Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**:)joulutonttusten tiistai(:**

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sillon tällön käyny lukemassa mutta en oo yksinkertasesti jaksanu kirjottaa:( väsy on ihan hirveä. ja paha olo on 24/7. mut tiedänpähän ainakin olevani raskaana kun olo on tälläinen.

tänään,tai siis eilen,oli eka neuvola. sainpa kuulla senkin et jos nyt raskaus jatkuu niin raskausviikolla 26 sokerirasitus kun on tuota painoa ja suvussakin diabetesta on.. pisti miettimään tosiaan että pitäsköhän sitä jo varulta jotain sokeritonta dieettiä alotella.. mut toisaalta, nyt tän raskauden aikana ei oo oikein mikään maistunu ja jos jotain sattuu saamaan alas menemään niin sitä on sit syötävä..

miltä se närästys tuntuu? mua kun ei oo koskaan närästäny, ainakaan tietääkseni ja nyt on koko ajan kurkussa, tai pikkasen alempana kummallinen polte.. sit kun juo maitoa niin se hetkex katoaa.

mites teiän muiden masut? mun on ku jalkapallo..tuntuu että oon niin turvoksissa että räjähdän. ilmavaivoja on hirmusesti*hih* koko ajan pärisyttää:) mietin että mä oon nyt ihan pienen ajan (2-3 viikon sisällä) pyöristyny ihan sikapaljon, mistäs sen tietää jos niitä asukkeja on kax? onko kukaan tienny ennen ultraa?

ens viikon torstaina olis ultra. jännittää pirusti. kunpa siellä olisi kaikki hyvin, ja mielellään vain yksi matkustaja:)

anteeksi ON ( . ) jutut!

enkeli.83 ja tonttu 8+0

Vierailija
2/22 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkeli: mulla närästys tuntuu yleensä poltteena kurkussa ja ruokatorvessa ja jos pahaksi äityy, niin ylämaha kipeä. Eilen ei pahemmin poltellu, mutta ylämaha oli kipeä ja koko maha kramppas. Välillä nousee happanta/röyhtäyksiä suuhun asti.

Kyllä sitä on tässä raskaudessa kaikkea hullua ajatellu. Maha on ollu niin kamalan turvonnu, että välillä jo melkein uskonu jo että olis pidemmällä tai vähintään kolmoset. Ihana päästä muutaman viikon kuluttua ultraan, että tietää sitten ihan kunnolla, että on raskaana, siellä on yksi ja la on se mikä on tiedossa. Onneksi ensiviikon to on lääkäri jossa varmaan kuunnellaan ääniä ensimmäistä kertaa. Tällähetkellä turvotus on vähempänä onneksi.

Juuri eilen hehkutin tällä palstalla, että en ole pahemmin painajaisia nähny, niin eikö sitten viimeyönä tappaja sudet hyökänneet ihmisten kimppuun ja veivät mm. veljeni, itse rakennettiin häkki joka oli hatara ja yritettiin pysyä lasten kanssa turvassa, mutta kokoajan sai huitoa niitä susia, etteivät hataraa häkkiä riko. Sitten siellä oli muitakin myrkyllisiä eläimiä. Ihan kauhee painajainen, heräsin yöllä, enkä vähällä uskaltanu ruveta nukkumaan.

P-M rv 9+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tällä kertaa unet ovat olleet iha kohtuullisia. Just noita tappajasusi tms. hirviöunia tuli katteltua edellisellä kerralla... toivottavasti tällä kerta ei tartte yöllä pelätä.

Mullakin on ens. viikon torstaina ultra kättärillä ja sain ajan jo siihen rakenneltraankin, se on joskus heinäkuussa. Jännittää vietävästi ja toivois että aika menis nopeesti, että pääsis kurkkaamaan pikkasta.

