Meinaatko mennä huomenna töihin?
Kommentit (46)
En, on eläke ja pienituloisen niukka elämä, pitää harkita uskallanko kenkieni pohjaa kuluttaa vai teenkö taas reipaan kävelylenkin ja tilaan temusta euron kertakäyttö lenkkarit.
Etätöissä, aamulla saa nukkua pidempään joten torille lähdetään jos mestaruus tulee. Alkoholia en kuitenkaan enää juo, joten limulinjalla mennään. Torijuhlat on kyllä hieno kokemus ja oikeasti kiva nähdä ihmisiä iloisina tanssimassa ympäriinsä :) pitäkää hauskaa ja juhlikaa turvallisesti jos mestaruus tulee.
Vierailija kirjoitti:
Etäpäivä, eli joo olen töissä, mutta ei tarvi mennä minnekään.
Sama, pelin kyllä katson ja juhlin jos/kun tulee voitto. Sen verran vähän on juomaa varattuna, että työkunnossa olen kyllä aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Etätöissä, aamulla saa nukkua pidempään joten torille lähdetään jos mestaruus tulee. Alkoholia en kuitenkaan enää juo, joten limulinjalla mennään. Torijuhlat on kyllä hieno kokemus ja oikeasti kiva nähdä ihmisiä iloisina tanssimassa ympäriinsä :) pitäkää hauskaa ja juhlikaa turvallisesti jos mestaruus tulee.
Rääppiäiskisat
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
En, huomenna on vapaapäivä 😃
Missä olet töissä, Power Parkissako?
Siellä joo 😎
Olen eläkkeellä, en mene torille, juon muutaman keppanan saunan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Siellä joo 😎
Viimeksi tämä deletoitiin, mutta tulen heinäkuussa pariksi päiväksi sinne 🤸 Eri
Ei tartte mennä, osingoilla elelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä joo 😎
Viimeksi tämä deletoitiin, mutta tulen heinäkuussa pariksi päiväksi sinne 🤸 Eri
Tervetuloa! 🤩
Ei puhettakaan torille menosta, siellä kokoontuu wt.
Minä en näe mitään syytä lähteä rellestämään jos Suomen joukkue voittaa mestaruuden. Minä en itse kuulu millään muotoa siihen joukkueeseen enkä niinollen voittanut yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vetuttaa jo nyt jos Suomi voittaa, kun tietää että naapurissa juntit möykkää koko yön.
Juuri tämä. Toivottavasti ei voita
Tarkistan aamulla klo 07 ajan Rolexista kun hiljaisuusaika päättyy ja pidän sitten 45 min alppitorvikonsertin ensimmäisen maailmanmestaruuden kunniaksi. 🍫🧀🧀🗻🏔🚞
Vierailija kirjoitti:
Tarkistan aamulla klo 07 ajan Rolexista kun hiljaisuusaika päättyy ja pidän sitten 45 min alppitorvikonsertin ensimmäisen maailmanmestaruuden kunniaksi. 🍫🧀🧀🗻🏔🚞
Ensimmäisen?
Keskiviikkona seuraava työvuoro, joten en mene huomenna.
En koska on vapaata. En todellakaan mene tämän tuppukylän torille. En myöskään aio juoda alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Siellä joo 😎
Mä en ole vieläkään käynyt Powerparkissa vaikka mulla on sinne vain n. 130 km. En kyllä uskalla enää mennä mihinkään hurjiin laitteisiin.
En meinannut mennä enää ikinä - halleluja! Eläkkeellä nääs. Ja ei, ei kiinnosta lätkä pätkääkään. Laitan korvatulpat niin ei tartte kuulla mahdollista mölyä.