Naisvihaa: Olga sai kuraa niskaansa Leijonien kultajuhlassa
https://www.iltalehti.fi/mieli/a/7e5ebec6-455a-4e6d-9885-cb13a1324e43
Sinokki tunnistaa tilanteesta myös osittain naisvihaan viittaavia elementtejä.
– Aika luottavasti voi sanoa, että osa vihasta on nimenomaan sukupuolittunutta niin, että kyseessä on ollut nainen, jonka nähdään tehneen väärin ja johon reagoidaan, mutta mies vastaavassa tilanteessa ei olisi saanut sitä.
Kommentit (26)
Mistä ihmeestä tällekin tutkijalle maksetaan?
Ylipainoiset feministisuvakit kateellisia valkoihoiselle hoikalle.
Voisko Olga vaan lähteä juhlimaan pukeutuneena eikä puolialasti?
Miehet tuskin tosta välitti.. Eiköhän tässä Olgan tapauksessa naiset vetänyt herneen nenään. Eli naisvihaa naisilta
Vierailija kirjoitti:
Miehet tuskin tosta välitti.. Eiköhän tässä Olgan tapauksessa naiset vetänyt herneen nenään. Eli naisvihaa naisilta
Kukaan mies ei valittanut koska jokainen heteromiea tykkää nähdä pomppivia tissejä. Tuokin on kirjoitettu niin että juuri miehet olisi valittaneet, eivät ole
Mä en usko, että kiitosta sataisi Arttu Wiskarillekaan jos se olisi keekoillut lavalla suomi-speedoissa sen suomi-finland-perkele farkkuliivinsä sijaan.
Voin olla toki väärässä.
Pitäisikö järjestää keräys Olgan hyväksi, kun raukalla ei ole rahaa vaatteisiin?
Sinokki:
"Toimin filosofian oppiaineessa apurahatutkijana henkilökohtaisessa vihan ja rasismin filosofiaan keskittyvässä hankeessa Apes of Wrath? Työtäni rahoittavat Olga ja Vilho Linnamon säätiö (2024) ja Suomen Kulttuurirahasto (2025-2027).
Työskentelen osa-aikaisesti Ilmastotuuppaus-hankkeessa, jossa tutkimukseni keskittyy sosiaaliseen identitettiin liittyviin käyttäytymisenohjailun tapoihin ja manipulaatioon."
Tuosta Olgasta en sano mitään, mutta tuo toinen typsyhän kelpaisi vaikka kungfu-elokuvaan 😁
Vierailija kirjoitti:
Sinokki on homo.
Vaikuttaa olevan pick me -boy.
Mustaihoisena Olgaa olisi kehuttu rohkeudesta ja voimaantumisesta. Ja ties mistä.
Nimensä puolesta Olgan oikea paikka on Venäjä.
Mitäs jos naisten joukkueen kultajuhlissa olisi joku mies speedot päällä heilumassa?
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko, että kiitosta sataisi Arttu Wiskarillekaan jos se olisi keekoillut lavalla suomi-speedoissa sen suomi-finland-perkele farkkuliivinsä sijaan.
Voin olla toki väärässä.
Mutta Käärijä oli tissit paljaana, Olgalla ei.
Melkoisia talibanpersuja tälläkin palstalla pyörii. Muuttakaa Afganistaniin naisvihaajat!
Tuntuu olevan ihan yleistä nais artisteilla, kun suosio hiipuu vaatteet vähenee.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos naisten joukkueen kultajuhlissa olisi joku mies speedot päällä heilumassa?
Ei minua ainakaan haittaisi.
Ihan vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua ainakaan haittaisi.
Ihan vapaasti.
Oletkin homo!!!!
Meet julkiselle paikalle kalsarit päässäsi (tai jotain muuta vastaavaa hölmöä), ihmiset nauraa ja sanoo että näytät typerältä.
Ja sitten se jännä nykyilmiö että ei oteta opikseen seuraavalle kerralle vaan uhriudutaan raivokkaasti mediassa.