Madeleine on kotoisin erittäin varakkaasta Rothleysta
Kommentit (5)
En usko. Kyllä mä luulen, että tää pedofiili oli seurannut perhettä jo monta päivää hotellin muurin takaa ajotieltä (josta on suora näkyvyys) ja ehkä huomannut, että perheellä on rutiini jättää lapset vanhempien illallisen ajaksi huoneeseen keskenään. Ja sitten yhtenä iltana hän iski. Veikkaan, että hän on ajanut samantien Espanjaan ja sieltä ehkä Afrikkaan - se on varma, että Madeleinea ei löydetä :-(
kertoi eilen BBC:n uutisissa, että hän on uskonut koko ajan, että kyseessä on paikallinen asia, ei esim. kv-rikosliiga.
Hän sanoi, että loma-asunnossa ei ole merkkejä murrosta. Se ei tarkoita, etteikö sinne olisi voitu murtautua, mutta merkkejä siitä ei ole. Poliisikoirat seurasivat Madeleinen vainua muutama sata metriä kaupan edustalle, jossa vainu katosi. Haastateltu poliisi oli sitä mieltä, että tämä tarkoitti, että Madeleine olisi itse lähtenyt asunnosta ja kävellyt kaupalle, jossa joku nosti hänen syliinsä tai autoon.
Eli tyttö lähti harhailemaan ja joutui jonkun satunnaisen ohikulkijan nappaamaksi.
Voisin myös kuvitella että hän on itkenyt tai huudellut äitiä. Kyseessä oli kuitenkin hotelli ja paikka jossa paljon vilinää yölläkin.
Vierailija:
Voisin myös kuvitella että hän on itkenyt tai huudellut äitiä. Kyseessä oli kuitenkin hotelli ja paikka jossa paljon vilinää yölläkin.
Uskon että heräsi yksin huoneesta, lähti etsimään vanhempiaan ja joku psyko korjasi talteen....:(