Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

All Inclusive loma edessä. Pelkään että mies juo koko ajan

Vierailija
04.06.2026 |

Viime kesänä oli viikon putkeen kännissä. Jouduin itse hoitaan taaperoita koko ajan.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä miehet mukaan otat?

Ei olisi varaa lomaan ilman miestä. Ap

No sitten sinä hoidat taaperot ja annat miehen rentoutua kuten haluaa.

Vierailija
22/29 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

All inclusivessa on tyhmää jättää juomatta. Mies on fiksu kun kiskoo koko rahalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miehet juo lomalla niin naiset ja taaperot on vain tiellä!

Vierailija
24/29 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hieman saman kaltaisessa tilanteessa vuosia sitten. Hirveä stressi toisen juomisesta ja toilailuista. Sitten tajusin, että ei mun sellaista tarvii sietää eikä katsella. Otin eron - myös teini-ikäiset lapset ovat kiitelleet ratkaisua jälkikäteen. 

Ex vetää välillä ilmeisesti koviakin kännejä kun en ole "estämässä" - viinan kanssa on kivempi viettää aikaa kuin omien lasten. Hän on selvästi tiensä valinnut. 

Vierailija
25/29 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä miehet mukaan otat?

Jos jätän sen kotiin, niin silti se ryyppää viikon ja lisäksi nai kaikkia kaksijalkaisia tikapuista lähtien.

Juu, ja porsaat lentävät taivaalla. Taitaa olla oikein naisten unelmamies, odottavat vain että lähdet pois maisemista iin pääsevät kimppuun! ROFL!

Vierailija
26/29 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät lapset isänsä luo loman ajaksi ja ota rennosti. Lasten etu on läheinen isäsuhde ja sinä tarvitset välillä lepoa, jotta jaksat olla hyvä äiti.

Vierailija
27/29 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on taas huono provo...

Vierailija
28/29 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa nyt ainakin erilliset hotellihuoneet, niin lasten ei tarvitse katsella tuollaista. Itse en missään tapauksessa lähtisi juopon kanssa all inclusive lomalle. En yksin, enkä varsinkaan lasten kanssa!

Vierailija
29/29 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltin ja kunnollisen miehen kanssa tätäkään ongelmaa ei olisi ollut.. miksi ihmeessä valitsit ryyppäävän öykkärin????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä