Minkä ikäinen on vanhin mies kehen olet kokenut vetoa? Kuinka vanha olit silloin itse?
Kommentit (23)
Taitaa olla 46 vai oisko jo 47. Olen itse 41.
Taisi olla 43-vuotias mies, olin itse 28 v.
Minua 25 vuotta vanhempi. Olin noin 35.
No olin 32 ja mies 38 eli 6 vuotta vanhempi. Toisen kerran olin 34 ja mies 40 eli 6 vuotta vanhempi. Hänestä tulikin sitten aviopuoliso. Enemmän kuin 6 v. vanhempaa ei ole ollut, enkä ole tuntenut vetoakaan. Johonkin opeen olen ehkä joskus 20 v. ollut ihastunut, mutta se on ollut ohimenevää, eikä siitä ole seurannut suhdetta.
Olin 5 vuotias poika ja Erkki oli 89 vee, pani minua teki kutaa.
Mitähän David Duchowny oli Salaisten Kansioiden aikaan..ehkä 30-35v?
Itse olin 15v.
Vierailija kirjoitti:
No olin 32 ja mies 38 eli 6 vuotta vanhempi. Toisen kerran olin 34 ja mies 40 eli 6 vuotta vanhempi. Hänestä tulikin sitten aviopuoliso. Enemmän kuin 6 v. vanhempaa ei ole ollut, enkä ole tuntenut vetoakaan. Johonkin opeen olen ehkä joskus 20 v. ollut ihastunut, mutta se on ollut ohimenevää, eikä siitä ole seurannut suhdetta.
Muista sut. T Ope M52, 190 cm
Vanhin nainen oli 42, olin itse 49 mies
37, olin 15 v, nyt heinäkuussa 30. hääpäivämme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista sut. T Ope M52, 190 cm
No et ole se, koska se ope oli ulkomailla, eikä puhu suomea.
36-vuotiaana ihastuin 40-vuotiaaseen. En usko että voisin ihastua yli 5v vanhempaan.
Olen pitänyt monia edellisen sukupolven miehiä ihanina. Vastaavia ei omasta sukupolvestani ole juuri löytynyt kun ovat sitten olleet viinaan meneviä. Isäni kahdesta veljestä voisin sanoa, että jos ette olisi sukulaisiani ja olisimme samanikäisiä niin varmaan kosisin. Isäni oli 20 vee kun synnyin ja hänen nuorempi veljensä just alle 18. Hänestä tulikin sitten elämäni läheisin ihminen, paljon lähempi kuin isäni tietystä syystä. Äitini veljistä on yksi jota olisin voinut kosia jos olisi ollut samanikäinen kanssani.
Hyvät miehet ovat jostain syystä todellakin kadonneet tästä maasta - mistäköhän johtunee.
65
Olin 29