Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Madeleinen yksin jättäneet vanhemmat ovat LÄÄKÄREITÄ!

Vierailija
15.05.2007 |

Eivät siis mitään rupusakkia.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

johan tuo tiedettiin jo.

Vierailija
2/15 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs jos sama olisi tapahtunut Englannissa, kun työtön yh lähti lähibaariin ja jätti kolme alle 4-vuotiasta keskenään ja kävi puolen tunnin välein tarkastamassa....?

Sinänsä tapaus on karmea ja me lähdetään 2-vuotiaan tytön kanssa reissuun Välimerelle sunnuntaina ja tulipa taas varotus, ettei hetkeksi silmistään saa päästää. Yksin nyt ei muutenkaan hotelliin jätettäisi, mutta silti on muutenkin nyt varovaisempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietävän, ettei lapsia voi jättää hetkeksikään yksin.

Mä rakastan seurata erilaisia poliisijuttuja, koska olen niin utelias ja KAlat-ihmisenä mulla on mieletön mielikuvitus ja sitä jää niin pohtimaan asioita mitä on tapahtunut ja miten jne.. esim nyt tää MAdde juttu.

Ja musta tässä on niin paljon auki olevia ihmeellisiä asioita, että tää ei oo todellista. Luulis ainakin, että jos on hoitojen kautta saatu lapsi niin sitä enemmän....

Vierailija
4/15 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmankuvani murtui juuri, kiitos ap:n informaation.

Vierailija
5/15 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

S80:

Mä rakastan seurata erilaisia poliisijuttuja, koska olen niin utelias ja KAlat-ihmisenä mulla on mieletön mielikuvitus ja sitä jää niin pohtimaan asioita mitä on tapahtunut ja miten jne.. esim nyt tää MAdde juttu.

Vierailija
6/15 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa asukkaat ovat hyväosaisia ja jossa ei esiinny köyhyyttä, ryöstöjä yms.

S80:

tietävän, ettei lapsia voi jättää hetkeksikään yksin.

Ja musta tässä on niin paljon auki olevia ihmeellisiä asioita, että tää ei oo todellista. Luulis ainakin, että jos on hoitojen kautta saatu lapsi niin sitä enemmän....

Vierailija
7/15 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jossa asukkaat ovat hyväosaisia ja jossa ei esiinny köyhyyttä, ryöstöjä yms.

Asuinpaikalla ei ole väliä.

Pitäisi vanhemmilla olla sen verran tervettä järkeä, että lasta/lapsia ei jätetä yksin. Olisi toinen hakenut take out-ruokaa ja syöneet lomahuoneistossaan .

ääliöt.

Vierailija
8/15 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Sillä luulisi vanhempien jo asuinpaikasta johtuen

tietävän, ettei lapsia voi jättää hetkeksikään yksin."

Pienessä 3000 asukkaan kylässä voi lapset jättää hetkeksi yksin.

Vierailija
9/15 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän kerrottiin heti ensimmäisenä päivänä ensimmäisessä jutussa ensimmäisenä. Ei pitäisi olla ylläri.

Vierailija
10/15 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden pitänyt..." -kortti on jotenkin uskomaton. Lapsi on lapsi, on se saatu hoidoilla tai ilman. Ei kai lapsen alkuunsaattamisen tapa vaikuta siihen, kuinka lapseen kiintyy ja millaista huolenpitoa hänelle antaa, ja onko kädessä kiinni 24/7. Ihan absurdi ajatus.

Vierailija
11/15 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 2 hoidoilla saatu ja välillä tuntuu, että minulle on lapset tärkeämpiä ja rakkaampia kuin ystävieni luomulapset ja minä varjelen enemmän lapsia pahalta. (en väitä etteikö ystäväni rakasta lapsia ym)

Vierailija:

niiden pitänyt..." -kortti on jotenkin uskomaton. Lapsi on lapsi, on se saatu hoidoilla tai ilman. Ei kai lapsen alkuunsaattamisen tapa vaikuta siihen, kuinka lapseen kiintyy ja millaista huolenpitoa hänelle antaa, ja onko kädessä kiinni 24/7. Ihan absurdi ajatus.

Vierailija
12/15 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

susta tuntuu että omat lapsesi ovat sulle rakkaampia kuin ystäviesi ns. luomulapset heille? Mulle ei tulisi ikinä edes mieleen kyseenalaistaa vaikkapa ns. vahinkolapsien vanhempien rakkautta omia lapsiaan kohtaan. Asenteesi osoittaa mielestäni melkoista hybristä.

Vierailija
13/15 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä on 2 hoidoilla saatu ja välillä tuntuu, että minulle on lapset tärkeämpiä ja rakkaampia kuin ystävieni luomulapset ja minä varjelen enemmän lapsia pahalta. (en väitä etteikö ystäväni rakasta lapsia ym)

Vierailija
14/15 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on koko miljöö niin rauhallisen ja turvallisen oloinen että varmasti monet turistit ovat jättäneet lapsensa nukkumaan kun ovat menneet HOTELLIN tabas-baariin syömään.

Jopa suomalaiset yli 10 vuotta sitten kun olimme lomalla Kyproksella jättivät lapsensa nukkumaan huoneeseen kun ateroivat tai istuivat iltaa muiden kanssa hotellin ravintolassa.

Miksi pitää koko ajan vinkua asiasta miksi vanhemmat jättivät tytön? Ei mene montaa vuotta kun Suomessa aletaan vauvoja ryöstään vaunuista kun niitä nukutetaan tosi avoimesti jopa kerrostalon pihalla.

Vierailija
15/15 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkumaan heitä. Vittu oikeesti mitä jengii täällä av: lla on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan