Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosittele uskovaiselle jotain deittipalvelua Valon tilalle

Vierailija
31.05.2026 |

Yritän tai yritin etsiä sieltä uskovaista miestä. Siis sillä tasolla ettei hyväksy mm. evoluutioteoriaa. En vain tiennyt paljonko häiriköitä siellä on.

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iu6jjj

Vierailija
122/124 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on noin heikko biologialtaan niin hän ei tarvi aikuisen oikeuksia. Useimmat tosin eivät ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene salille. Esim 24/7 ja katso onko siellä kenelläkään ristiä kaulassa. Jos joku löytyy, niin heittäydy juttusille. Ylipäätään rupea juttusille miehen kanssa, jolla on risti kaulassa mutta ei sormosta. Ainakin kannattaa kokeilla.

Hyvä idea. Pitää itsekin alkaa kantamaan ristiä kaulassa.

Joo alkakaa vaan pitämään ristiä kaulassa. Se on hyvä viestittää muille, että kuka on kristitty ja uskovainen ihan muutenkin. Ja nyt puolisoa etsiskellessä erityisesti.

Minä lopetin rippiristin käytön kun miehet alkoi tuijottamaan rintojani avoimesti.

Laita peittävämpi paita ja risti siihen päälle. Tietysti miehet katsoo naisten rintoja. Se on biologiaa.

Se on silti kiusallista. Vilkuilu ei haittaa mutta se tuijotus.

Vierailija
124/124 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulette ettei uskovaisia kiinnosta seksi? Kukaan ei voi biologialleen mitään. Minä olen kasvanut uskiskodissa ja aloitin silti seksielämän lukiossa. Kiitän onneani siitä että se tapahtui valitsemani pojan kanssa ja omasta vapaasta tahdosta. Mitä jälkeenpäin olen kuullut niin kaikki ei voi sanoa niin.