Mymmeli rv 11+0

Vierailija
4/22 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unista, mäkin näin viime raskaudessa ihan hirveitä painajaisia ja paljon. Ekan kerran elämässäni aloin jo ihan pelätä nukkumaan menoa. Näin jatkuvasti unta juuri ennen silloista raskautumista kuolleesta mummostani, joka oli mulle kuin äiti, olin asunut hänen kanssaan lapsuuteni jne.. No mutta unet oli hirveitä, joka yö kaivoin hänen hautaansa ja kannoin kuollutta, osittain mädännyttä mummoani ympäriinsä...Huh! Tässä raskaudessa ei painajaisia onneksi ole vielä ollut mutta unia toki ja paljon ja varsin tapahtumarikkaita seikkailuja ;).

Olo on kuin olis ollut elokuvissa aina yöllä.

Diabetes-dietistä joku kyseli jo eilen. Mulla oli kakkosen raskaudessa diabetes ja ohjeet oli aika samanlaisia kuin esim painonvartijoissakin. Eli syödä saa aika vapaasti ja hyvin mutta ne määrät, esim. piimää tai maitoa ei juoda kuin 1 lasi per ateria, nekin nostaa " sokeria" . Hedelmiä sain syödä max 1-2kpl päivässä, vaalea leipä pois kokonaan, ja tietty karkit ja suklaat minimiin. Mä pidin kerran viikossa karkkipäivän silloin ja hyvin sokerit pysy kurissa pelkällä ruokavaliolla! Tässäkin raskaudessa joudun kanssa sokerirasitukseen, yök. Kolmosen kanssa mulla oli sokerit ihan ok mutta se olo mikä tuli siellä täpötäydessä labran odotushuoneessa sen litkun juomisen jälkeen oli aivan hirveä, pelkäsin pyörtyväni ja hikoilin kylmää hikeä ja vapisin, sitä en kyllä kaipaa!! Muiden kanssa ei ole tullut tuollaista oloa testin aikana vaikka jo kolmasti siis olen siinä käynyt.

Täällä kanssa oireina on hillitön turvotus, ilmavaivat (kivaa miehen ja lasten mielestä), hurja pyöristyminen yks kaks. Tuntuu että takapuolikin on levinnyt ihan uusiin mittoihin :(. Masentaa tämä olotila! Toisinaan oon kanssa miettinyt että mahdanko olla kuukauden pidemmällä, mutta tuskinpa...

Väsymys on rankin oire, oon kun olisin jossain pilleritokkurassa koko ajan mitään ei jaksa tehdä!! Ja tuo 10kk vintiö kun juoksuttaa mammaansa ihan liikaa. Kokoajan tekemässä jotain hölmöä. Eikä tosiaan puhetta päiväunista.

t. mariadee ja tonttu 9+1

Vierailija
5/22 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sain taas vapaapäivän, eikä haittaa yhtään ;-) Ajateltiin kävellä lasten kanssa vähän meidän pieneen kaupunkiin, ihania yllättävät vapaapäivät siis!

Jokos teillä on lomasuunnitelmia? Kurjan kylmä kevät on kyllä ollut, toivottavasti lämpenis! Me taidetaan kyllä lähteä etelän lämpöön;-))

Huominen neuvolakin siirtyi sitten poikkeuksellisesti lauantaille! On kuulemma sairastapauksien takia ruuhkaa..No hyvä niin, ei tarvii sitten koko lapsilaumaa ottaa mukaan!

Oma (.): ei oikeastaan enää tietäis muusta olevan raskaana, kun nälästä ja mahan koosta, toivottavasti kaikki kuitenkin olis hyvin.

ponnari 9+1

Vierailija
6/22 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsinpäs käymään siellä neuvolassa viimein :) Kuunneltiin sydänääniä, mutta eihän niitä tietenkään saatu kuulumaan :( Muutaman kerran kuului nopeat lyönnit, ehkä sekunnin tai kaksi yhteensä. Mies kyllä totesi, että hän kuuli aivan selvästi pienen rummutuksen (minä nyt lähinnä kuulin vain oman hengitykseni, kun jännitti niin paljon). Kaipa siellä nyt kuitenkin jotain oli, kun neuvolatäti keskeytti pari kertaa puheenkin ja jäi kunnolla kuuntelemaan.

