All Inclusive loma edessä. Pelkään että mies juo koko ajan
Viime kesänä oli viikon putkeen kännissä. Jouduin itse hoitaan taaperoita koko ajan.
Kommentit (29)
All inclusivessa on tyhmää jättää juomatta. Mies on fiksu kun kiskoo koko rahalla.
Kun miehet juo lomalla niin naiset ja taaperot on vain tiellä!
Olin hieman saman kaltaisessa tilanteessa vuosia sitten. Hirveä stressi toisen juomisesta ja toilailuista. Sitten tajusin, että ei mun sellaista tarvii sietää eikä katsella. Otin eron - myös teini-ikäiset lapset ovat kiitelleet ratkaisua jälkikäteen.
Ex vetää välillä ilmeisesti koviakin kännejä kun en ole "estämässä" - viinan kanssa on kivempi viettää aikaa kuin omien lasten. Hän on selvästi tiensä valinnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä miehet mukaan otat?
Jos jätän sen kotiin, niin silti se ryyppää viikon ja lisäksi nai kaikkia kaksijalkaisia tikapuista lähtien.
Juu, ja porsaat lentävät taivaalla. Taitaa olla oikein naisten unelmamies, odottavat vain että lähdet pois maisemista iin pääsevät kimppuun! ROFL!
Jätät lapset isänsä luo loman ajaksi ja ota rennosti. Lasten etu on läheinen isäsuhde ja sinä tarvitset välillä lepoa, jotta jaksat olla hyvä äiti.
Ottakaa nyt ainakin erilliset hotellihuoneet, niin lasten ei tarvitse katsella tuollaista. Itse en missään tapauksessa lähtisi juopon kanssa all inclusive lomalle. En yksin, enkä varsinkaan lasten kanssa!
Kiltin ja kunnollisen miehen kanssa tätäkään ongelmaa ei olisi ollut.. miksi ihmeessä valitsit ryyppäävän öykkärin????
No sitten sinä hoidat taaperot ja annat miehen rentoutua kuten haluaa.