Voiko vaimon ottaa mukaan autokatsastukseen?
Hieman kuin itse pitää olla mukana ostosreissuilla
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Miksi sun pitää olla mukana?
No se on niin nössö, ettei uskalla sanoa ei.
Vierailija kirjoitti:
Vaimolla ei ole autoa, eikä ajokorttia.
Eihän sinulla ole vaimoa eikä autoa, joten miksi kyselet?
No ei tietenkään, tää on klassinen miesten työ. Yksi niistä mihin koko loppuvuosi vedotaan.
Voitte kahvitella sen 10min yhdessä. Itse katsastukseen tuskin pääsee kumpikaan mukaan
Meillä ei ole kukaan käyttänyt autoja katsastuksessa viimeiseen 15 vuoteen kun ei ajeta niin vanhoilla autoilla. Säälin vaimoasi jos ajat vanhalla kotterolla.
Ei tietenkään oteta vaimoa mukaan. Sitten jos teillä on sattunut vielä sellainen ison luokan erehdys, että vaimo sattuu omistamaan auton (olen kuullut, että jotkut naiset ovat omistajana virallisesti autossa), niin koeta vältellä aihetta katsastushenkilön kanssa. Tosi noloa, jos ei ole sen vertaa miestä, että autot pitäisi omissa nimissään.
No ei kannata, menee kuitenkin neuvomaan katsuria ja suututtaa hänet
Haha, meillä mies pistää mut (vaimo) katsastamaan kaikki senkin autot, kun on sitä mieltä että pääsen niistä helpommin läpi!
Ei tietenkään voi ottaa. Syntiä viedä nainen auton katsastukseen.
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään, tää on klassinen miesten työ. Yksi niistä mihin koko loppuvuosi vedotaan.
Jep, jos ottaa vaimon mukaan niin ei voi lusmuilla ja sanoa koko loppuvuotta että minä katsastin auton kun vaimo koittaa saada tekemään viikkosiivousta.
Ap:n kannattaa jäädä kotiin ja antaa vaimon hoitaa katsastus. Menee varmemmin läpi. Jos ei nyt ihan maatuskan näköinen ole.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kannattaa jäädä kotiin ja antaa vaimon hoitaa katsastus. Menee varmemmin läpi. Jos ei nyt ihan maatuskan näköinen ole.
Mie oon maatuskan näköinen ja silti on mennyt autot leimasta läpi. Ei ne miua tarkasta, vaan auton.
Jos on hemaiseva vaimo, niin rötttelöautokin pääsee läpi katsastuksesta.
Kyllähän räpättimen päästöt on hyvä mittauttaa säännöllisesti ja tarkastaa nalkuttimen toiminta.
Vierailija kirjoitti:
Laita vaimo katsastuttamaan auto, niin menee suuremmalla todennäköisyydellä läpi. On se niin hienoa nähdä, miten patriarkaatti toimii!