Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkämaalaisen nuoren ottaisit kotiisi?

Vierailija
02.06.2026 |

Tuli mieleen au pair ohjelmasta ja myös tutuista vaihto-oppilaista, että mikä maalaisen huolisin kotiisi (jos siis pitäisi koti tarjota) ainakin muutamaksi kuukaudeksi? Jätetään pohjoismaat pois laskuista. 
Ja onko joku maa mistä et niin mielellään nuorta kotiisi ottaisi? 

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri eilen kuulin kokemuksia aivan ihanista ranskalaisista ja italialaisista vaihto-oppilaista. 

Minä ottaisin vaihto-oppilaan Japanista, Espanjasta, USA:sta, latinalaisesta Amerikasta, Ranskasta, Italiasta, Venäjältä, Ukrainasta, Saksasta, Hollannista, Sveitsistä, Australiasta, Filippiineiltä, Kiinasta, Kanadasta tai Koreasta.

En ottaisi vaihto-oppilasta Afrikasta, muslimimaista, enkä buddhalaisesta, tai hindulaisesta kulttuurista. Minun luterilaiseen kotiini ei mitään alttareita, suitsukkeita, eikä patsaita tuoda. Heitän ne roskiin. Koraani lentää roskiin. Ortodoksisessa kirkossa saa kyllä käydä, tai herätysliikkeessä tms.

Mainitsit Japanin. Siellä on buddhalaisia. Uhka vai mahdollisuus?

Mainitsi myös Filippiinit, Kiinan, Korean, Venäjän ja USA:n. Ei kovin kristittyjä maita...

Vierailija
42/60 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jotka ottavat erimaalaisia kotiinsa, tulee ampua pistoolilla välittömästi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri eilen kuulin kokemuksia aivan ihanista ranskalaisista ja italialaisista vaihto-oppilaista. 

Minä ottaisin vaihto-oppilaan Japanista, Espanjasta, USA:sta, latinalaisesta Amerikasta, Ranskasta, Italiasta, Venäjältä, Ukrainasta, Saksasta, Hollannista, Sveitsistä, Australiasta, Filippiineiltä, Kiinasta, Kanadasta tai Koreasta.

En ottaisi vaihto-oppilasta Afrikasta, muslimimaista, enkä buddhalaisesta, tai hindulaisesta kulttuurista. Minun luterilaiseen kotiini ei mitään alttareita, suitsukkeita, eikä patsaita tuoda. Heitän ne roskiin. Koraani lentää roskiin. Ortodoksisessa kirkossa saa kyllä käydä, tai herätysliikkeessä tms.

Tuskin he toisivat mitään patsaita, ym. Ihme

Vierailija
44/60 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristillisen valkoihoisen länsimaalaisen.

Vierailija
45/60 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otettiin pikku lum ppu kehitysmaasta, tyytyväisiä olllaan. 

Vierailija
46/60 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilaisen. Asunto pysyisi todennäköisesti siistinä ja hyväkuntoisena, eikä mikään menisi rikki.

Vierailija
47/60 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otettiin pikku lum ppu kehitysmaasta, tyytyväisiä olllaan. 

Onko hyvä?

Vierailija
48/60 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti 10 pientä N-E-E-K-E-R-I-N poikaa.

Vierailija
49/60 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohjanmaalainen olis hyvä.

Norjalainen

Vierailija
50/60 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki jotka ottavat erimaalaisia kotiinsa, tulee ampua pistoolilla välittömästi. 

Olisi kaikille parasta, että sinut karkotettaisiin Suomesta.

Vierailija
51/60 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti 10 pientä N-E-E-K-E-R-I-N poikaa.

Siitä voi tulla hyvä palvelija, kun opetat sen ensin talon tavoille.

Vierailija
52/60 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englantilaisen. 

Vierailija
53/60 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä maasta vaan, kunhan olisi hyvännäköinen, flirttaileva (varsinkin minua kohtaan) ja mukava nainen.

Ehkä kuitenkin mieluiten länsimainen tai sitten latino.

Vierailija
54/60 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietyt uskontosuunnat muodostavat ylivoimaisen esteen kansalaisuuteen katsomatta, vaikea hyväksyä saman katon alle ihmistä jonka käsitys tasa-arvosta ja ihmisarvosta on täysin omien arvojen vastainen,

Jeho vat, Les tat yms.?

Vierailija
55/60 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainitsit Japanin. Siellä on buddhalaisia. Uhka vai mahdollisuus?

Shinto on pääuskonto Japanissa.

Vierailija
57/60 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan sudanilaista. Naapurissa oli sudanilainen nuorimies. Hän kävi perheen samanikäisen pojan kanssa tutustumassa kaupungin iltaelämään. Alle vuoden sisällä syntyi kahdelle naapuruston neitoselle suklaan värinen vauva. 

Vierailija
58/60 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalais tai palestiinalaislapsen tai ukrainalaislapsen.

Vierailija
59/60 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olispa hienoa jos olisit pakkotilanteessa jossa pitäisi ottaa sokkona se mikä annetaan. USA:sta toivoisin sinulle black Muslimia vuodeksi. Avartaisi ajatteluasi.

Vierailija
60/60 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vatikaani.

Vatikaanin nuoret taitavat olla jotain 70 huippeilla. Ei ainakaan tarvitse pelätä railakasta biletystä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi