TTK.n uusi juontaja
on satavarmasti Susanna Laine. Kuuntelin, kun Sanna Ukkola häntä haastatteli niin kyllähän se on luettavissa rivien välistä. Ja myös se, että hän aikoo lomailla kesän, kun yleensä on jossain kesäteatterissa duunissa. Case closed!
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen edelleen, että se on Jenni Poikelus
Ei koskaan enää mitään sarjaa pilaamaan. Painajaismaista, jos olisi palkattu. Ei häntä voi kuvailla sädehtiväksi, kuten kuvailtu. Se on aika paljon vaadittua. Aniharva sitä on.
Vierailija kirjoitti:
Susanna näyttäisi ainakin hyvältä niissä iltapuvuissa. Eikä oo lapsia, joten sunnuntaiduunit sopisi hyvin. Toivotaan, että se on Susanna Laine.
Jos lakkaisi käkättämästä ja vääntelemästä suutaan. Eikä hytkyisi, kuten Vappu lapsellisen rumasti, jos luuli osaavansa edes hytkyä, kun rytmitajusta ei tietoakaan. Kannettu vesi ei kaivossa (pysy)... .
Tarkoittaako tää sitä, että Erkku menee Vapun paikalle ja se uusi (kuka sitten onkaan) sinne takatilaan haastattelemaan tanssineita? Susanna sopisi kyllä pääjuontajaksi, on kokeneempi juontaja kuin Ope-Erkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka babyn hoitaisi?
Kai sillä vauvalla isä on
Tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan enää mitään sarjaa pilaamaan. Painajaismaista, jos olisi palkattu. Ei häntä voi kuvailla sädehtiväksi, kuten kuvailtu. Se on aika paljon vaadittua. Aniharva sitä on.
Sai paljon kehuja ainakin Hengaillaan ketjussa, lisäksi osaa tehdä muitakin viihderooleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Susanna näyttäisi ainakin hyvältä niissä iltapuvuissa. Eikä oo lapsia, joten sunnuntaiduunit sopisi hyvin. Toivotaan, että se on Susanna Laine.
Jos lakkaisi käkättämästä ja vääntelemästä suutaan. Eikä hytkyisi, kuten Vappu lapsellisen rumasti, jos luuli osaavansa edes hytkyä, kun rytmitajusta ei tietoakaan. Kannettu vesi ei kaivossa (pysy)... .
Päivastoin, silloin kun Vappu osallistui hän pääsi pitkälle, eli rytmitajua kyllä löytyi. Harvinaisen pitkän rupeaman sai olla myös tuon kärkituotteen ja yhden katsotuimmista ohjelmista juontajana, kertoo osaltaan jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suski olisi erinomainen valinta myös, mutta taitaa olla nykyisin melko pysyvästi Nelosen leirissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivastoin, silloin kun Vappu osallistui hän pääsi pitkälle, eli rytmitajua kyllä löytyi. Harvinaisen pitkän rupeaman sai olla myös tuon kärkituotteen ja yhden katsotuimmista ohjelmista juontajana, kertoo osaltaan jotain.
/ Työsopimuksella ei ole mitään tekemistä sen kanssa kenestä kansa pitää ja kenestä ei. Ohjelman tekevät ohjelmaksi ammattitaitoinen tuomaristo ja osallistujat. /