Ehdinkö enää löytää toista miestä jos eroan, olen 27
Haluaisin siis lapsia ja hyvän miehen. Ehdinkö vielä saada molemmat jos nyt eroan? Vai pitäiskö vaan pysyä tässä suhteessa (johon en ole aina tyytyväinen) että edes toinen toive olisi mahdollinen toteutua?
Kommentit (13)
Olen itse samanikäinen. Voin kertoa, että sellaista suhdetta et tule löytämään, johon olet AINA tyytyväinen. Sinun on itse mietittävä haluatko jatkaa nykyisen kumppanisi kanssa.
on mahdollista saada lapsia? eikös se vaikeudu aika paljon 30 v jälkeen ja tulee paljon enemmän sairaita lapsia tai jotain?
ap
etkö tiennyt että sen oikean löytymiseen on ikäraja?! ja se on just ton 27. joten peli on pelattu. siinäpähän kärvistelet!
en kestä yhtään kun hän juo, koska hän on kerran lyönyt kännissä ja siis vain yhden kerran ja syystä, mutta en jotenkin voi elää tämän asian kanssa vaikka mies muuttunut tosi paljon. Onko tämä syy erota vai ei? 10 vuotta yhdessä. Ja juo noin kerran kuussa, ei siis alkoholisti.
ap
Lemppaat sen ukon, opit elämään yksin, liian nuorena oletkin vakiintunut ja mietit sitä perhettä sitten myöhemmin.
Olin 35 kun erosin huonosta ensimmäisestä liitostani (joka ei edes kestänyt pitempään kuin 6v.) Nyt odotan ihanan nykyisen mieheni kanssa yhteistämme viimeisilläni. Entisistä liitoistamme meillä on yhteensä 3 lasta.
Eli siis ikäsi puolesta voit tehdä elämässäsi ihan mitä ikinä päähäsi pälkähtää. Toisaalta kypsymättömyytesi johdattaa sinut todennäköisesti vain uuteen epätyydyttämättömään suhteeseen epäsopivan kumppanin kanssa.
Väkivallasta: mikään syy ei ole tarpeeksi hyvä, jotta mies voisi lyödä naista. Jos mies lyö kerran, hän lyö uudestaan, muista se!
Hyvin ehdit vaikka viettäisit muutaman vuoden sinkkunakin ja katselisit maailmaa. Sehän on nykyään ihan yleistäkin että sitoudutaan vasta kolmekymppisinä.
40-vuotiaana täysin terveen lapsen saanutta. Kukaan omassa tuttavapiirisssäni (omaa " vahinko" lastani lukuunottamatta) ei ole saanut lapsiaan alle kolmekymppisenä, vaan siinä 30-35 ikävuoden välissä.
Tietysti eroat suhteesta, jossa et ole tyytyväinen (kunhan osaat erottaa sen, oletko suhteessa todella tyytymätön, vai etkö vain ihan aina ole onnesi kukkuloilla, sillä MIKÄÄn suhde ei ole aina pelkkiä ruusuja ja suhteiden eteen joutuu tekemään työtä). Mutta siis siinä ei tosiaan ole järjen hiventäkään, että rupeaa tekemään lapsia suhteeseen, jossa ei ole onnellinen, ja jossa on menneisyyden painolastia, josta ei ole päästy yli. Lapset ovat muutenkin " kriisi" parisuhteelle, sillä ne vaativat niin paljon, ja muuttavat koko elämän. Mikäli suhde on hyvä, lapsien tulo yleensä lujittaa sitä, mutta jos suhde on alkujaankin huonolla pohjalla, lasten tulo yleensä kärjistää ongelmat äärimmilleen. Tiesitkö, että eniten eroja tapahtuu nimenomaan lasten ekana/tokana elinvuotena (ihan eniten toisen lapsen syntymän jälkeen)...
Koskaan ei ole liian myöhäistä erota huonosta suhteesta, ja aina se on tarpeellista. Varsinkin silloin jos miettii haluavansa miehen, jonka kanssa haluaa perustaa perheen. Lastentekoikää sinulla on vielä yli kymmenen vuotta jäljellä (ja eihän se lasten tulo tai terveen lapsen saaminen ole itsestäänselvyys missään iässä).
sain esikoisen 35-vuotiaana, luulisin että 8 vuotta pitäisi sinullekin riittää miehen löytämiseen. Luuletko että kaikki yli 30 on toinen jalka haudassa?
Eikö vastaukset miellyttäneet?
;)
Miksi ei olisi aikaa? Aiotko kuolla ensi vuonna?
Totta hemmetissä sulla on aikaa!!