Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Hanna Partanen sanoisi sinun/perheesi ruokailutottumukista, jos tulisi nyt käymään?

Vierailija
15.05.2007 |

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lainkaan epätavallista, että kaapista löytyy 12 suklaalevyä, 5 sipsipussia, monitoimikorillinen suklaapatukoita, pakastin nauraa jäätelöitä ja itseleivottuja herkkuja jne :)

Toki osa (suurin osa :)) suklaista menee tämän mamman suklaariippuvuuteen :) Mutta on meillä paljon juhlia ja vieraita käy harva se päivä ja jotenkin pitää aina olla jotain hyvää viraillekin, että saavat muuta kuin vettä :) Ja kyllä ne lapsetkin herkkuja syö :) Hehhe geeneissä kyllä molemmissa suvuissa tämä hoikkuus, hampaat voivat hyvin ja elämäkin sujuilee :)

Mutta kyllä meillä kuitenkin muuten syödään tosi terveellisesti ja monipuolisesti. Itse olen ollut 21 vuotta jo kasvissyöjänä ja olen paljon kiinnittänyt huomiota mitä syön että saan kaikki terveelliset aineet. Mies ja lapset ovat myös lähes kokonaan kasvissyöjiä (punaista lihaa ei juuri koskaan). Leipä on aina ruisleipää josta saa paljon kuituja ja itse teemme muuta leipää jossa ei ole lainkaan tavallista vehnäjauhoa vaan on muuta terveellistä. Todella paljon meillä menee niitä kasviksia, hedelmiä, papuja, siemeniä yms mitä aina löytyy siitä Hannan valitsemasta pöydästä :) Joten ehkä se Hanna saattaisi nousta kuolleista :)

Vierailija
22/25 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jääkaapin ahvenfileistä, kasviksista, juureksista, maustamattomasta jogurtista, ruokakaapin ruisleivästä, pakastimen lohesta ja naudan sisäfileestä, hedelmistä. Mutta pyyhkeitä tulisi varmaan kevytmaidosta, pipareista ja jätskistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun en luota kys. ihmisen tietoihin juuri ollenkaan. Kaikille tunkee samanlaista ruokavaliota ja yleistää liikaa. Lehdessä leimasi tuntemattoman nuorukaisen karpiksi, vaikka tämä oli jättänyt vain valkoiset vehnäjauhot, puhtaat sokerit ym. ruokavaliostaan.

Mutta asiaan: saisin kiitosta siitä, että jääkaapissa on hedelmiä ja pakastimessa vihanneksia. Haukkuja tulisi sokerittomista mehuista sekä siitä, etten syö maitoa tai leipää ollenkaan. Ateriarytmini kummastuttaisi myös, samoin se että en harrasta välipaloja vaan syön aterioita.

Vierailija
24/25 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevytmehuja ja jugurtteja ei meillä ole (ei kiitos, en halua niiden sivuoireita), kasviksia, kalaa, hedelmiä ja marjoja on runsaasti. Ruisleipää, luomupiimää ja pähkinöitä. Saataisiin varmaan piiskaa pakastimen jätsipuikoista ja punaviinipönikästä, josta tiristetään päivittäin lasillinen .

Vierailija
25/25 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei varmaan vinkuisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi