Jalkapallon MM-kilpailut -Official
Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?
Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin
Katso lähetysajat : Jalkapallon MM-kilpailut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4514)
Itävallan jalkapallomaajoukkue pelas huonointa futista mitä oon nähny tässä turnauksessa. Pysykää alppihiihdossa ja klassisessa musiikissa mut jättäkää tää futis niille joilta se sujuu.
Vierailija kirjoitti:
Kovin on turhautunutta Yamalin elekieli
Ei läheskään niin turhautunutta kuin noiden kaapissa olevien paskarassien ahdistus siitä että erivärisiä ihmisiä on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovin on turhautunutta Yamalin elekieli
Ei läheskään niin turhautunutta kuin noiden kaapissa olevien paskarassien ahdistus siitä että erivärisiä ihmisiä on olemassa.
Säki vaikutat aika turhautuneelta ku et anna tälle ketjulle muuta ku kiroilua rasisteista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten jotkut jaksaa jauhaa jotain ihonväri juttua päivästä toiseen? No ei vian täydy olla suuri kun se on päässä..
Samaa ihmettelen. Taitaa olla aika ankeaa kun ei muuta pysty huomioimaan ympärillään.
Se on helppo jeesustaa jos itse asuu jossain Juankoskella missä ei ole ul ko ma a laisia mailla halmeilla. Tulepa tänne värik käämpään ma mu ka upun kiin hetkeksi niin tiedät miksi vituttaa kun oma kaupunki on kuin mog adis hu ave nuella kävelisi. Ohis.
Mikä sua estää muuttamasta. Oletko jossain poistumiskiellossa vai?
Jaa että alta pois vaan ja annetaan huntukansan vallata kaupunki kokonaan? Ei ole mun filosofia ollenkaan - päin vastoin.
Vierailija kirjoitti:
Itävallan jalkapallomaajoukkue pelas huonointa futista mitä oon nähny tässä turnauksessa. Pysykää alppihiihdossa ja klassisessa musiikissa mut jättäkää tää futis niille joilta se sujuu.
Espanja osaa myös riisua vastustajan aseista erittäin hyvin, tämä saa usein vastustajan näyttämään todella huonolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yamalia ei saa usempikaan itävaltalaisukko kuriin. Taidot eivät vain riitä.
Yamal on kuitenkin toipilas vielä. Kuka on Itävallan maalintekijä, jos nyt joku pääsee nokikkain Unai Simonin kanssa?
Sabitzer tykittää.
Vierailija kirjoitti:
Paljonkohan tuo Cucurella juoksee per matsi
Sen verran, että täit ja torakat ropisevat peruukista pois.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä he kuitenkin ovat tässä vaiheessa turnausta vielä mukana. Niin kuin joku messusi aiemmin ketjussa, niin tässä ei tyylipisteitä jaeta - maalit ratkaisevat.
Itävallan pitäisi keksiä jotain toiselle puoliajalle. Olivat liikaa Espanjan jyrän alla. Palloa pitäisi saada enemmän omaan rakenteluun jne. Ei missään nimessä helppoa ole löytää uutta vaihdetta, mutta toivotaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten jotkut jaksaa jauhaa jotain ihonväri juttua päivästä toiseen? No ei vian täydy olla suuri kun se on päässä..
Samaa ihmettelen. Taitaa olla aika ankeaa kun ei muuta pysty huomioimaan ympärillään.
Se on helppo jeesustaa jos itse asuu jossain Juankoskella missä ei ole ul ko ma a laisia mailla halmeilla. Tulepa tänne värik käämpään ma mu ka upun kiin hetkeksi niin tiedät miksi vituttaa kun oma kaupunki on kuin mog adis hu ave nuella kävelisi. Ohis.
Mikä sua estää muuttamasta. Oletko jossain poistumiskiellossa vai?
Jaa että alta pois vaan ja annetaan huntukansan vallata kaupunki kokonaan? Ei ole mun filosofia ollenkaan - päin vastoin.
Sun filosofia on työntää kamaa hanuriisi ja kuvitella että joku tumma adonis panee sua.
Yamal 75% kunnossa valmentajan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä he kuitenkin ovat tässä vaiheessa turnausta vielä mukana. Niin kuin joku messusi aiemmin ketjussa, niin tässä ei tyylipisteitä jaeta - maalit ratkaisevat.
Voittanu yhen ottelun joka oli jalkapallon mahtimaa Jordania.
Ja tietysti maajoukkuestara