Voiko vaimon ottaa mukaan autokatsastukseen?
Hieman kuin itse pitää olla mukana ostosreissuilla
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Haha, meillä mies pistää mut (vaimo) katsastamaan kaikki senkin autot, kun on sitä mieltä että pääsen niistä helpommin läpi!
Tottakai pääset jos avonainen paita ja vähän kikattelet ja ihmettelet "eikös pakoputkessa pidäkin olla reikä?" 😅
Vierailija kirjoitti:
Meillä vaimo hoitaa katsastukset.
Kun osaa delegoida hommat niin jää aikaa oleelliseen. Kuten palstailuun ja brassailuun. Vaimon voi antaa samalla käydä kaupassa kaikessa rauhassa. Hänen seurassaan kun pitää kävellä kuin lomalla oleva hämäläinen. Ei ole ihmiselle luonnollista kävellä niin hitaasti. Minä en kaupassa kauan vanhene kun ostan ne mitä olin mennyt ostamaan. Sillä tavalla ei kuulemma ehdi katsoa mitään. Mulle ei ole vielä selvinnyt mitä siellä pitäisi katsoa? Tuskin siellä on jotain niin uutta mitä en ole jo nähnyt.
Pitääkö miehet ottaa mukaan autokatsastukseen? Ei tarvitse!
Tietenkin otat. Jos ei meinaa läpi hän osaa neuvotella asiasta :)
Romanit menee koko suvun voimin katsastamaan mersua.
Joo ota, tietää enemmän vikoja autoromustasi kuin sinä ja ehkä vinkkaa olisko aika miettiä uuden taikka kohtuu varman auton päälle.Sinä olet joka viikonloppu pihalla auton konepelti auki räpläämässä jotain, ehkä vaimosi hermostuu siitä ja haluaa auton joka ei sammu keskelle "korpisuoraa".Siinä vaiheessa hän voi sanoa että terve vaan, ehkä me vielä kohdataan.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö miehet ottaa mukaan autokatsastukseen? Ei tarvitse!
Onks pakko mennä mukaan jos ei taho? Saaks siellä kaljaa tai viinaa? Tuun jos mennään viinakaupan kautta.
Ei. Vaimo kyllästyy. Osa ahdistuu.