Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusia ideoita ristiäistarjoiluun? Laitan vain kahvipöydän eli huomioikaa

Vierailija
15.05.2007 |

että suolaisetkin oltava kahvin kanssa tarjottavia, kiitos.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli laita tummaa ja vaaleta leipää, leikkeleitä, keitettyjä munanviipaleita, kurkkua, tomaattia, juustosiivuja...

Niin että kaikki voivat itse rakentaa mieluisensa voileivän.

Ja jotain keksejä ja täytekakku tietty.

Vierailija
2/7 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain tuorejuusto tms kakkua, täytekakku (laita valk. kermaa tasaisesti siis levitä älä pursota ja päälle ripottele hopeakuulia kastehelmiksi), leipiä ja päälliset erikseen kuten joku jo ehdottikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suolaisena oli palttoonappeja kinkku/kasvistahnalla,ja lisänä levyrieskaa (lapin/fazer) jonka sisällä italiansalaattiarullallla , täytekakku, kuivakakkua kahta ja pipareita joissa lapsen nimi kirjailtu

Vierailija
4/7 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niihin voi pienesti ja sievästi pursottaa sulatetulla suklaalle päälle lapsen ensimmäisen nimen etukirjaimen.

Musta nuo kolmosen ehdottamat hopeakuulat on ihan kamalia. Tuntuu, että hampaat halkeaa, jos suuhun sattuu menemään. Itse tykkään paljon enemmän esim. tuorejuustokakusta, joka korvaa aivan hyvin täytekakun. Samalla tyylillä voi tehdä sitten vaikkapa kaksi erilaista suolaista kakkua, pohjaksi esim. hapankorppuja ja täytteeksi vaikkapa savuporo ja katkarapu (siis tietty eri kakkuihin!).

Juustotarjotin toimii myös jos on tuloss aikuisia vieraita, helppo kasata ja toteuttaa!

Vierailija
5/7 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vaikkapa liha- ja kala (lohi)voileipiä.

Itse olen pitänyt leipäjuustokuutioista ja lakkahillosta.

Vierailija
6/7 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin Pirkka-tuotteista pakkasesta löytyy kahdenlaisia paketteja, jossa sisällä patongin viipaleita jollain parsa/juusto-päällisellä ja jollain tomaatti/mozzarella-päällisellä. En osaa selittää, mutta todella hyvin on tehnyt kauppansa missä tahansa kahvipöydässä.

Meillä oli aikoinaan prinssinakkeja, sulhaspiirakoita ja munavoita, makaronisalaattia ja riisisalaattia sekä voileipäkakku suolaisena. Muuten oli normaali kakku, keksejä, kääröllisiä suklaakonvehteja ja korvapuusteja.

Pöytään laitettiin koristeeksi itserakennettu kynttiläasetelma luonnonkukkineen. Keskelle erikseen taiteltu uuden tulokkaan nimilappu, jonka ympärille oli aseteltu luonnonkukkia. Kuulostaa runsaalle, mutta oli oikeasti kauniin pelkistetty.

Toivottavasti saat apuja ristiäisten järjestämiseen, päivästä tulee aika hektinen.

Vierailija
7/7 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paahtoleivälle levitettä, sitten joku piskuinen muotti, josta irroittaa osia, jotka sitten koristelee jollain pikkuleikkeleellä, kirsikkatomaatilla, suolakurkulla whatever. Ei ehkä kovin täyttävää, mutta kivan näköistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä