Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain YLELTÄ puhelimeen VAARATIEDOTTEEN!

Vierailija
05.06.2026 |

Saiko joku muu?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli just joku vaaratiedotteiden välitysjärjestelmän kokeilu. Lähettäjä 112. Pieni ääni oli.

Vierailija
2/36 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

YLE:ltä? Miten niin YLE:ltä

Mulle tuli 112-sovellukseen juuri ilmoitus varatiedotekokeilusta, mutta ei se YLE:ltä tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli 112-sovellukseen juuri ilmoitus varatiedotekokeilusta, mutta ei se YLE:ltä tule.

Ap onkin idiootti. 

Vierailija
4/36 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli molemmista.

Vierailija
5/36 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauhistus sentään 😱😂

Vierailija
6/36 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli just joku vaaratiedotteiden välitysjärjestelmän kokeilu. Lähettäjä 112. Pieni ääni oli.

ei mulla ole päällä turhia ääniä, ei siis kuulunut, näkyi vaan että on semmonen jaettu.

Saakohan siihen äänen erikseen? EN kestä niitä pimpelipom juttuja kun joka sekunti kilisee!

Kuka tietäisi!

Vierailija
7/36 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tiedotteen ja otin välittömästi joditabletit, nyt olen täällä kellarissa.

Vierailija
8/36 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tullut mitään. Kun ei ole mitään appseja.

Vierailija
9/36 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap onkin idiootti. 

Olen ilmeisesti niin tärkeä henkilö, että YLE-sovelluksen kautta tuli myös ilmoitus. YLEn ilmoitus tuli ensin ja vasta sen jälkeen tuo 112.

Vierailija
10/36 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei mulla ole päällä turhia ääniä, ei siis kuulunut, näkyi vaan että on semmonen jaettu.

Saakohan siihen äänen erikseen? EN kestä niitä pimpelipom juttuja kun joka sekunti kilisee!

Kuka tietäisi!

Puhelimissa pystyt jokaiselle applikaatiolle määrittelemään erikseen, tuleeko ilmoituksia, mihin ja soiko joku ääni.

Vierailija
11/36 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap onkin idiootti. 

Olen ilmeisesti niin tärkeä henkilö, että YLE-sovelluksen kautta tuli myös ilmoitus. YLEn ilmoitus tuli ensin ja vasta sen jälkeen tuo 112.

Vaatii siis toki, että puhelimeen on asennettuna YLE-sovellus.

Mulla on pelkkä 112 Suomi, joten tuli vain siihen.

Vierailija
12/36 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap onkin idiootti. 

Sulla on tuo yle-sovellus, niin sen takia ilmeisesti. Mulle ei tullut mitään, kun ei ole sovelluksia. Luen täältä vauvapalstalta uutiset.

Vierailija
13/36 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain tiedotteen ja otin välittömästi joditabletit, nyt olen täällä kellarissa.

No se oli testiviesti.

Nyt sulla ei ole enää joditabletteja 😐

Vierailija
14/36 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tietäisi!

Puhelimissa pystyt jokaiselle applikaatiolle määrittelemään erikseen, tuleeko ilmoituksia, mihin ja soiko joku ääni.

Minä olen 112 antanut ilmoitus oikeudet, värinä hälytys vaan ei mitään ole tullut, kellokin värisee ranteessa kun pitäisi tulla ilmoituksia tai puhelin soi jne 

Vierailija
15/36 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, haulikkoni laukesi ja kurre putosi puusta luulin troneksi.

Vierailija
16/36 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysärillä näin perjantaisin yleltä tuli aina Salovaaratiedote radioihin... ehhehheh hehhehe eheh! Suomen surkeimman zouk skaban ylivoimainen päävoittaja!!

Vierailija
17/36 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap vastenmielinen. 

Lopeta. 

Vierailija
18/36 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli molemmista.

Mulle tuli iltalehdestä ja seiskasta.

Ettekö te pölijät tilaa noista oikeista tietolähteistä näitä tärkeitä asioita?

Vierailija
19/36 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tietäisi!

Minä olen 112 antanut ilmoitus oikeudet, värinä hälytys vaan ei mitään ole tullut, kellokin värisee ranteessa kun pitäisi tulla ilmoituksia tai puhelin soi jne 

Olethan sallinut myös sovelluksen käytön taustalla sekä paikannuspalvelut?

Jos sovellus ei ole koko ajan tausta-applikaationa päällä, ilmoituksia ei välttämättä tule. Ja paikannuspalvelut pitää sallia, jotta alueellisesti kohdistetut tiedotteet tulee läpi.

Vierailija
20/36 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap onkin idiootti. 

Sulla on tuo yle-sovellus, niin sen takia ilmeisesti. Mulle ei tullut mitään, kun ei ole sovelluksia. Luen täältä vauvapalstalta uutiset.

Vauvapalstalta voinet jatkossakin lukea uutiset, kunhan et ehdi muuttua tuhkaksi sitä ennen, jos et pinkaise pikaisesti bunkkeriin suojaan niin ku ne, jotka saavat vaaratiedotteen puhelimeensa. Ja minähän sain sen oikein tuplana, ensin yle-sovelluksesta ja vasta sen jälkeen 112-sovelluksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi