Miten teillä on lähtenyt yleistuki ja toimeentulotuki maksut maksuun?
Minulle maksettiin tilille se595 ja rapiat työttömyyden yleistukea,mutta toimeentulotuen laskelmaan laitettiin 640e. 300e pitäisi pärjätä tämä kk. No, eipä se ole kuin tuon 40 e vähemmän, mutta silläkin saisi jo ison kasan ruokaa, täydentävä tukea en ole hakenut vielä kertaakaan.
Miten teillä muilla,miten pärjäätte? Ja onko laskelmat mennyt niin kuin oikein ?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullekin tuli tuo muutos että 640 laskettiin työttömyyskorvaukseksi kun tuli se tilanne että samassa kuussa maksettiin 2 työttömyysrahaa. Ihan hyvin pärjään siltikin.
Ja vaikka samassa kuussa tulisi kaksi maksua työtömyyskorvauksesta, ei se saisi vaikuttaa, koska se on maksettu tietyltä ajalta, et siis saa mitään ylimääräistä.
Tämä on nyt ensimmäinen kerta , kun on laittetu työttömyystukeen enemmän, kuin kuin mitä oikeasti on maksettu ja tuo 640 ei todellakaan ole se oikea summa mikä maksetaan, ehkä joillekkin maksetaan, jos on veroprosentti todella alhainen..
Miten voi olla niin vaikea käsittää, että kuukaudessa ei ole tasan neljä viikkoa lukuun ottamatta helmikuuta? Tuo 595 euroa tulee 13 kertaa vuodessa.
Voi kettu, niin se onkin, väkisin tulee tuo kaksi maksua jossain kuussa näköjään, ärsyttää!
Kela voisi kattoo läpi sormien tuon, muutamasta kympistä kyse, mutta meille työttömille se on iso raha.😥😭
On se iso raha valtiollekin. Se tulee aina välillä kaksi kertaa kuussa ja silloin saa aika paljon enemmän, sen voi jakaa ajatuksissaan joka kuukaudelle takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullekin tuli tuo muutos että 640 laskettiin työttömyyskorvaukseksi kun tuli se tilanne että samassa kuussa maksettiin 2 työttömyysrahaa. Ihan hyvin pärjään siltikin.
Ja vaikka samassa kuussa tulisi kaksi maksua työtömyyskorvauksesta, ei se saisi vaikuttaa, koska se on maksettu tietyltä ajalta, et siis saa mitään ylimääräistä.
Tämä on nyt ensimmäinen kerta , kun on laittetu työttömyystukeen enemmän, kuin kuin mitä oikeasti on maksettu ja tuo 640 ei todellakaan ole se oikea summa mikä maksetaan, ehkä joillekkin maksetaan, jos on veroprosentti todella alhainen..
Miten voi olla niin vaikea käsittää, että kuukaudessa ei ole tasan neljä viikkoa lukuun ottamatta helmikuuta? Tuo 595 euroa tulee 13 kertaa vuodessa.
Voi kettu, niin se onkin, väkisin tulee tuo kaksi maksua jossain kuussa näköjään, ärsyttää!
Kela voisi kattoo läpi sormien tuon, muutamasta kympistä kyse, mutta meille työttömille se on iso raha.😥😭
On se iso raha valtiollekin. Se tulee aina välillä kaksi kertaa kuussa ja silloin saa aika paljon enemmän, sen voi jakaa ajatuksissaan joka kuukaudelle takaisin.
Eikun joo, niin onkin, onhan se koko summa enemmän, hitsi tätä ajatuksen juoksua taas. Nyt en voi hakea toimeentulotukea, mitenkähän sitä nyt laskee tämänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullekin tuli tuo muutos että 640 laskettiin työttömyyskorvaukseksi kun tuli se tilanne että samassa kuussa maksettiin 2 työttömyysrahaa. Ihan hyvin pärjään siltikin.
Ja vaikka samassa kuussa tulisi kaksi maksua työtömyyskorvauksesta, ei se saisi vaikuttaa, koska se on maksettu tietyltä ajalta, et siis saa mitään ylimääräistä.
Tämä on nyt ensimmäinen kerta , kun on laittetu työttömyystukeen enemmän, kuin kuin mitä oikeasti on maksettu ja tuo 640 ei todellakaan ole se oikea summa mikä maksetaan, ehkä joillekkin maksetaan, jos on veroprosentti todella alhainen..
Miten voi olla niin vaikea käsittää, että kuukaudessa ei ole tasan neljä viikkoa lukuun ottamatta helmikuuta? Tuo 595 euroa tulee 13 kertaa vuodessa.
Voi kettu, niin se onkin, väkisin tulee tuo kaksi maksua jossain kuussa näköjään, ärsyttää!
Kela voisi kattoo läpi sormien tuon, muutamasta kympistä kyse, mutta meille työttömille se on iso raha.😥😭
On se iso raha valtiollekin. Se tulee aina välillä kaksi kertaa kuussa ja silloin saa aika paljon enemmän, sen voi jakaa ajatuksissaan joka kuukaudelle takaisin.
Eikun joo, niin onkin, onhan se koko summa enemmän, hitsi tätä ajatuksen juoksua taas. Nyt en voi hakea toimeentulotukea, mitenkähän sitä nyt laskee tämänkin.
Viriviritööttööt. Hae apua kaikesta loukkaantuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullekin tuli tuo muutos että 640 laskettiin työttömyyskorvaukseksi kun tuli se tilanne että samassa kuussa maksettiin 2 työttömyysrahaa. Ihan hyvin pärjään siltikin.
Ja vaikka samassa kuussa tulisi kaksi maksua työtömyyskorvauksesta, ei se saisi vaikuttaa, koska se on maksettu tietyltä ajalta, et siis saa mitään ylimääräistä.
Tämä on nyt ensimmäinen kerta , kun on laittetu työttömyystukeen enemmän, kuin kuin mitä oikeasti on maksettu ja tuo 640 ei todellakaan ole se oikea summa mikä maksetaan, ehkä joillekkin maksetaan, jos on veroprosentti todella alhainen..
Miten voi olla niin vaikea käsittää, että kuukaudessa ei ole tasan neljä viikkoa lukuun ottamatta helmikuuta? Tuo 595 euroa tulee 13 kertaa vuodessa.
Voi kettu, niin se onkin, väkisin tulee tuo kaksi maksua jossain kuussa näköjään, ärsyttää!
Kela voisi kattoo läpi sormien tuon, muutamasta kympistä kyse, mutta meille työttömille se on iso raha.😥😭
On se iso raha valtiollekin. Se tulee aina välillä kaksi kertaa kuussa ja silloin saa aika paljon enemmän, sen voi jakaa ajatuksissaan joka kuukaudelle takaisin.
Eikun joo, niin onkin, onhan se koko summa enemmän, hitsi tätä ajatuksen juoksua taas. Nyt en voi hakea toimeentulotukea, mitenkähän sitä nyt laskee tämänkin.
Viriviritööttööt. Hae apua kaikesta loukkaantuja.
Alkeellista kielenkäyttöä, sanoisin. Et voi sano kenellekkään jota et tunne, että on kaikesta loukkaantuja , yleistäjä!!
Voi kettu, niin se onkin, väkisin tulee tuo kaksi maksua jossain kuussa näköjään, ärsyttää!
Kela voisi kattoo läpi sormien tuon, muutamasta kympistä kyse, mutta meille työttömille se on iso raha.😥😭