Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit, jos voittaisit lotossa?

Vierailija
31.05.2026 |

Onko sinulla unelmia, joiden toteuttamiseen tarvitsit suurehkon summan rahaa?

Jos voittaisin lotossa tai saisin jotain muualta suurehkon summan rahaa, lähtisin jatko-opiskelemaan yliopistoon. Tavoitteena tohtorin tutkinto.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en varmaan muuttaisi juuri mitään. Lopettaisin varmaan töistä stressaamisen ja remontoisin taloni.

Vierailija
2/47 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon voittanut monta kertaa lotossa. Eipä sillä voitolla saa kahvipakettia kummempaa, eikä nykyään tahdo saada sitäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäisin mittimään, että kuka on lotonnut henkilötunnuksillani ja sattunut voittamaankin. Itse en osaa lotota

Vierailija
4/47 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tää on helppo. Voitin kerran viis kymppiä. Ostin pullon hyvää viskiä ja join pois.

Vierailija
5/47 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin maksulliselle naiselle.

Vierailija
6/47 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin pois vanhempieni velat. Hieman laittaisin säästöön pahan päivän varalle itseäni varten. 

Vierailija
7/47 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjottaisin kaikki palestiinalle.

antti

Vierailija
8/47 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennuttaisin pienen talon jja vaihtaisin auton. Töihin en enää menisi koska eläkkeelle jääntiin on enää vajaa vuosi.

Vierailija
9/47 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan pitäisin välivuoden töistä ja lähtisin maailmanympärimatkalle. Tai menisin Uuteen-Seelantiin tekemään jotain pikkuduunia jos ja kun ei tarvitse pahemmin kuluja miettiä. 

Ehkä korkeakorkoisemman mökki- ja remonttilainan voisi maksaa pois, vaikka ne aika pieniä summia onkin. Ja sijoittaisin varmaan suurimman osan. 

Vierailija
10/47 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voittaisin vaikka 100k niin todennäköisesti vain maksaisin lainaa pois ja osan sijoittaisin rahastoihin. Jos voittaisin pääpotin niin irtisanoutuisin töistä, maksaisin asuntolainan ja lähtisin kiertämään maailmaa hitaasti ilman tarkkaa suunnitelmaa, pysyen samassa kohteessa kuukauden tai pari. Jos tulisi erityisen mukava kohde vastaan, voisin ostaa sieltä loma-asunnon.

Vierailija
11/47 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi isompi summa, muutama satatuhatta euroa esim, niin teettäisin remontteja kotiin. Varmaan mutsille järkkäisin jonkun yksityisen jumpparin tms käymään sen kotona viikottain. Säästöön menisi varmaan loput. 

Vierailija
12/47 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Lahjoittaisin rahaa pois pikkuhiljaa läheisille ja matalapalkka-alan työläisille. Olen ollut niin pitkään köyhä että raha vain ahdistaisi minua. Olisi oikea syy käydä parturiss ja ostaa vaatteita mutta ahdistaisi ja hävettäisi mennä ihmisten ilmoille. Ehkä yrittäisin antaa lapsille ja exälle suurimman osan pois. 

Vierailija
13/47 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voittaisin pääpotin niin

1. Ostaisin asunnon tai om.kotitalon

2. Ostaisin uuden auton

3. Remontoisin isän rintamamiestalon tarvittavin osin

4. Ostaisin 2 asuntoa, missä antaisin ilmaiseksi asua äitini puolisoineen ja siskoni

5. Ostaisin tarvittavia palveluita, mitä ed.mainitut henkilöt tarvitsisi

6. Ostaisin toisen auton, mikä olisi siskoni käytössä

7. Ostaisin isän asuinkunnasta pienen järvitontin ja rakennuttaisin sinne pienen mökin laitureineen

8. Tekisin 7-kohdan, mutta lähempänä äitiäni

9. Sijoittaisin osan

10. Lahjottaisin osan (en tiedä miten käytännössä onnistuisi yhteistyö ulosottolaitoksen kanssa, mutta maksaisin ulosotossa olvien loppuvelat henkilöiltä, mitkä täyttävät mun kriteerit)

11. Ainakin ajattelisin jatkavani työssäkäyntiä, mutta en tiedä kuinka kauan

Vierailija
14/47 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin rahaa siskoille ja veljelle.

Vierailija
15/47 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin kadulle jakelemaan onnekkaille seteleitä (valikoisin sattumanvaraisesti, köyhät ensijaisesti, mm myös nistit/juopot/jne

Vierailija
16/47 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin rahani tietenkin maahanmuuttajille ja loput virkarälssille ne tietää parhaiten miten rahani käytetään ja on eteviä rahojeni käytössä.

Vierailija
17/47 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertäisin vähä mualimaa. Ensin kuntoloma. 

Vierailija
18/47 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin turvaisin läheisteni tulevaisuuden ja sen jälkeen todennäköisesti muuttaisin Norjaan. 

Vierailija
19/47 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisin ne villamatot, joita olen katsellut. Maksaisin lainat pois. Ja yksi lapsi hyötyisi autosta.

Kuivan maan mökki on ajateltu rakentaa. Siitä sitten tulisi varmaan riittävän iso ja hirsinen.

Vierailija
20/47 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisin pois töistä. en kertois kenellekään. Valehteleisin, että käyn vielä töissä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi