Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

milta nayttaa tihkuva lapsivesi?

15.01.2006 |

mulla nyt 2-3 pvaa vuotaa jotain, loppuen aina valilla, ehka roukalusikallisia kerrallaan muttei enempaa. vuoto on kellertavaa tai varitonta, ei haise voimakkaasti miltaan. voisiko olla tihkuvaa lapsivetta, ja jos niin ehdinko odottaa huomista laakarinaikaa vai menenko polille? mulla on kohdunkaula jo ennestaan pari senttia auki; olen toissynnyttaja mutta nyt ihan haloo koska viimeksi meni kaikki ihan yhdella rymayksella, kuului vaan naps ja tuli paljon vetta ja tuoretta verta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta lapsesta mulla tuli kalvoihin ylös reikä (korkea vedenmeno) ja vettä valahti aina välillä, jos joku osui mahaan tai nousin makuulta ylös. Valkovuotokin oli ollut loppuviikkoina tosi vetistä ja välillä valahti, mutta pikkuhousunsuoja riitti siihen. Vettä tuli aina niin, että normaali side kastui litimäräksi, mutta väliä saattoi olla parikin tuntia. Minusta valkovuota ja vettä ei erottanut mistään. Eivät uskoneet sairaalassakaan että on vettä ennenkuin testasivat eli ilmeisesti valkovuotokin voi olla kovin runsasta. Mulla ainakin vettä valui koko ajan, kun kätilö paineli mahaa, en tiedä voisiko itse kokeilla niin. Vettä alkoi valua n.klo 13, vauva syntyi n. 21, aamulla olisi käynnistetty tulehdusriskin vuoksi jos ei olisi muuten tullut.

Vierailija
2/3 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tästä reiästä voi päästä bakteerit sisään. Tulehduksen voi saada sinä tai vauva. Mulla ei neuvolantäti jostain syystä käskenyt mennä testiin vaan päätteli vaan itse tutkimatta että kyse on valkovuodosta. Suututtaa vieläkin. Vauvaa sitten pisteltiin ja varmisteltiin ettei ole tullut tulehdusta. Suosittelen että menet heti paikalla testiin vaikka synnärin päivystykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta luulen kuitenkin etta on valkovuotoa. mulle tehty jo kaksi kertaa tassa raskaudessa tuo PH testi (negat molemmilla kerroilla); siksi olenkin vahan hitaampi nyt menemaan. tanaan on muutenkin laakarinaika niin saavat tehda samalla.