Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä meinaatte tehdä kun helteet tulee nyt torstaista alkaen?

Vierailija
01.06.2026 |

Itse pysyn visusti sisällä. En ole helteiden ystävä ollenkaan. Kivaa varmasti niille jotka siitä tykkäävät. Ei se pois minulta ole.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitan toppatakin päälle ja villasukat, murjotan sisällä. Minähän en talvesta luovu!

Joku vanhempi nainen oli nyt lauantaina (+23) liikenteessä pitkässä toppaliivissä, villapaidassa, paksussa kaulahuivissa ja talvikengissä. Paksut housut toki kans.

Ihan normaalin oloinen oli muuten, että vähän pisti silmään ja mietitytti mikähän tuonkin tarina lienee :D

Minun muistisairas äitini oli tuollainen. Kesälläkin kulki myssy päässä ja talvikengät jalassa. Sairaus muutti aistimuksia ja hänellä oli lähes aina kylmä. Tavalliset äänet ottivat korviin ja lähes kaikki tuoksui ja maistui pahalta.

Vierailija
22/32 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilppi päälle🤷‍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vichyt on jo kaapissa kylmenemässä, menen ehdottomasti lähipuistoon niiden ja kahvitermoksen kera, saatan jopa hakea lähikaupan salaattibaarista salaatin. Luksusta, en vois olla onnellisempi.😃

Kuulostaa hyvältä 😊

Vierailija
24/32 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan aurinkoa minkä kerkeän 😍 aiettttä mä rakastan kunnon kesäkelejä, koko kylmän talven ja syksyn saanu palella 😭

Vierailija
25/32 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan aurinkoa minkä kerkeän 😍 aiettttä mä rakastan kunnon kesäkelejä, koko kylmän talven ja syksyn saanu palella 😭

Katsele ihosyöpien kuvia googlehaulla muutama minuutti niin tuo auringonotto ajatus alkaa tuntua aika hoopolta. T. Ilonpilaaja 

Vierailija
26/32 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella on jo päivällä kai helle. Illalla hyönteiset ilmassa. Yöllä olisi paras lenkkeilysää.

Vierailija
27/32 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma alkoi, joten nautin. Olen ulkona ja syön jätskiä. Sisällä on ilmalämpöpumppu.

Vierailija
28/32 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en kestä kuumuutta pysyn sisällä tuuletin päällä. Ja meen johonkin autolla ilmastointi päällä, varmaan kauppaan 

Vierailija
29/32 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen mökille ja laitan ilpin päälle.  Tämä kerrostaloasunto kuumuu helvetin esikartanoksi viimeistään viikon hellejakson jälkeen. Betoni oikein varastoi kuumuutta ja lasitetulla etelään suuntautuvalla parvekkeella ei pysty olemaan yhtään.

Vierailija
30/32 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennä eteenpäin. Ehkä jopa nukkua ja mennä eteenpäin.

Vierailija
31/32 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänee käyttää ilmalämöpumppua sitten ympäri vuorokauden, jottei migreeni äidy pahemmaksi lämmön takia. Lisäksi vuorokausirytmin siirto menee hamaan tulevaisuuteen, koska helteillä ulkoilen yöaikaan, kun on viileää.

Vierailija
32/32 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereella on jo päivällä kai helle. Illalla hyönteiset ilmassa. Yöllä olisi paras lenkkeilysää.

Hyvä, jos teillä on vielä hyönteisiä. Meillä Keski-Suomessa niitä on näkynyt edellisvuosia vähemmän.