Kukaan ei muistuttanut, että verikokeet sattuu niin pirusti :( Mulla on todella huonot suonet ja menevät kuulemma vinoon. Verta on lapsena otettu paljonkin, kummastakin kädestä yhtä surkeasti, ja kerran tai kaksi ikinä on sairaanhoitaja osannut sen neulan survasta oikein suoneen. Käteen jomottaa vieläkin ja varmana tulee mustelma :(

Sitten kaipa sitä voi alkaa odotella lääkärikäyntiä, joka on ensi viikolla. Siellä kuulemma pitäisi sitten ihan kunnolla sydänääntenkin kuulua. Olisihan se neuvolantäti sanonut jotain, jos kohtu olisi ollut sen näköinen, ettei siellä mitään ole? Pelkäsin, että alan itkeä ja parkua, mutta jotenkin jäi todella tyyni ja rauhallinen olo. Tietääkö alitajunnassa, että kaikki on hyvin, vai onko mun alitajunta niin pönttö, ettei se osaa reagoida?

Nunia ja Lumikko 10+3

Vierailija
7/22 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoista olotilan vuoristorataa.. Ulkona onkin sateinen ja synkkä ilma. Ihan kuin mielialanikin tänään! Luulin jo olleeni " kuivilla vesillä" tän pahoinvoinnin kanssa, ja eikä mitä, pari kolme päivää sekin on vain pahentunut eikä mikään pysy sisällä muutamaa minuuttia kauempaa. Jotain olen vähän saanut syötyä kyllä, enimmäkseen en. Kurja olo.

Anteeksi tämä valitus, tänään vain tälläinen fiilis. Koti on kuin kaatopaikka ja mitään ei jaksais tehdä. Masentaa ehkä just sen takia, että uskoin jo tän olevan menossa parempaan suuntaan, mutta takapakkia on menty nyt reilusti. Oikeasti EN haluais valittaa. Olenhan itse tähän tilaan halunnut, mutta mutta... Ehkäpä tämä tästä kuitenkin vielä, tulipa omanapainen viesti...

Ihmettelen myös kun on parin päivän aikana tuntunut siltä, että supistelee reippaasti, ei kipeesti, mutta kuitenkin... Onkohan ihan normaalia näillä viikoilla?? Viikkoja kuitenkin vähän vasta. En muista aiemmista raskauksista, että olis näin aikaisin alkaneet. Kokemuksia??

Jaksamisia ja vointeja!

Väsynyt ja omanapainen Liin@Lott@ rv 8+6

Vierailija
8/22 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mulla on vähän pätkittäin lomat, eikä kovin paljoa miehen kanssa yhtaikaa. Sukuloimassa ja mökkeilemässä pitää tietysti käydä. Ja jotain rokkiakin pitää tälle kesälle saada. Ulkomaille kans mieli halajais, ehkäpä elokuussa jos rahat riittää, sitten on vielä projektia tontin laiton suhteen. Eli tuntuu, että kesäloma käy vähäiseksi. Jotenki tälle keväälle on huonosti suunniteltu lomailu. Tietää, että paljon pitäs tehdä, mutta miten ja millon? Yleensä ollu hyvä suunnitelma ja tavallaan löysähkö aikataulu.

Ponnari: minne päin olette ajatelleet lähteä?

Vierailija
9/22 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä koti myös kuin kaatopaikka:-/ Ihan hävettää, tänäänki vieraita tulossa:-/ Pakko kai ottaa itseä niskasta kiinni, vaikka ihan kamalasti väsyttää. Pienet nokoset ja sitten siistimään... viimeksi siivotessa meni koko päivä eikä edes puhdasta tullu. Tämmöstähän tämä

Vierailija
10/22 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oireet hävinneet lähes kokonaan. Pari päivää jo ollut pirteä olo, ettei ole tarvinnut päikkäreitä. Eilen vielä työpäivän jälkeen iski paha olo ja meinasin autoon oksentaa, mutta tänäaamuna alkoi jo haluttamaan teetä, jota en ole muutamaan viikkoon halunnut juoda (närästyksenkin takia).

Oireiden häviäminen yhdessä selkäkipujen kanssa sai jo epäilemään, että meneekö kesken... Viikon päästä olisi se niskapoimu-ultra, joten selviää viimeistään sitten.

En muista olisiko näin aikaisessa vaiheessa edellisissä raskauksissa helpottaneet nuo oireet..?

Sunnuntaina hermostuin miehekkeelle ja käskin häipyä... Pyysin eilen kuitenkin käymään. Suap nähä, mihin suuntaan tämä kehkeytyy. On ollu nuo viime viikot niin pinna kireällä, mutta nyt alkaa sekin helpottamaan. Sovittiin, että nähdään taas joku päivä. En nyt tiedä käsittääkö se vieläkin, että oltais erottu.

Veljelle eilen kerroin, että lapsi tulossa ym kuviot. Kannustavasti kehui minua pöljäksi ja muistutteli ehkäisystä :D

Ei jaksa stressata mistään, viime viikko oli niin ankeaa sen exänkin takia. Exä aikoi kuitenkin ottaa lapset juhannuksen jälkeen pariksi viikoksi luokseen (600 km päähän) ja käyttää eri huvipuistoissa jne. Ehkäpä sekin menee hyvin :)

Marzi 11+0

Vierailija
11/22 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin jo että saan leikeltyä vadelmapensaat kun sain aamulenkin jälkeen kuopuksen nukkumaan... Yllättäen keskimmäinen, jota ei yleensä saa kirveelläkään pois pihalta, häipyi sisälle ja kuikuili keittiön ikkunasta ja jouduin jättää homman sikseen. Puutarhatyöt on niin rentouttavia...

Nyt ei ole kovin huonoa oloa ollut ja tietenkin olen paniikissa et nyt se vauva on kuollut kohtuun... Tai että mulla on kohdunulkoinen ja lakannut nyt kehittymästä. Joka kerta kun vatsasta vihlaisee, mielessä käy et nytkö...

Neuvola on ensiviikon ma. Muistaakseni meillä katsotaan ultralla heti eka kerralla. Se olis suuri helpotus NÄHDÄ missä mennään.

Söin tuossa puoli paketillista pyöreää Kumina-näkkäriä. Kohtua en vielä tunne (sekin lisää tuota yllämainittua pelkoa, oon kahdessa viime raskaudessa ottanut mammahousut käyttöön jo viikoilla 8-10) ja tiukimmatkin farkut sopii vielä päälle, mutta jotenki niinku tuo läski aina vaan lisääntyis alavatsalla. Mua niin raivostuttaa, etten pääse juoksemaan. Vieroitusoireita. Rääkkään itseäni lykkäämällä kaksia rattaita niin lujaa kuin jaloista lähtee.

Mutta muuten kaikki hyvin täällä. Pitää yrittää tuota poikaa houkutella ulos niin saa saksia itselleen käsikrampin ;)

Terveisin Sunnie ja piiperöinen joululahja?? 8+4

Vierailija
12/22 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta olen tuuminut kun alkuraskaudessahan läämöt nousee ja ittelläni on ollukin tämän alun ajan lämmöt 37 astetta, mutta nyt on taas normaali lämpö 36.5... eli mites teillä kanssasisaret? onko teillä lämmöt noussu ja millon laskenu? ja millon niiden kuuluu laskea vai kuuluuko edes laskea? huhhuh kaikkea sitä tässä tilassa stressaakin, jos on oireita niin sitten stressaa et onko ne normaaleja ja jos ei oireita ni sitten stressaa sitä ettei niitä ole..

Ultra on parinviikon päästä ni sittenhän se selviää, kun nyt vaan jaksais olla turhasta huolimatta :)

Vierailija
13/22 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ei mitkään läämöt vaan lämmöt, ja viikkoja 10+3

Vierailija
14/22 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä ovat ihan alkujaan olleet, mutta nyt oli 35,7 joka on mulle täysin normaalilämpö ainaki eiraskaanaollessa

Uskomatonta, mutta sain imuroitua ja mopattua, tiskivuori on selvitetty ja toinen koneellinen pyykkiä pesemässä ja kuivat viikattu kaappiin. Vielä olisi hieman hyllyjen siivousta ja ajattelin jopa jotain leipoa. Tämä ei nyt kuulosta yhtään " normaalilta" (=on normaalia ei raskaana, mutta raskaana ei mulle monesti käy näin) Siis HYVÄ, HYVÄ, HYVÄ

;-)

Vierailija
15/22 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin aamusella.. Sainpa minäkin sitten siivottua hieman ja pyykkiä pestyä, tiskikoneenkin tyhjennettyä ja täytettyä! Ja kyllä piristi kummasti myös sateinen ja tosi raikas ulkoilma, kun kävin tyttöä kerhosta hakemassa. Vielä pitäisi tsempata, että sais imuroitua ja sitten vois mennä hetkeksi lepäämään..

Ja voi miten herkullisia olivatkaan KEITETYT perunat ruoan kanssa tänään ; ) (Yleensä syön perunaa vain muussa muodossa kuin keitettynä..)

Nyt imuroimaan!

Liin@Lott@ pirteämpänä jo : )

Vierailija
16/22 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko outoa tai mitä mun päässä liikkuu, oon vaan ihan varma, et kaikki ei mene hyvin ja kokoajan huolestuttaa. Tekis mieli jo mennä ultraan, ois 1.6 vasta. Jotenkin on tosi epävarma olo. Ensimmäistä kun odotin en muista missään vaiheessa olleeni huolissani tai sitten en silloin osannut olla.. No joo kyllä toivoisi jo että saisi tietää kaiken olevan kunnossa ja pääsisi onnellisesti odottamaan.

Mitään muuta oireitakaan ei ole kun et joudun kerran pari viikossa nukkuu päikkärit ja yleensä en ole saanut päiväl unta, et aika pientä on.

Viikkoja nyt 10+3

Liikkuuko muilla huoli hulluna päässä? :)

Vierailija
17/22 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu koneella taas puolpäivää...Siinä meni tämäkin vapaapäivä, ei sitten kävelty kaupungille kun satoi vettä, käytiin viemässä yhdet paperit lasten kanssa ja oltiin ihan märkiä:-( No nyt jos kirkastuis niin vois kokeilla uudestaan ja Mäkkärin kautta tietty;-D

Mammiainen: Mua kanssa on raskaus raskaudelta pelottanut aina vaan enemmän! Minulla on mutkiakin ollut raskauksissa, surua ja huolta, ja välissä muutama huoleton raskaus niin nyt pelottaa kuitenkin mega paljon. Tieto lisää tuskaa ja sen kyllä allekirjoitan, olen kieltänyt itseäni lukemasta mistään komplikaatioista. Oireiden vähyys mietity´ttää, siltikin vaikka olen aina ollut lähes oireeton, kaikki nipistelyt ja muut nostaa paniikkia. Tiedän, että onnistunut (sikiö ja kunnossa) ultra pelastaa paljon ja lievittää pelot, siitä eteenpäin olen vähän rauhallisempi.

Lott@Liin@: Hyvä että fiilis kohenee;-) Paljastetaano tässä kohtaa, että ollaan siskoksia? ;-)) On se jännä että sulla fyysisesti kauhea alkuraskaus ja mulla sitten taas " henkisesti" kun välillä tunnelmat ihan nollassa.

Kauhean vaikea päättää minne lämpöön sitä lähtis, olen ehdottomasti kreikka ihminen, mutta miehen kanssa jopa mietittiin, että jos mentäis Floridaan asti, mutta tulin järkiini ja tajusin ettei ole järkeä kun joutuu lentää niin kauhean kauan ja vaihtaa 1vuotiaalle syliä tämän tästä, joten Kreikkaan tänäkin kesänä, varattuna on 2viikkoa Lefkakselle tai viikko Pargaan, kumpi nyt sitten vaan käy paremmin, ni pitis miettiä, kun jos tuo meidän koirakin sais niitä pentuja ni ei voi ihan kaks viikkoo olla, kait. Viime kesänä oltiin tuon mein 1vuotiaan kanssa, joka oli silloin 2,5kk Karpathoksella, Kreikkaa sekin, aivan ihana ja idyllinen saari!

ponnari

Vierailija
18/22 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä suunnalta pitkästä aikaa. Olen kyllä käynyt lueskelemassa juttujanne, mutta kirjoittaa en ole jaksanut.

Mulla on myös oireet lieventyneet ihan kamalan paljon, ei kokonaan hävinneet kuitenkaan. Kävin eilen ostamassa niitä " raskausvitamiineja" ja ajattelin niitä kuitenkin popsia. 2 viikon ajan oli koko ajan ällöttävä krapulamainen olo, mutta nyt se on enää aamuisin. Väsymys on hieman hellittänyt ja mahassa ei tunnu miltään! Pelkkä läskimakkara tuossa roikkuu, mutta ei edes nippailuja tunnu. On pelokas olo siitä, että onko siellä mitään.. Perjantaina se pitäisi selvitä, kun menen yksityiselle ultraan oman mielenrauhan varmistamiseksi. Toivottavasti kaikki olisi kunnossa...

Mulla on kamala himo viinirypäleihin! Muutenkin hedelmät maistuu ja kaikki raikas juoma. Kahvi ja tee on jäänyt kokonaan pois. Limsoista en juuri välitä muutenkaan. Kotitekoista mustaviinimarjamehua kyllä kuluu paljon. Olo on sellainen, että ei tekisi mieli laittaa ruokaa suuhunsa, mutta kun sinne pari haarukallista on laittanut, voisi syödä koko kattilan tyhjäksi.. Ihan vuoristorataa tämä ruokailu.

Me ei olla kerrottu raskaudesta kenellekään, eikä tarvikkeiden tai vaatteiden hankintaa ole tullut edes mietittyä. Jotenkin tämä ei ole vielä konkreettista ollenkaan. Kuulisi vaan ne sydänäänet.. Eka neuvola on ensi viikolla.

Täällä monella oli hartiasärkyä. Mulla on lähes joka aamu niskat jumissa ja päätä särkee, tosi ärsyttävää. Pohdin jo, että johtuuko tyynystä, mutta saattaahan se olla muutakin. Lisäksi rinnat on super arat aamulla herätessä.

Ja lomareissu on varattu Ranskaan kesäksi, oi että kun sinne jo pääsisi...

Tulipa pelkkää omaa napaa tällä kertaa...

Sadeterkuin

Gaiole ja pilkku rv 7+6

Vierailija
19/22 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa jo vähän aurinko pilkottaa pilvenraosta kun on koko eilisen illan ja tämän aamupäivä satanut :) Toisaalta kivaa kun sataa niin alkaa vihertää täällä pohjoisemmassakin :)

Mäkin sain tänään siivottua vihdoin ja viimein kodinhoitohuoneen joka on ollu ku pommin jäljiltä monta viikkoa ja sain pestyä vielä jopa lattiat :) Oon kyllä nyt kauheen ylpeä ittestäni :D :D Mulle siivoaminen on ollu aina kuin myrkkyä mut toisaalta inhoan sotkua yli kaiken.

