Se on pride kuukausi nyt! Kaikkien on pakko olla niin suvaisevaisia
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
MinÀ suvaitsen kyllÀ kaikenlaisia poikkeavia, kunhan eivÀt tule minun tielleni.
eivÀtkÀ elÀ minun maksamilla tuillani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VielÀkö tÀtÀ tapahtumaa tekohengitetÀÀn? Kaikki on jo kyllÀstyny.
Et nyt taida ihan ymmÀrtÀÀ.
Ruotsissa ajetaan pakolliseksi kaikkien pappien velvollisuutta vihkiÀ sateenkaaripareja.
Joko uskot sateenkaari-ihmiskuvaan tai sinut työnnetÀÀn johonkin, pois nÀkyviltÀ vÀhintÀÀn. Ja leima pÀÀlle.
Itseasiassa: joko kÀyttÀydyt ihmisiksi kaikkia kohtaan tai olet rikollinen ja sinut eristetÀÀn. Ei yllÀtÀ, ettÀ te incelit olette tyhmiÀ rikollisia.
EikĂ€ yllĂ€tĂ€ sekÀÀn, ettei rikollisilka ole kavereita, ihmissuhteita, rakkaussuhteita. Koska KUKA HALUAA OLLA HAPPAMAN VITTUPĂĂN KANSSA?
Ei kukaan. Ette edes te sÀkkipÀÀnasut itse. TeillÀ on ne pussit ettette tunnista toisiannekaan, koska olette ihan vtun ÀrsyttÀviÀ haitulaviiksiruipeloita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt onkin palefaneilla paha paikka. Heiluttaako palelippua, joka samalla on vahva kannanotto koko liikettÀ vastaan.
Hamasin jannuthab heittelisivÀt nÀmÀ aakkosihmiset katoilta, tai kivittÀisivÀt.
Samoin tekisitte te uusnasut. Joten mikÀ teitÀ ja Talebania erottaa?
Esinahka.
EikÀ tekisi. Me nasut rakentaisimme mukavia leirikeskuksia, missÀ voisi parantua.
Me nasut ollaan rakennettu aika kiva valtio johon talebani ja hamas haluaa pyrkiÀ vÀkisin lihapatojen ÀÀreen. Itse asiassa Belgia vaatii nyt Suomea luovuttamaan jonkun isis pÀÀllikön
TÀÀllÀ voin myöntÀÀ, ettÀ en ole Pride-henkinen tai suoraan sanoen suvaitsevainen. Oikeassa elÀmÀssÀni nyökkÀilen Pride-henkisille ystÀvilleni hyvÀksyvÀsti, vaikka sisÀllÀ tunne on jotain ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me elÀtetÀÀn sinut, saatanan työtön vellihousufasisti.
Pakkohan noita homoja on jollain tapaa hyvÀksyÀ, kun ne on pÀÀstÀÀn pipejÀ.
Mutta ystÀvÀpiiriini en halua.
https://www.Cansalaisaloite.fi/fi/aloite/17364
C---> k
Fasistit vittyyn Suomesta. Te möyhÀÀjÀt olette VenÀjÀn pyörittÀmÀ ÀÀliöjoukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsissa ajetaan pakolliseksi kaikkien pappien velvollisuutta vihkiÀ sateenkaaripareja.
Joko uskot sateenkaari-ihmiskuvaan tai sinut työnnetÀÀn johonkin, pois nÀkyviltÀ vÀhintÀÀn. Ja leima pÀÀlle.
Itseasiassa: joko kÀyttÀydyt ihmisiksi kaikkia kohtaan tai olet rikollinen ja sinut eristetÀÀn. Ei yllÀtÀ, ettÀ te incelit olette tyhmiÀ rikollisia.
EikĂ€ yllĂ€tĂ€ sekÀÀn, ettei rikollisilka ole kavereita, ihmissuhteita, rakkaussuhteita. Koska KUKA HALUAA OLLA HAPPAMAN VITTUPĂĂN KANSSA?
Ei kukaan. Ette edes te sÀkkipÀÀnasut itse. TeillÀ on ne pussit ettette tunnista toisiannekaan, koska olette ihan vtun ÀrsyttÀviÀ haitulaviiksiruipeloita.
Eikö tÀÀ incel ole joku seksuaalivÀhemmistö? MinkÀ vÀrinen raita sille on varattu sateenkaarilippuun?
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan noita homoja on jollain tapaa hyvÀksyÀ, kun ne on pÀÀstÀÀn pipejÀ.
Mutta ystÀvÀpiiriini en halua.
TeillÀ uusnasupiireissÀ homoja on tiuhemmassa kuin muualla. Kts PS:n eduskuntaryhmÀ, kts Tuukka Kuru.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko olla suvaitsevainen. Mutta ei myöskÀÀn tarvitse joka paikassa toitottaa omia "oikeita" nÀkemyksiÀÀn. Joskus voi olla vain hiljaa. En myöskÀÀn pidÀ ihmisistÀ, jotka joka kÀÀnteessÀ tuovat esille omaa "suvaitsevaisuuttaan".
Ja kukas sitÀ muka toitottaa?
SyrjintÀÀ vastaan pitÀÀ tietenkin nousta ja fasismia. Muuten se tuhoaa kaiken. Suvaitsevuus on perustuslaissamme, tiedoksi öyhöoikeisto. Ja suvaitsevuus on myös Jeesuksen opetuksissa, öyhökristilliset.
Tiesitkö, ettÀ naapurin putte nousi myös sitÀ fasismia vastaan hyökÀtessÀÀn Unkariin.
Joten kysynkin nyt, ettÀ kenen sanaa levitÀt?
Unkariin? đ€Ł
Ei kiinnostele tuo friikkisirkus millÀÀn tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Pridekuukausi on yhdyssana, senkin suomea osaamaton luuseri.
Priden voi, ja saa kirjoittaa miten haluaa. Vaikka takaperin tai ylöalaisin. On se niin hullu kuukausi. Sairasta. Homot on muuten ok.
Haluan myös heteroille oman kuukauden!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me elÀtetÀÀn sinut, saatanan työtön vellihousufasisti.
SinÀ et elÀtÀ edes itseÀsi. Tai oikeastaan.. juu, kyllÀ se kÀy. Lakkautetaan kaikki sosiaalituet.
Onko mahdollista olla homo, lesbo, trans tai jokumuu ilman oman suuntautumisensa karnevalisointia?
Vierailija kirjoitti:
TÀÀllÀ voin myöntÀÀ, ettÀ en ole Pride-henkinen tai suoraan sanoen suvaitsevainen. Oikeassa elÀmÀssÀni nyökkÀilen Pride-henkisille ystÀvilleni hyvÀksyvÀsti, vaikka sisÀllÀ tunne on jotain ihan muuta.
NÀinhÀn se menee. NÀin se meni 40-luvun alun Saksassakin. Tarvitaan vain se momentun ja tavalliset kansalaiset ovatkin hetkessÀ valmiita lÀhettÀmÀÀn pridemieliset pois.
Minut sai eroamaan kirkosta, kun tiesin siellÀ vihityn homoparin, sellainen ei voi olla enÀÀ minun kirkkoni, missÀ vihitÀÀn saatanan jÀlkelÀinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tÀÀ incel ole joku seksuaalivÀhemmistö? MinkÀ vÀrinen raita sille on varattu sateenkaarilippuun?
Incelit on seksittömÀnÀ kuolevia ÀÀrioikeistokusipÀitÀ, jotka ahdistuu PridestÀ.
Vierailija kirjoitti:
Minut sai eroamaan kirkosta, kun tiesin siellÀ vihityn homoparin, sellainen ei voi olla enÀÀ minun kirkkoni, missÀ vihitÀÀn saatanan jÀlkelÀinen.
SÀ oot saatanan jÀlkelÀinen.
Kaappihomohan olisi esimerkillinen yksilö. YmmÀrtÀÀ, ettÀ jotain on vialla, mutta pitÀÀ ongelman itse kurissa.