Mitä meinaatte tehdä kun helteet tulee nyt torstaista alkaen?
Itse pysyn visusti sisällä. En ole helteiden ystävä ollenkaan. Kivaa varmasti niille jotka siitä tykkäävät. Ei se pois minulta ole.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vichyt on jo kaapissa kylmenemässä, menen ehdottomasti lähipuistoon niiden ja kahvitermoksen kera, saatan jopa hakea lähikaupan salaattibaarista salaatin. Luksusta, en vois olla onnellisempi.😃
Kuulostaa hyvältä 😊
Otan aurinkoa minkä kerkeän 😍 aiettttä mä rakastan kunnon kesäkelejä, koko kylmän talven ja syksyn saanu palella 😭
Vierailija kirjoitti:
Otan aurinkoa minkä kerkeän 😍 aiettttä mä rakastan kunnon kesäkelejä, koko kylmän talven ja syksyn saanu palella 😭
Katsele ihosyöpien kuvia googlehaulla muutama minuutti niin tuo auringonotto ajatus alkaa tuntua aika hoopolta. T. Ilonpilaaja
Tampereella on jo päivällä kai helle. Illalla hyönteiset ilmassa. Yöllä olisi paras lenkkeilysää.
Loma alkoi, joten nautin. Olen ulkona ja syön jätskiä. Sisällä on ilmalämpöpumppu.
Koska en kestä kuumuutta pysyn sisällä tuuletin päällä. Ja meen johonkin autolla ilmastointi päällä, varmaan kauppaan
Menen mökille ja laitan ilpin päälle. Tämä kerrostaloasunto kuumuu helvetin esikartanoksi viimeistään viikon hellejakson jälkeen. Betoni oikein varastoi kuumuutta ja lasitetulla etelään suuntautuvalla parvekkeella ei pysty olemaan yhtään.
Mennä eteenpäin. Ehkä jopa nukkua ja mennä eteenpäin.
Pitänee käyttää ilmalämöpumppua sitten ympäri vuorokauden, jottei migreeni äidy pahemmaksi lämmön takia. Lisäksi vuorokausirytmin siirto menee hamaan tulevaisuuteen, koska helteillä ulkoilen yöaikaan, kun on viileää.
Vierailija kirjoitti:
Tampereella on jo päivällä kai helle. Illalla hyönteiset ilmassa. Yöllä olisi paras lenkkeilysää.
Hyvä, jos teillä on vielä hyönteisiä. Meillä Keski-Suomessa niitä on näkynyt edellisvuosia vähemmän.
Minun muistisairas äitini oli tuollainen. Kesälläkin kulki myssy päässä ja talvikengät jalassa. Sairaus muutti aistimuksia ja hänellä oli lähes aina kylmä. Tavalliset äänet ottivat korviin ja lähes kaikki tuoksui ja maistui pahalta.