Kela katsoo jokaisen tilille tulevan euron
ja laskee sen tuloksi.Kela ei katso mitä sillä on vähennetty.Jos sinulla on tässä kuussa 60 euroa yli heidän naurettavien laskelmien se jaetaan seuraaville kuukausille kunnes ei siitä jää enää viivan ylle.Vaikka alunperinkin olit LAINANNUT rahan joka pitää maksaa takaisin ja tätä kela EI HUOMIOI.
Kommentit (49)
Eli valtio katsoo yksityisen firman asiakkaiden tietoja ilman rikos epäilyä eli tutkinta lupaa? Kuka tähän roskaan oikein uskoo? miettikää ny hetki.
Ei katso, olen saanut tuhansia euroja tutuilta lainaksi, eikä olla miinustettu toimeentulotuesta, kun olen selittänyt tilanteen.
Työtönkin on ihminen jonka pitåisi saada myös elää.Mihinkään ei ole varaa.Mitä kauemmin olet kotona sen vähemmän alkaa enää kiinnostaa mikään.
Vierailija kirjoitti:
Ei katso, olen saanut tuhansia euroja tutuilta lainaksi, eikä olla miinustettu toimeentulotuesta, kun olen selittänyt tilanteen.
Sitten toimivat eritavalla eri kaupungeissa.
Kaveri voi toimia pankkina tai siirtyy tavaranvaihtoon. Sopii jotkut Tori-kaupat jonnekin Cittarin parkkipaikalle ja ostaja käy hakemassa pari limupulloa tms maksuksi.
Onko jo julkistettu, kuinka paljon valtio on säästänyt suojaosien ja sen 50 euron kuukausittaisen "avustuksen"?
Vai käviskö samalla tavalla kuin työttömyystilastojen kanssa kun kannustettiin leikkaamalla töihin ja kävikin päinvastoin? Hupsista vaan, miten se nyt silleen.
Pari kaveria on alkanut kasvattaa pilveä leikkausten myötä, hienoa Suomi!
miksi työttömiä oletusarvoisesti oletetaa olevan rikollisia.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan on aiemmin mennyt läpi, ei enää uudistusten jälkeen.
Miten muuten selität tuhansien lainat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin hyvä että asioita pidetään silmällä!
Kaikelta nöyryyttävältä urkinnalta ja tilien tutkimisilta välttyy parhaiten kun kustantaa itse oman elämänsä.
En halua että rahojani jaetaan lusmuille ja laiskoille ketkuilijoille.
Sinun rahojasi 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Mistä luulet näiden tukirahojen tulevan?
Työssäkäyvät maksavat ne verojen muodossa, oletko joku vihvas joka kuvittelee rahan vain ilmestyvän jostakin?
Vierailija kirjoitti:
Kaveri voi toimia pankkina tai siirtyy tavaranvaihtoon. Sopii jotkut Tori-kaupat jonnekin Cittarin parkkipaikalle ja ostaja käy hakemassa pari limupulloa tms maksuksi.
Saako toridiiliin liitettyä jonkun muun pankkitilin?
Käteinen on kunkku. Milloin tämä oikein ymmärretään. Kun kaikki toimeentulo-asiakkaat ja työttömät käyttävät käteistä niin käteisellä on ainakin puoli miljoonaa aktiivista käyttäjää ja täten käteisen käyttöä ei poistaa. Kannattaa jo nyt tehdä hallitukselle selväksi että käteistä käytetään joten sitä ei voi poistaa. Ja hallitukselle tiedoksi jos käteinen poistetaan niin sitten tehdään vaihtovuoroisesti asioita. Mä pesen sun matot kun sä korjaat mun auton. Veetuttaa nämä digirahaan hurahtaneet kun digirahasta jää aina digitaalinen jälki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikelta nöyryyttävältä urkinnalta ja tilien tutkimisilta välttyy parhaiten kun kustantaa itse oman elämänsä.
Työssäkäyvät maksavat ne verojen muodossa, oletko joku vihvas joka kuvittelee rahan vain ilmestyvän jostakin?
Kuule yli kaksi vuosikymmentä olen veroja maksanut joten eivät ole SINUN rahojasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule yli kaksi vuosikymmentä olen veroja maksanut joten eivät ole SINUN rahojasi.
Ootkos miettinyt, että tulet makselemaan sitä vaan enemmän ja pidempään kun et anna sen köyhän tienata latiakaan että sais tilannettaan paremmaksi?
Vierailija kirjoitti:
Siinä vähän tietoa teille jotka kadehditte työttömiä.
Kuka kadehtii?
Tuskin kukaan, mutta haluaa, että omat verorahat käytetään oikein.
Vierailija kirjoitti:
Näiltä ja muiltakin alistavilta jutuilta välttyy kun kustantaa itse elämisensä.
Joo ja ei.
Palkkatyössä voi joutua monenlaisen alistamisen ja simputuksen kohteeksi, vaatimuksia, vastuita ja dediksiä on koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Näiltä ja muiltakin alistavilta jutuilta välttyy kun kustantaa itse elämisensä.
Mutta sitä juuri kukaan ei meistä tee, vaan tukeudutaan järjestelmiin, jotka mahdollistavat palkkatyön.
Vierailija kirjoitti:
miksi työttömiä oletusarvoisesti oletetaa olevan rikollisia.
Ei työttömien tilejä tarkasteta vaan toimeentuloasiakkaiden.
On tulkittu verkkokaupan joidenkin ostojen perusteella että olisi tuloja, ei ole. Myös rankaistu jatkuvasti. Ja jätetty rahatta siten ettei ruokarahaa ole.
Kaikille ei vanhemmat tai sukulaiset järjestä työpaikkaa.