Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon saa kerätä mustikoita myyntiin työttömänä ennen kuin työkkäri määrittää sut yrittäjäksi ja katkoo jalat?

Vierailija
30.05.2026 |

Niin?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustikoita saat kerätä tasan niin paljon kuin haluat. Miksi täällä pyörit vilpillisin mielin ja koitat jotenkin oikeuttaa sun laiskuutesi? Mitä enemmän saat niitä kerättyä sitä vähemmän tarvitset tukia ja siihen on jokaisella velvollisuus. Ainakin ennen oli, silloin laiskurit päätyivät saunan taakse eikä sen jälkeen enää laiskoteltu, vaan oltiin todella ahkeria ja nöyriä. Nyt tarvitaan samaa takaisin. Kyse on Suomesta ja suomalaisten tulevaisuudesta.

Vierailija
62/66 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnonmarjojen myynti on verotonta kun teet sen itse. Voit tienata niin paljon kun jaksat poimia.

Tässä ei ollutkaan kyse veroista vaan siitä mitä työtön saa tehdä. Esim. talkoot=joku on menettänyt työttömyyskorvauksen. Takoissahan yleensä ollaan ruokapalkalla...

Mistä hlvetistä työkkäri tietää jos käy talkoissa ja myy marjoja jos ei kerro näistä minnekään???

Kaupungin/kunnan näkymätön salapoliisi seuraa jokaista liikettäsi varjosi takaa. Koska hänkin joutuu syömään, nukkumaan ja lepäämään, niin näiden vuoksi jokaista liikettäsi on pistetty seuraamaan myös pieniä leijuvia kameroita. Kämppäsi on mikitetty. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikäli marjassa käyty autolla, mikä vielä oma, niin se vasta lähteekin valtiolle. Omistaja takakontissa.

Vierailija
64/66 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnonmarjojen myynti on verotonta kun teet sen itse. Voit tienata niin paljon kun jaksat poimia.

Tässä ei ollutkaan kyse veroista vaan siitä mitä työtön saa tehdä. Esim. talkoot=joku on menettänyt työttömyyskorvauksen. Takoissahan yleensä ollaan ruokapalkalla...

Mistä hlvetistä työkkäri tietää jos käy talkoissa ja myy marjoja jos ei kerro näistä minnekään???

Kaupungin/kunnan näkymätön salapoliisi seuraa jokaista liikettäsi varjosi takaa. Koska hänkin joutuu syömään, nukkumaan ja lepäämään, niin näiden vuoksi jokaista liikettäsi on pistetty seuraamaan myös pieniä leijuvia kameroita. Kämppäsi on mikitetty. 

Älä nyt anna työkkärille ja kelalle uusia ideoita, menevät vielä toteuttamaan nämä hulluuksissaan.

Vierailija
65/66 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole työtön mutta tuo on kyllä ihan järkyttävää. Minun puolestani toimeentulotukiasiakkaat saisivat poimia ja myydä marjoja niin paljon kuin jaksavat ja haluavat ja olla ilmoittamatta siitä yhtään mihinkään jos muutoin seuraa sanktio. Annettaisiin nyt ihmisten yrittää omatoimisesti parantaa tulotasoaan ilman että viedään vähäiset tuet sitä myöten pois mitä onnistuu puuhastelulla ansaitsemaan. Ei kukaan marjanmyynnillä koko vuotta elä mutta saisi edes vähän tuen päälle. ja olla muutakin kuin ulkoaohjattu kieltojen ja kyttäysten alla elävä kontrollin kohde.

Vierailija
66/66 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole työtön mutta tuo on kyllä ihan järkyttävää. Minun puolestani toimeentulotukiasiakkaat saisivat poimia ja myydä marjoja niin paljon kuin jaksavat ja haluavat ja olla ilmoittamatta siitä yhtään mihinkään jos muutoin seuraa sanktio. Annettaisiin nyt ihmisten yrittää omatoimisesti parantaa tulotasoaan ilman että viedään vähäiset tuet sitä myöten pois mitä onnistuu puuhastelulla ansaitsemaan. Ei kukaan marjanmyynnillä koko vuotta elä mutta saisi edes vähän tuen päälle. ja olla muutakin kuin ulkoaohjattu kieltojen ja kyttäysten alla elävä kontrollin kohde.

Tällainen bisnes ei ilmeisesti koske suomalaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi