Te Kreikan saarilla matkustelleet. Mikä on teidän suosikkisaarenne ja miksi?
Oma suosikkini on Thassos. Pidän pienistä ja rauhallisista saarista
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kreikan kävijät ovat omanlaistaan porukkaa, leppoisampaa ja fiksumpaa väkeä kuin vaikka Espanja-fanit.
💙
Minusta tällainen on turhaa vastakkainasettelua. Nuo maat kun tarjoaa niin erilaisia asioita ettei niitä mielestäni voi verrata keskenään. Lisätään soppaan vielä Italia, niin taas on uutta tarjontaa. Kaikki aivan ihania, omanlaisiansa etelän maita!
Tuossa ei puhuttu maista vaan niitä fanittavista ihmisistä.
Mikä vika on Espanja-faneissa? Osaavat usein kieltäkin?//eri
Ei mitään. Ota ihan rauhallisesti vaan.
Vierailija kirjoitti:
Lesbos. Koska siellä asuu vain, noh, tiedätte kyllä :)
Niin, vain joku juntti viittaa asiaan tuolla tavalla! Siellä asuu myös ihan tavallisia hetero pareja. Saari oli suosittu lesbo naisten keskuudessa joskus 60-80 luvuilla. Saaren nimi ei juonnu siitä....
Mikä vika on Espanja-faneissa? Osaavat usein kieltäkin?//eri