Jänskättää ihan hirveesti.. tänään tuli aika np-ultraan joka on jo ensviikolla ja rakenneultraan heinäkuulle. Mulla on niin vahva tunne että kaikki ei oo kunnossa.. Kävin viimeviikolla yhtenä iltana pyöräilemässä n. 6 kilsaa ja sen jälkeen tuli punertavaa limaa, mut sitä ei tullu kuin muutaman vessareissun yhteydessä.. mistä lie johtu.. kipua tai mitään muutakaan ei ollu et kai se oli ihan viatonta vuotoa. No.. ensviikolla selviää paremmin mitä masuun kuuluu. Oonhan mä jo kerran käynyt ultrassa ja kaikki oli silloin ok, et kai mun pitäis vaan koittaa rauhottua.

Oireet on edelleen kateissa, en tiiä onko hyvä vai huono.. Ei väsytä, ei okseta. Jotenkin tuntuu että alamaha olis kuitenkin " kovettunu" (tuolla jossain läskien alla..) mutta kun laittaa maate niin ei tunnu enää mitään. Johtuukohan se taaksepäin kallistuvasta kohdusta, tai onko muilla vastaavaa?

Nyt täytyy lähteä ruuanlaittoon ja jos sais vielä öljyttyä puutarhakalusteet tällepäivälle niin olis jo aika kova juttu!! :D

Lauraazia 10+3

Vierailija
20/22 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joka kerta tulee vannottua että nyt!! Vaan pari tuntia ja ihan samalta näyttää..huoh! Onneks sit vissiin niin monella muullakin ;)

Tänään sain äitiyshousut ommeltua, vielä pitää hienosäätää..ja paidan ajattelin kanssa hurauttaa..En viel tie teenkä äippämallisen vai ihan tavallisen kun teen trikoosta kumminkin niin venyy tarpeen mukaan. Mulla on jotenki ihan järkky pula trikoopaidoista joissa on pitkät hihat ja pituus yltäis lantiolle eikä ällöttävästi mahamakkaran päälle!

Mä olen tällä hetkellä just sen näkönen että kaikki varmaan kattoo että ompa tuo lihonu äkkiä ja paljon! Kun ei nyt mikään vauvamaha kumminkaan vielä ole kun on niin " löllö" . Kireähköissä äippähousuissa kyllä on ihan raskausmaha mut ei niitten kanssa viitti kauheesti vielä kuljeskella kun tarkotus ei oo ihan kaikille vielä kailottaa.

Pakko kysyä, miks lähdette kesällä etelään?? Mä en oo koskaan ollu mut jos ja kun lähden menen kyllä keväällä, syksyllä tai talvella...Täkskin kesäks on luvattu ihan inkkarikesää tännekkin joten miks ihmeessä lähteä muualle? Eikö paljon ihanampi olis lähteä syksyllä kun alkaa pimeys nostaa päätään yms. Toki jos on varaa lähteä vaikka joka vuodenaika niin sitten =)

Huomenna neuvolaan kuunteleen sydänääniä, toivotaan että kuuluu..Viikko vielä np-ultraan, odotan kyllä jo innolla. Onneks on puuhaa tässä välissä niin malttaa ootella..ja onhan tässä kerran toinen jo nähty! Mutta kyllä sitten voi malttamattomuus iskeä jos sydänäänet ei vielä huomennakaan kuulu!!

Masu nyt 11+6

Niin ja oireista, pärjään suht koht hyvin jo ilman päikkäreitä. Siinä kolmen pintaan tulee väsy mut ei ihan sänkyyn kaatava! Illalla kyllä väsyttää sit aikasemmin kun ei nuku päikkäreitä. Ällöttää satunnaisesti muttei onneks enää koko ajan. Vielä kun ei yhtään ;)