Karffit löydetty, piileskelivät melkein silmijemme alla Haabarannassa!
Elikkäs sieltä kaivettiin suurperhe esiin ihan Ikean naapurista Haabarannassa!
Röyhkeästi olivat piilotelleet tuhansien suomalaisturistien silmijen alla ja lähes päivittäin käyneet syömässä lihapullija ikeassa muiden suomalaisten joukossa!
Nyt loppui lihapulla mässäily kun vankilassa saavat vain vettä ja leipää ja tällä kertaa voi sanoa että se on ihan oikein ja jokaisen vesipisaran ja leivänkannikqn ovat tällä oahukdellawn ansainneet!
Vuosikausia näitä haettu ja vaan lihapullia mässätään, Barf- nimellä olivat Ruotsissa esiintyneet ja lapset olivat naamioituneet kaksospareiksi!
Kommentit (79)
Luulen, että suurin ongelma on liiallinen hyvinvointi. Lapsilla mennee nykyisin liian hyvin kun ovat päässeet pois suomesta. Hyvinvoiviin lapsiin tuskin käytetään väkivaltaa, että heidät saadaan toimitettua suomeen. (Huomaa suomen ansaittu maine lapsiasioissa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kai ne sieltä Ruotsista voineet siirtyä jonnekin muualle. Norjaan, Tanskan kautta muualle Eurooppaan. Riski olisi jäädä näin lähelle Suomea.
Kahdessa vuodessa ehtii ylittämään monta rajaa. Tuskin ovat Ruotsissa. Liian helppoa olisi viranomaisille, ja tietävät sen itsekin.
Kailajärvikin piilotteli Ruotsissa.
No Kailajärvi nyt on eri asia. Suomenruotsalainen tietää, että olisi liian ilmeistä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012046106.html
siis vain epäillään olevan Ruotsissa.ei tiedetä varmuudella.
( itse arvelisi jo alkujaan kun katosivat, heidän menneen Ruotsiin , luonnollisin vaihtoehto).
Juuri siksi eivät olekaan siellä.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole tehneet mitään:
-ei päästäneet lapsia kouluun
-ei ulos leikkimään
-ei lääkäreihin
-ei vauvaa neuvolaan
-jne
Eli sinulle, jona intät, että EI ne mitään tehneet, ei niin!
Pahinta on jos ei syötä lapsille ANTIBIOOTTIA. Rikos ihmisyyttä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että suurin ongelma on liiallinen hyvinvointi. Lapsilla mennee nykyisin liian hyvin kun ovat päässeet pois suomesta. Hyvinvoiviin lapsiin tuskin käytetään väkivaltaa, että heidät saadaan toimitettua suomeen. (Huomaa suomen ansaittu maine lapsiasioissa)
Tuskin kovin hyvin menee, kun jo Suomessakaan eivät saaneet mennä ulos lainkaan, viettivät elämänsä lähinnä yhdessä huoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne edes ole tehneet mitään.
Niinkö ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ei ulos leikkimään
-ei lääkäreihin
-ei vauvaa neuvolaan
-jne
No on se silloin, jos lapsella on joku hoitoa ja lääkitystä vaativa sairaus. Laiminlyönti kyseessä silloin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sepustat ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kovin hyvin menee, kun jo Suomessakaan eivät saaneet mennä ulos lainkaan, viettivät elämänsä lähinnä yhdessä huoneessa.
Kuulostaa vähän meidän naapureilta. Oon miettinyt ovatko Karfit kun kakarat on aina vaan sisällä riehumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kai ne sieltä Ruotsista voineet siirtyä jonnekin muualle. Norjaan, Tanskan kautta muualle Eurooppaan. Riski olisi jäädä näin lähelle Suomea.
Kahdessa vuodessa ehtii ylittämään monta rajaa. Tuskin ovat Ruotsissa. Liian helppoa olisi viranomaisille, ja tietävät sen itsekin.
Kailajärvi oli eri nimellä kertomassa peliongelmastaan sitten. Kun rikollinen haluaa 15 minuuttia julkisuudessa, hän sen saa pääntaputusten kera 😁
Vierailija kirjoitti:
Höpsis, ovat turvassa edelleen yhtenäisenä perheenä jumalan tahdon mukaisesti. Kateelliset mahot sossut nuolevat näppejään ja pihisevät toimistoissaan muiden hullujen kanssa.
Kaikenlaista sitä puhutaan, kun päässä viiraa. Et sitten seurannut aiemmin juttuja
Karfit esiintyvät seuraavassa Bondissa, ovat Suur-Rikollisia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ei ulos leikkimään
-ei lääkäreihin
-ei vauvaa neuvolaan
-jne
No on se silloin, jos lapsella on joku hoitoa ja lääkitystä vaativa sairaus. Laiminlyönti kyseessä silloin.
Vanhemmat voi päättää hoidon. Mutta sehän ei lääkärivallalle käy. Vähän ahdasmielisyyttä tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa vähän meidän naapureilta. Oon miettinyt ovatko Karfit kun kakarat on aina vaan sisällä riehumassa.
Ota ( selvää ) ja ilmoita poliisille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota ( selvää ) ja ilmoita poliisille
Jotain outoa tuossa perheessä on, lapset aika vanhakantaisesti puettu ja selvästi elävät omissa oloissaan eikä lapsia juuri näe leikkimässä pihalla. Toisaalta mekkalallaan häiritsevät muita naapureita.
Vierailija kirjoitti:
Höpsis, ovat turvassa edelleen yhtenäisenä perheenä jumalan tahdon mukaisesti. Kateelliset mahot sossut nuolevat näppejään ja pihisevät toimistoissaan muiden hullujen kanssa.
Jumala ei todellakaan halua, että lapsia kohdellaan kaltoin. Näin voi sanoa vain joku lapsiaan pahoinpitelevä hihhuli, jonka oma lapsuus ahtaassa uskovaisessa ympäristössä on ollut ahdistava. Tulkaa nyt jo jätkiinne, te Karfin puolustajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kailajärvi oli eri nimellä kertomassa peliongelmastaan sitten. Kun rikollinen haluaa 15 minuuttia julkisuudessa, hän sen saa pääntaputusten kera 😁
Linkki.
Itse asiassa Karfin juttu on todella surullinen. Mahtavatko lapset aikuisina vanhempiaan kiittää, kun heiltä on evätty se tärkein, eli koulutus. Olisi lapselle tärkeää myös oppia sosiaalisia suhteita muidenkin kuin oman perheen kanssa. Tarvitaan kavereita. Toivottavasti perhe löytyy pian ja lapset pääsevät ensi syksynä kouluun. Pienimmät ehditään vielä pelastaa,
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012046106.html
siis vain epäillään olevan Ruotsissa.
ei tiedetä varmuudella.
( itse arvelisi jo alkujaan kun katosivat, heidän menneen Ruotsiin , luonnollisin vaihtoehto).