Se on pride kuukausi nyt! Kaikkien on pakko olla niin suvaisevaisia
Kommentit (134)
MistÀ tunnistaa persun?
YhdyssanavirheestÀ.
MinÀ ainakin olen suvaitsevainen ihan ympÀrivuotisesti.
Ei ole pakko olla suvaitsevainen. Mutta ei myöskÀÀn tarvitse joka paikassa toitottaa omia "oikeita" nÀkemyksiÀÀn. Joskus voi olla vain hiljaa. En myöskÀÀn pidÀ ihmisistÀ, jotka joka kÀÀnteessÀ tuovat esille omaa "suvaitsevaisuuttaan".
Vierailija kirjoitti:
MinÀ ainakin olen suvaitsevainen ihan ympÀrivuotisesti.
MinÀ en
Hyvin harvaa normaalia ihmistÀ kiinnostaa jauhaa aamuseitsemÀltÀ jostain Pride-aiheesta. Haiskahtaa Iigorin trollitehdastuotokselta.
Vierailija kirjoitti:
MistÀ tunnistaa persun?
YhdyssanavirheestÀ.
Autocorrection
VielÀkö tÀtÀ tapahtumaa tekohengitetÀÀn? Kaikki on jo kyllÀstyny.
MinÀ suvaitsen kyllÀ kaikenlaisia poikkeavia, kunhan eivÀt tule minun tielleni.
Ajattelin suhtautua lestadiolaisiin aivan erityisen suvaitsevasti.
Ei koske minua, en ole homo tai pervo.
MÀ en tajua mikÀ ihmisiÀ provosoi eri tahojen julkisissa agendoissa paraateineen, marsseineen ja mielenilmauksineen. EivÀt ne ole vaikuttaneet mun elÀmÀÀn millÀÀn tavalla. Ei kukaan ole koskaan vaatinut minulta minkÀÀnlaista kannanottoa niihin tai edes osoittamaan tukea niille.
MielestÀni se on pelkÀstÀÀn hyvÀ asia, ettÀ elÀmme valtiossa, jossa kaikki voivat julkisilla tempauksilla ilmaista nÀkemyksiÀÀn ja arvojaan. EsimerkkejÀhÀn sellaisista yhteiskunnista löytyy, jossa nÀin ei ole. Ankealta vaikuttaa elÀminen sellaisessa maassa, jossa kontrolli ja pelon ilmapiiri pitÀÀ ihmiset hiljaisina.
Vierailija kirjoitti:
Pridekuukausi on yhdyssana, senkin suomea osaamaton luuseri.
Hieman noloa, mutta ei se ole.
Kirjoitetaan Pride-kuukausi. Aina ei pÀtemiset mene nappiin.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mut pride on edelleenkin joko lainasana tai erisnimi tapahtumalle, joten yhdysviivalla. Pride-kuukausi.
Demoniset liput liehuu lipputangoissa Helsingin kaupungin kiinteistöissÀ. HÀvettÀÀ.
Ap, kukaan ei pakota sua mihinkÀÀn joten turpa ja verhot kiinni ja haise yksin kotonas.
Kai sulle joku ruuat tuo? Roskat voit viedÀ yöllÀ niin et törmÀÀ kehenkÀÀn suvaitsevaan eli terveeseen.
Vierailija kirjoitti:
Demoniset liput liehuu lipputangoissa Helsingin kaupungin kiinteistöissÀ. HÀvettÀÀ.
Oho, tÀmÀ on itselleni uusi tieto. MikÀ niistÀ tekee demonisia?
Ap on kade muiden ihmussuhteista ja seksistÀ, kun hÀnellÀ ei ole muuta kuin internetin myrkyllinen manosfÀÀri, öyh möyh röyh.
Jos heterolla on noin vaikeaa, mitenhÀn hetero hÀn oikeasti on? Luepa ap tÀmÀ.
https://www.psychologytoday.com/us/blog/the-big-questions/201106/homophâŠ