Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

niskapoimu ultra ja sukupuoli

15.05.2007 |

Olin np ultrassa rv 13+6, kumpaa veikkaisit jos jalkovälissä on valkoinen hevosenkenkä jonka sisällä vielä valkoinen viiva? En ole varma onko kyseessä edes sukupuolielimet mutta sattuu vaan niin sopivasti jalkoväliin, kuva on otettu edestä päin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuli siinä todettua että juuri katsomani dokkarin mukaan lapsen sukupuolen voi erottaa vasta 15-16 viikolla. Että paha mennä veikkailemaan.... Tai aianahan sitä voi arvata, mutta sukupuolielimet kun ovat identtiset alkuun.

Vierailija
2/4 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ajattelin että jos jollain ollut samalaisen näköinen ja jotain veikattu? Tiedänhän mä että se voi muuttua vielä tuossa vaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien sukupuoli näyttää noilla viikoilla vielä samalta, (näkyy " kolmena viivana" ), jos jalkoväliin katsoo. Molemmilla on semmoinen " tappi" jalkojen välissä (se keskimmäinen " viiva" ), mutta sillä on merkitystä, mihin suuntaan tappi osoittaa. Eli siis kun tarkastellaan vauvaa sivu-profiilista, niin siinä näkyy, osoittaako tappi suoraan ylospäin (siitä kehittyy pippeli, eli poika), vai sojottaako alaspäin (siitä kehittyy klitoris, eli tyttö). Pelkästään kuvaamalla suoraan jalkoväliin (vaikkapa alhaalta päin), ei voi sukupuolta määrittää np-ultrassa, sillä siinä ei näe, " törröttääkö" se keskimmäinen viiva. Pitää katsoa sivuprofiilissa. Toivottavasti tästä oli apua! :)

Vierailija
4/4 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin vielä, että millä perusteella niin sanoi, että näki mielestään kivekset. Tosin kummasteltuani myönsi, että erehtyminen näillä viikoilla on vielä varsin mahdollista.

Aikaisemmassa raskaudessa n. rv 13, kun olin päivystyksessä ja sattui olemaan myös erikoislääkäri, joka ultrasi niin kysyin, että voiko sukupuolen jo erottaa niin sanoi, että kyllä yleensä.

Netistä muuten löytyy ultrakuvia tytöistä ja pojista. Kokeile kuvahaulla googlesta sanoilla it' s a girl ja it' s a boy. Niitä voit sitten vertailla. Itse yritin tuota, mutta menin vain enemmän sekaisin...