Iso jalka naisella turn off?
Jos naisella jalan koko 42 niin onko kamalaa, jos nalnen muuten kaunis ja ihana?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Miesten mielipiteet?
Mitä väliä?
Ethän sä sitä jalkaa kuitenkaan pienemmäksi saa, niin turhaan edes tuhlaat aikaasi sen ajatteluun.
Ei miehiä kiinnosta ku isot tissit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten mielipiteet?
Mitä väliä?
Ethän sä sitä jalkaa kuitenkaan pienemmäksi saa, niin turhaan edes tuhlaat aikaasi sen ajatteluun.
Lähinnä mietin, et voiko se olla syy että joku ei halua olla mun kanssa?
Puhu suomea, v*tun nee kerin kyr vän lutkuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Puhu suomea, v*tun nee kerin kyr vän lutkuttaja.
Tänään harvinaisen järkkyä porukkaa liikeellä…
Ei multa ole kukaan jalan kokoa kysellyt. No, aviomies tietysti pitkän liiton aikana, jos oltiin kenkiä ostamassa. Mutta muuten kyllä miehiä tuntuvat kiinnostavan ihan muut paikat. Ja pienet tissitkin kelpaa.
Mun miehellä pienempi jalka, ku mulla. Ei oo meitä haitannut.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehiä kiinnosta ku isot tissit
Nah, hyvä peppu on tärkein juttu naaisessa.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä pienempi jalka, ku mulla. Ei oo meitä haitannut.
ROFL 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten mielipiteet?
Mitä väliä?
No tuskin.
Toki ulkonäköseikat vaikuttaa siihen, ketä kukanenkin ylipäätään lähestyy ja pitää viehättävänä, mutta jos olet jo kontaktissa jonkun miehen kanssa, niin tuskin se lopettaa juttua yhtäkkiä sen takia kun tajuaa, että sun jalka on 42 :D
Ja vaikka noin joskus kävisikin, niin ei sun stressaaminen asiasta auta mitään
Kelpaa itselleni. Miesten mielipiteillä ei ole mitään merkitystä. Olen ollut naimisissa isojalkaisen miehen kanssa kymmenen vuotta.
T. Bigfoot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten mielipiteet?
Mitä väliä?
No tuskin.
Toki ulkonäköseikat vaikuttaa siihen, ketä kukanenkin ylipäätään lähestyy ja pitää viehättävänä, mutta jos olet jo kontaktissa jonkun miehen kanssa, niin tuskin se lopettaa juttua yhtäkkiä sen takia kun tajuaa, että sun jalka on 42 :D
Edelleenkään ei vastausta kysymykseen?
Mä en jaksa edes laskea, paljon olen tehnyt rahaa mun 40-41 jaloilla.
Lopeta se jalkojen miettiminen.
Mun mies rakastaa mun jalkoja, koko 42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten mielipiteet?
Mitä väliä?
No tuskin.
Siis mitä sä haluat kuulla? Että ei, ei miehet halua olla 42 kengänkoon omaavan naisen kanssa?
Minkä ikäinen olet?
Olisi kätevää, kun vaimollakin olisi jalan koko 45. Samat Kontio-kumisaappaat ja muutkin kengät kävisi molemmllle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten mielipiteet?
Mitä väliä?
No tuskin.
Siis mitä sä haluat kuulla? Että ei, ei miehet halua olla 42 kengänkoon omaavan naisen kanssa?
Minkä ikäinen olet?
No ei kukaan vastaa.
Kyllä minä olen parisuhteessa. Tuskinpa se kovin monella on turn off jos nainen on muuten ihana j a kiva niinkuin sanoit. Kuka niitä jalkoja nyt katteleepi.
T.Isojalkainen naine
Mun miehen jalka on kokoa 42... Se on sellanen koko, ettei mene oikein kummallekkaan osapuolelle xD Naisella liian iso ja miehellä liian pieni... Ja JOooo. Tiedän sanonnan. :p