Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit, jos voittaisit lotossa?

Vierailija
31.05.2026 |

Onko sinulla unelmia, joiden toteuttamiseen tarvitsit suurehkon summan rahaa?

Jos voittaisin lotossa tai saisin jotain muualta suurehkon summan rahaa, lähtisin jatko-opiskelemaan yliopistoon. Tavoitteena tohtorin tutkinto.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikossa puhutaan lottovoitosta. Viestissä viestissä myös muusta suurehkosta summasta.

Ilmeisesti osa luki vain otsikon. Tai sitten jollekin suurehko summa on jo 50 euroakin, ja toiselle se tarkoittaa loton pääpotin suuruusluokkaa olevia summia.

Itse en ole koskaan lotonnut tai muitakaan raha-arpoja ostanut. Mutta nykyisessä elämäntilanteessa mietin, kannattaisiko lotota vai hakea Kelasta kuntoutustukea. Mitä olen kuullut ihmisiltä, joilla on samankaltaisia terveysongelmia kuin minulla, on lottoaminen kannattavampaa.

Kyllä mä ajattelin sellaista 10 miljoonan pottia.

Vierailija
42/47 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaisin kolmelle lapselleni omat kodit ettei heidän tarvitsisi asua vuokralla.

Ovatko he kuitenkin töissä olevia että on tuloja ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostaisin kolmelle lapselleni omat kodit ettei heidän tarvitsisi asua vuokralla.

Ovatko he kuitenkin töissä olevia että on tuloja ?

Mitä väliä sillä on? Nuoremmilla sukupolvilla tuskin koskaan tulee olemaan varaa ostaa omaa kotia kuten vanhemmilla sukupolvilla, olivat töissä tai ei, edes keskipalkkaisessa duunissa. Palkat on jäänyt niin pahasti jälkeen siitä miten kaikki on kallistunut. Ihan hulluksi mennyt yhteiskunta.

Vierailija
44/47 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla voitin kympin ja tein sillä uudet rivit tälle viikolle.

Vierailija
45/47 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan pitäisin välivuoden töistä ja lähtisin maailmanympärimatkalle. Tai menisin Uuteen-Seelantiin tekemään jotain pikkuduunia jos ja kun ei tarvitse pahemmin kuluja miettiä. 

Ehkä korkeakorkoisemman mökki- ja remonttilainan voisi maksaa pois, vaikka ne aika pieniä summia onkin. Ja sijoittaisin varmaan suurimman osan. 

En usko, että Uusi-Seelanti tarvitsee ketään tekemään pikkuduunia, ja jos laittomasti aiot työskennellä niin.... ei kannata edes yrittää. Tieto jää elämään ja sinulla voi sen jälkeen olla vaikeuksia päästä muihinkaan maihin.

Vierailija
46/47 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi ainakaan sinulle.

Vierailija
47/47 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus taas anaalista onko se seitsemän oikein vai 2 pikkupotti, 50 euroa, ostaisin kopan kaljaa ja roskaruokaa, 7 oikein miljoonia, sitten pitäisi miettiä, kotimaahan kuitenkin jäisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme