Sinä 40-50-luvulla syntynyt eläkeläinen et ole "kovalla työllä rakentanut tätä maata"
Sodan käynyt sukupolvi rakensi. Olet ihan yhtä lailla tästä nauttijan roolissa kuin nykysukupolvet. Ei MITÄÄN eroa. Huom. MITÄÄN.
Kommentit (1639)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttu on nyt myynyt perikunnan asuntoa vuoden sisarensa kanssa.
Eikö pitänyt tulla 100 000 työpaikkaa vai miten se meni?
Taitaa olla aika toistaitoinen se sun tuttusi,minä ja sisareni myytiin perikunnan asunto kahdessa kuukaudessa.Ei laitettu mitään kiskurihintaa ja moni oli kiinnostunut.Paras tarjous hyväksyttiin ja siinä se😄
Jaa, meidän kaupungissa ei hinnan alennuskaan auttanut. No, täällä ei tosin ole töitä.
Ja "osa" muuttaa Vantaalle.
"Osa" muuttaa Vantaalle, niillä on sukulaiset ja kaverit siellä varmaan.
Vierailija kirjoitti:
"Osa" muuttaa Vantaalle, niillä on sukulaiset ja kaverit siellä varmaan.
Mutta ei se haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhuuseläkkeellä on miljoona neljäsataatuhatta.
Älä,ihanko totta? Mistä onnistuitkin kaivamaan tämän tuikitärkeän tiedon ?????
Myytäviå asuntoja tulee riittämään.
En mä sitä kysynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhuuseläkkeellä on miljoona neljäsataatuhatta.
Älä,ihanko totta? Mistä onnistuitkin kaivamaan tämän tuikitärkeän tiedon ?????
Myytäviå asuntoja tulee riittämään.
En mä sitä kysynyt.
Asunnot jää perikunnille ja niiden remontit.
Kattoremontti on joku 16000 - 23000 perikunnalle. + putket, ikkunat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tää keskustelu ollut jo lauantaina ja sunnuntaina samoilla linkeillä ja tiedoilla. Päivä murmelina?
Näitä samoja linkkejä on spämmätty joka keskusteluun jo varmaan kymmeniä kertoja.Joku on keksinyt itselleen oikein harrastuksen🙂🙂🙂🙂🙂🙂
Koska sulle menee ne linkit perille vai meinaatko monta aloitusta vielä tehdä?
Itsellesi vastailet??🥳🥳🥳🥳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tää keskustelu ollut jo lauantaina ja sunnuntaina samoilla linkeillä ja tiedoilla. Päivä murmelina?
Näitä samoja linkkejä on spämmätty joka keskusteluun jo varmaan kymmeniä kertoja.Joku on keksinyt itselleen oikein harrastuksen🙂🙂🙂🙂🙂🙂
Ei vaan sulle .
Jos myy talon purkukunnossa niin joka ikinen vika pitää listata erikseen ja hinta sen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos myy talon purkukunnossa niin joka ikinen vika pitää listata erikseen ja hinta sen mukaan.
+ mahtaako saada purkulupaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
+ mahtaako saada purkulupaa?
Kandee kysyä rakennusvalvonnasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan sulle .
En tarvi sun spämmejäsi
Sinä näsäviisas nuoren polven edustaja, haista kuule p--ka. Et tiedä meistä mitään, olemme kaikki eilaisia.
Minäkin, olen yksi niistä, joka jättää perinnöksi omakotitalon. Onneksi tämä on alueella, jossa hinnat ovat ihan OK. Olen yrittänyt pitää talon kunnossa, katto on uusittu, panelit katolla ja ikkunatkin uusittu. Keittiö on alkuperäinen, mutta siinä ei näy kulumisen merkkejä ja muutenkin toimii hyvin. Perilliset tietysti myy talon ja ostaja panee keittiön ja kylpyhuoneet uusiksi, joten niitä ei minun kannata uusia. Tämä on fakta, jonka olen todennut. Naapurissa on useampi talo vaihtanut omistajaa ja uusi asukas on heti uusinut keittiön ja kosteat tilat, vaikka myyjä on vain muutama vuosi sitten uusinut. Kalusteet pitää integroida ja kaksi tiskikoneita on pakko olla. Kylppärissä kaksi suihkua, siis ihan järjetöntä, mutta näin se kuitenkin menee.
Vain osa. Ennen oli täys työllisyys. Työ ilman nyky aikaisia koneits ei työturvallisuus määräyksiä eikä suojia. Revi siitä erot nyky ajan töihin nykypäivään.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin, olen yksi niistä, joka jättää perinnöksi omakotitalon. Onneksi tämä on alueella, jossa hinnat ovat ihan OK. Olen yrittänyt pitää talon kunnossa, katto on uusittu, panelit katolla ja ikkunatkin uusittu. Keittiö on alkuperäinen, mutta siinä ei näy kulumisen merkkejä ja muutenkin toimii hyvin. Perilliset tietysti myy talon ja ostaja panee keittiön ja kylpyhuoneet uusiksi, joten niitä ei minun kannata uusia. Tämä on fakta, jonka olen todennut. Naapurissa on useampi talo vaihtanut omistajaa ja uusi asukas on heti uusinut keittiön ja kosteat tilat, vaikka myyjä on vain muutama vuosi sitten uusinut. Kalusteet pitää integroida ja kaksi tiskikoneita on pakko olla. Kylppärissä kaksi suihkua, siis ihan järjetöntä, mutta näin se kuitenkin menee.
Luulen samaa. Ihan älytöntä asua jossain vaiheessa kahdestaan näin isossa talossa, mutta en tästä poiskaan halua vielä.
Samaa mieltä, että keittiö ja kylppäri kannattaa rempata vain jos teknisesti pakko, ettei kylppäriin tule kosteusvaurioita. Ei pysty arvaamaan, mitä ostaja haluaa, niin hukkaan menisi ne rahat.
Mutta onko aurinkopanelit oikeasti myyntivaltti? Itse en ainakaan talon katolla varauksetta haluaisi, kun ei tietäisi kuka tehnyt ja miten. Onko vesikatto tuhottu, miten kestää myrskyt ja paloriskikin vielä? Kateellisena katson, kun naapurilla sattuu autokatoksen lape olemaan etelään. Sen päälle uskaltaisin itsekin hommata, jos riittävän halvalla saisi, että investointi kannattaisi. Mutta meillä vain talon katolla olisi järkeviä suuntia tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Asuntokauppa on syväjäässä kiitos nyky hallituksen.
Potkulaki, vuoden työsopimukset ilman perustetta ja kaikki tuet leikattu.
Lapsesi saavat pitää asuntosi itsellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuntokauppa on syväjäässä kiitos nyky hallituksen.
Potkulaki, vuoden työsopimukset ilman perustetta ja kaikki tuet leikattu.
Lapsesi saavat pitää asuntosi itsellään.
Oot sinä melkoinen pahan ilman lintu🦤🦤🦤🦤
"Eduskunta hyväksyi potkulain."
Arvelen että kirjoittaja on yksityissektorin väkeä.