Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joka on vihannut jokaista työpaikkaa?

Vierailija
05.06.2026 |

Olet ollut töissä vain siksi, että siitä saa rahaa. Aika pian alat etsiä ulospääsyä työpaikasta.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan valtion virastoja. En edes itse hakenut sinne töihin. Hyi vttu mitä ihmisiä töissä siellä. Yök stna.

Vierailija
22/28 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ollut työpaikkaa, jossa en olisi jotain vihannut. Liian pieni palkka, liian tympeä työ, jäykät huonot toimintatavat, halutaan muka parannusehdotuksia - kun jotain ehdottaa niin ketään ei kiinnosta edes sen vertaa että sanoisi suoraan toimimattomaksi ideaksi, mulkkuja työntekijöitä ja perseennuolijoita, mulkkuja ja välinpitämättömiä esimiehiä, idioottimainen tavallisesta työstä irtautunut ylin johto ym ym

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan työntekoa niin ei sinällään työpaikoissa ole ollut vikaa. Viimeisimmässä paikassa olen ollut yli 15v ja viimeiset 10v esihenkilötehtävissä. Työpaikka on loistava ja työkaveritkin vuosien varrella ok, mutta silti lopettaisin samantien jos taloudellisesti se kannattaisi. 

Vierailija
24/28 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vihaan oravanpyörää ja stressiä sekä nykyisessä työelämässä vallitsevaa täydellistä epävarmuutta. 

Vaikka teet työsi miten hyvin ja firma takoo voittoa voit silti saada kenkää kun kasvottomat ulkomaalaiset pääomasijoittajat haluavat vielä sentin enemmän pikavoittoja vaikka ne saataisiin puristettua sellaisilla leikkauksilla jotka tuhoavat firman tulevaisuuden.

Kun työnantaja (sitä hallitsevat sijoittajat) kohtelevat työntekijöitä raaka-aineena josta puristetaan mahdollisimman nopeasti kaikki hyöty irti ja heitetään sitten menemään jätteenä niin työntekijä on umpihullu jos panostaa pennin vertaa työhönsä ja sitoutuu tippaakaan yritykseen. Maksiminäärä palkkaa minimimäärällä työtä on ainoa järkevä tavoite kun työsuhde tulee kuitenkin päättymään kahden viikon varoitusajalla vaikka raataisi itsensä burnouttiin.

Vierailija
25/28 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei kans juuri muuta syytä ole kuin raha töissä käymiseen. Mutta valitettavasti monilla työpaikoilla joutuu olemaan myös muuta kuin pelkkä palkansaaja. Sen takia en useimmissa paikoissa olekaan viihtynyt. Jos saisi vain sen työnsä tehdä ilman ylimääräisiä juttuja, työssäkäynti olisi ihan erilaista. Joskus nuorempana olinkin aamusiivoojana. Siinä sai tehdä työt omaan tahtiinsa, eikä ollut ketään ympärillä ennen kuin se pulju aukesi ja ekat työntekijät saapuivat. Koitinkin aina ennen heidän saapumistaan saada kaiken tehtyä, että vältin ne pakolliset jorinat heidän kanssaan. Nykyään ei paikat enää kestä siivoustyötä, joten on pakko tehdä sosiaalisempaa työtä.

Vierailija
26/28 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä alalla olet? Ehkä kannattaa vaihtaa koko alaa eikä vain sitä työpaikkaa.

Mä ainakin olen tehnyt monen eri alan töitä ja lopputulos on ihan sama. Vihaan kaikkea ja kaikkia.

Miksi? 

Vaikea sanoa. Varmaan joku autismi mulla enkä kestä ihmisiä.

Vierailija
27/28 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko käynyt mielessä, että ongelma voi johtua itsestäsi? 

Näin sanoo vain ehta työpaikkakiusaaja.

Juuri noin. Palikat napsu kohdilleen.

Vierailija
28/28 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kohdalle osunu pari tosi huonoa ja itsekeskeistä esimiestä. Työkaverit oli ihan huippuja, mutta huonoa johtamista ei vaan kestä. Nykyisessä työpaikassa on hyvä esimies, mutta paikka on tosi pieni ja kaikki on jotenkin urautunu, ja on paljon sellaista hiljaista tietoa, joka ei vain mene eteenpäin kun kaikki ollu siinä samassa työpaikassa yli 10 vuotta eivätkä aina tajua et kaikki ei mitenkään voi tietää heidän kaikkia käytäntöjä. Uutena ollu sillä tavalla vaikeeta sopeutua työyhteisöön, vaikka työkaverit onki tosi kivoja. Ei oo siis mitään tahallista pimittämistä vaan jengi ei oikeesti aina muista sitä et kaikki ei oo ollu talossa 15 vuotta. En ole vielä löytänyt työpaikkaa, jossa kaikki osuis kohdalleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän