LAVATANSSEISSA EI SEKSIÄ HERU
Ajattelin kans nuorena miehenä, että opin tanssimaan. Kävin kuuluisan tanssinopettajan kursseilla ja siitä lähti. Noin 8 vuotta pyörin tanssipaikkoja. Niin kesällä kuin talvella. Kolme neljä kertaa viikossa. Mutta ei seksiä naisilta ei millään!
Siellä on vuosia käyneitä kauniita naisis sinkkuja vuodesta toiseen, mutta se kassleri pidetään kiinni. Ei vaan heru
Välillä kysyin ihan suoraankin, että se on vaan seksiä. Niin ei.
Ainut missä kerran onnistui oli minua 14 vuotta vanhempi kaunis nainen joka ymmärsi, että tuolla pillulla voi tehdä muutakin kuin käydä linnatuulen vessassa mökkimatkalla kusella.
Eräs tunnettu tanssin somevaikuttajakin, vaan hehukuttaa askelia, mutta jatkoille ei
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Viestiketjun aloittaja voisi etsiä syytä yleiseen ongelmaansa peilistä. Ei ole peilin vika, jos naama on vino
Kyllä minä olen löytänyt lavatansseista panohaluisia rouvia. Varsinkin kesälesket ovat kiihkeitä. Joka kesä 3-4 uutta läpituttua rouvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestiketjun aloittaja voisi etsiä syytä yleiseen ongelmaansa peilistä. Ei ole peilin vika, jos naama on vino
Kyllä minä olen löytänyt lavatansseista panohaluisia rouvia. Varsinkin kesälesket ovat kiihkeitä. Joka kesä 3-4 uutta läpituttua rouvaa.
Lavatanssit ovat kesän suola. Jos oma ukko ei tanssi, se on hänen häpeänsä.
En nyt seksiä suoraan ole hakenut mutta käynnyt tansseissa jos löytyisi tyttöystävä sieltä mutta harvinaisen halutonta porukkaa kun hakee tanssimaan eikä juttelu kiinnosta niin jätin lavat kun mitä siellä käydä jos tanssiparit vastentahtoisesti lähtee tanssimaan. Ja hygienia ollut kunnossa vaatteet plus ok ulkonäkö ja puhu hölmöjä jne.
Et sitten ole muistanut taikka tajunnut kuiskata tanssipartnerin korvaan "Annatko pi**ua? Tiedän että sulla on." ?
Haluan tutkia sinut neliösentti neliösentiltä.
Tanssilavannaisilta soapko?
Kyllä niiltä soap.
Vierailija kirjoitti:
En nyt seksiä suoraan ole hakenut mutta käynnyt tansseissa jos löytyisi tyttöystävä sieltä mutta harvinaisen halutonta porukkaa kun hakee tanssimaan eikä juttelu kiinnosta niin jätin lavat kun mitä siellä käydä jos tanssiparit vastentahtoisesti lähtee tanssimaan. Ja hygienia ollut kunnossa vaatteet plus ok ulkonäkö ja puhu hölmöjä jne.
Teikäläiselle saattaa olla parempi paikka iskelmäfestivaalit. Saa seistä lavan edessä naama turpeana kaljan juonnista ja suolamakkaran syönnistä.
Niin kun ei se tanssitaito ole kaikki. Se on hyvä bonus jos muut asiat kunnossa. Käytös, asenne ja olemus tärkeimmät. Ulkonäkö, varallisuus, ammatti tai auto merkityksettömiä.
Ei tietenkään seksin takia sinne mennä. Johan nimikin sanoo, että sinne mennään tanssimaan.
Ei ne ole mitään entisten aikojen kylätansseja missä tapeltiin ja juotiin suoraan pullosta ja lähdettiin saatille.
Reilua peliä lavatanssit.
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin nuorena naisena kävin lavatansseissa ympäri eteläistä Suomea. Joka viikko jossain. En löytänyt kaveria sieltä. Eikä minua oikein edes tanssitettukaan. Olin ujo ja toisessa rivissä. Nyt katsoisin suoraan silmiin ja olisin ekassa rivissä. Samoin ihan tavallisen näköinen olen .
Viuhka käy sellaisille, jotka ovat aina vuosi vuodelta samoissa ransseissa. Vähän sellaiset kypsän näköiset ja ikäiset naiset haetaan ensimmäisestä rivistä.
Kokeile ensi kerralla laittautua vähän hienommin. Puet siistit vaatteet, sopivasti kehon muotoja korostavat, laitat hieman ehostusta ja tuoksua, mutta et liikaa ettei tule liian antelias ja helppo vaikutelma. Hiukset on syytä kammata sievälle kampaukselle. Naiset kyllä arvostavat laittautunutta komeaa nuorta miestä. Lisäksi voisit hymyillä enemmän. Lisäksi iän suhteen lasket hieman rimaa, ne 60+ epätoivoiset ikäneidot iskevät varmasti kiinni sinuun kuin siat limppuun.
Muistat vain hymyillä enemmän, käyttäytyä kohteliaasti ja näyttää sievältä.
Mistä syystä varsinkin naiset vaativat hyvää tanssitaito jos noita hakupalstoja seuraa?
Vierailija kirjoitti:
Mistä syystä varsinkin naiset vaativat hyvää tanssitaito jos noita hakupalstoja seuraa?
En nyt vaadi mutta... Hyvä tai erinomainen tanssitaito kyllä mun empiiristen tutkimusten perusteella korreloi muidenkin hyvien ominaisuuksien kanssa. Ns. ammattilaiset asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile ensi kerralla laittautua vähän hienommin. Puet siistit vaatteet, sopivasti kehon muotoja korostavat, laitat hieman ehostusta ja tuoksua, mutta et liikaa ettei tule liian antelias ja helppo vaikutelma. Hiukset on syytä kammata sievälle kampaukselle. Naiset kyllä arvostavat laittautunutta komeaa nuorta miestä. Lisäksi voisit hymyillä enemmän. Lisäksi iän suhteen lasket hieman rimaa, ne 60+ epätoivoiset ikäneidot iskevät varmasti kiinni sinuun kuin siat limppuun.
En tiedä tuosta meikistä, mutta voi punottavaa naamaa peittää vähän vaikka miesten puuterilla. Hikihän siellä tulee.
Tukka on kyllä tärkeä asia. Ja minusta ihan oikea suomalainen mies on oikein hyvä. Tosin tarkasta ryhti ja se, että olet
avoimen näköinen et ujostele ja katsot kohteliaasti silmiin.
Jos huomaat jonkun katsovan sinua silmiin niin mene heti hakemaan , ettei toiset ehdi. Yhdet tanssit riittävät jos nainen hakee tietoisesti etäisyyttä.
Se ei ole ollenkaan merkki, että sinussa olisi vikaa, vaan naiset ovat kummallisia.
Jotkut naiset ovat tavattoman ujoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt vaadi mutta... Hyvä tai erinomainen tanssitaito kyllä mun empiiristen tutkimusten perusteella korreloi muidenkin hyvien ominaisuuksien kanssa. Ns. ammattilaiset asia erikseen.
Minun mies ei osaa tanssie ei sitten askeltakaan. Musiikkia kyllä kuuntelee kuulokkeiulla.
Vierailija kirjoitti:
Miten mies voi näyttää sievältä? Ryhdikkäältä on oikeampi sana. Ettei näytä ahdistuneelta .
Vierailija kirjoitti:
Siihen se jääkin…. Kyllä ne kehuu juu, mutta sitä itse seksiä sit ei anneta!
Ei nyt seksin tähden niin väliä olis, mutta muuten naisseuran vuoksi voisin mennä vähän tangoa vääntämään. On vaan tuo vähäinenkin tanssitaito päässyt niin haihtumaan. Ehkä annan olla.
Seitsemän vuotta olen käynyt ruskatansseissa ja joka vuosi olen naista saanut.