Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ikinä jäänyt jumiin (hissiin,vessaan ym)? Pääsitkö omin avuin pois,kauan vietit vankina?

Vierailija
01.06.2026 |

Mulla pukkasi vanhassa asunnossa kylmä hiki kun vessan oven kahva irtosi käteen. Oli yö ja kova ukonilma,kukaan ei olisi kuullut pauketta. Kännykkä makuuhuoneessa.

Koein hiusharjan vartta ja kulmakynää työntää lukkoon ja vääntää,ei onnistunut. 

ONNEKSI  humalainen veljeni tuli yöksi riideltyään tyttöystävänsä kanssa (veljellä on vara-avain) ja pisti  vessan oven  säpäleiksi jotta pääsin ulos.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hissiin monesti, ovat sitten itsekseen alkaneet toimia. Vessan ovesta hajosi lukko, no sain sen lopulta auki, jousi oli katkennut.

Vierailija
22/25 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan hissiin usean muun ihmisen kanssa. Kun astuimme hissiin ja ovi sulkeutui, ei hissi lähtenytkään liikkeelle, mutta ovi ei myöskään auennut. Ehkä puoli tuntia meni ennenkuin huoltomies tuli avaamaan oven manuaalisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvostoaikaan jäin tunniksi jumiin Viru-hotellin hissiin, koska siihen oli pakkautunut liikaa ihmisiä. Joku poltti kaiken lisäksi kännissä tupakkaa. Siis hississä. Eikä se ollut edes kiellettyä. Meinasi tulla paniikki.

Vierailija
24/25 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin lomareissulla pienen italialaisen hotellin minihissiin jumiin. Oli vielä viikonloppu. Hississä oli jokin ikkuna ja sellainen haitari. En ollut kerrosten välissä, mutta ovi ei vaan auennut. Useampi kädetön italialaisäijä kävi siinä ensin ihmettelemässä ja painamassa nappeja. 

Sitten joku sorkkaraudan tms kanssa yritteli jotain. Itse jouduin sisältä neuvomaan mihin suuntaan sitä laittaa. Tunti ainakin meni että pääsin ulos. Olisi varmaan mennyt toinenkin ilman mun neuvoja.

Vierailija
25/25 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoossa työmatkalla jäin kollegojen kanssa hissiin, joka juuttui kerrosten väliin. Ei meillä mitään hätää ollut, nauroimme paljon ja ehkä kymmenen minsan päästä päästiin pois ja päästiin palaveriin. Onneksi ei osunut joukkoon ketään ahtaan paikan kammosta kärsivää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi