Mistä teidän mielestänne saa tyylikkäimmät ja hienoimmat vaatteet tilattua?
Kommentit (24)
Tilaan paljon etsystä, pellavat, huivit, hopeakorut. Hyvää laatua kaikki.
Zalandosta olen tilannut jo vuosia melkein kaikki vaatteeni.
Emmy, nettikirppari. Paras, kun vaatteiden koot on tarkasti ilmoitettu. Numerokoot ei kerro mitään.
Vaatturilta.
Ei tämä malliselle kropalle löydy istuvia ja mitoitukseltaan oikeanlaisia vaatteita. Jos haluan jotain oikeasti sopivaa, niin silloin teetän.
Onko provo vai onko ap niin nuori ettei ymmärrä mitä temu edustaa? Oli ne hienoja tai ei, temu on vihoviimeinen paikka mistä ostaa yhtään mitään.
Zalando. Kauniita vaatteita oli Roomassa käydessäni putiikit täynnä, samanmoisia ei löydä Suomesta.
1. Zalando (tilannut viimeksi eilen)
2. Ellos
Ja joskus löytyy jotain kivan näköistä ja kivaa ihan Prismasta, viimeksi mustavalkoinen kivakuosinen nilkkapituinen Margaux Riviera:n hame kesäksi ja WKLY-merkiltä ihanan pehmoiset ja laadukkaat collegepuserot, vedenvihreä ja harmaa.
En ole ikinä tilannut enkä tilaa yhtään vaatetta. Ostan kaupasta, teen itse tai teetän. En tee mitään paskalla, kun ei ole peltoa.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä tilannut enkä tilaa yhtään vaatetta. Ostan kaupasta, teen itse tai teetän. En tee mitään paskalla, kun ei ole peltoa.
Ei se tilaaminen vaatteesta paskaa tee.
Kiinasta.
Mun lapsuudenystävän puolison suku on täynnä vaattureita.
Käyvät Kiinassa 1-2 krt vuodessa.
Puoliso ottaa mitat, otetaan etäyhteys ja käydään läpi mitä haluan.
Monta vaatetta maksaa 500 euroa.
Nytkin on elokuussa häät, helmikuussa sain mm tosi kauniin mekon.
Arkivaatteet ostan lähinnä vintedistä ja lidlistä
Ostin juuri kesäksi Temusta pari upeaa kukkakuvioista hametta, ja lisäksi erilaisia boleroita peittämään hartioita. Muutamat juhlat tulossa, en halua maksaa rumista vaatteista omaisuuksia ostamalla Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Tilaan Bonprixlta. Minustsa todella kivoja ja mukavia vaatteita keski-ikäiselle. Täytyy olla puuvillaa tai pellavaa ja housuissa kelpuutan viskoosin. Mitään temumuoveja en osta.
Nämä näyttää kyllä todella muovisilta ja kiinalaisilta, taatusti lukee monessa made in china.
Vierailija kirjoitti:
Mistä kaupasta? Olen valmis kiertelemään niissäkin, kunhan ei tarvitsisi tulla joka ikinen kerta tyhjin käsin kotiin.
Tilaan Bonprixlta. Minustsa todella kivoja ja mukavia vaatteita keski-ikäiselle. Täytyy olla puuvillaa tai pellavaa ja housuissa kelpuutan viskoosin. Mitään temumuoveja en osta.