Jos sinulla olisi oma velaton asunto, niin luopuisitko siitä siksi, että uusi kumppani niin vaatisi yhteenmuuton takia?
Haluaisi muuttaa yhteen, mutta minä taas haluaisin asua erillään. Käytännössä joutuisin myymään nykyisen velattoman asuntoni, jossa tykkään asua. Ikää kun on se 40 +, niin ei oikein näillä päivillä elämän jälkimmäisellä puoliskolla jaksaisi sitä tilannetta, että jossain välissä menee lusikat jakoon ja joutuu taas ruveta sitten katsomaan omaa asuntoa. Siinä vaiheessa varmasti ketuttaa, kun tuli luovuttua siitä omasta aikaisemmasta asunnosta vain lähinnä toisen mielihalujen takia.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Kun täällä näkyy taas olevan kummallisia olettamuksia, niin sanotaan nyt ensinnäkin, että olen ihan hetero, että kumppani ei ole mikään mies. Vaikka sinänsä kait se olisi sama, koska ei se tässä ole asian pointti, kun kysymys on asumisjärjestelyistä.
Ap
Sukupuolella ei ole tässä merkitystä. EI pitäisi olla mikään pakko muuttaa yhteen edes lesbosuhteessa. Sulle sopii paremmin itsenäisempi nainen, joka tykkää omasta kodista ja omasta tilasta ja rauhasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö voi laittaa asuntoasi vuokralle?
No en todellakaan. Siskolla ja hänen miehellään on useampi vuokra-asunto, kaikki käytännössä uutena hankittuja. Olen nähnyt, että mihin kuntoon vuokralaiset saa sen kämpän parissakin vuodessa niin ei kiitos. Kulumaa ja jälkiä on enemmän kuin itse saan aikaan 20 vuodessa. Vessan ovet keränneet kostetutta holtittoman suihkuttelun takia niin että menneet pilalle ym ym. Eikä tuo ole vain yksi tai kaksi tapausta, vaan hyvinkin yleistä. En todellakaan halua ketään paskomaan kämppääni. Vuokralaisille se kämppä on todellakin vain vuokrakämppä, eli kulutustuote, ei mitään muuta.
Ap
Vuokratakuu ja sitten sen kokoinen vuokra että siitä jää joka kuukausi rahaa tuleviin korjauksiin. Ihan normaalia kulumajälkeä noi kertomasi. Vessan ovet on helppo uusia eivätkä ole edes kovin kalliita, parketti voidaan hioa ja lakata uudestaan, seinät maalata tai tapetoida jne jne. Varaudut vaan siihen että saat parissa vuodessa säästettyä vuokrasta 5-10t korjusrahastoon.
Tosi hyvä bisnesidea. Kertyneet vuokrarahat asunnon remonttiin.
Miehet maksattaa naisella vastikkeet ja pesettää pyykit maksattaa sähköt nähty on. Sitten menee muissa naisissa. On naisia jotka varastaa miesten rahat siirtää ulkomaiden pankkiin. Raha on Jumala.