Vinkkejä vaikeasta masennuksesta toipumiseen.
Lääkkeet on mut ei ne tunnu auttavan.
Kiinnostaa erityisesti tepsineet kokemukset omahoitokonsteista.
Alan olla jo epätoivoinen tähän lamaavaan uupumukseen.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Yritin lopettaa lääkkeet, kun ei niistä ole apua. Sekin oli virhe, sillä lopetusoireet iskivät toisena päivänä niin kovaa, että oli pakko ottaa lääkkeitä.
Mutta masennus kai selätetään pienin askelin. Muutos ei tapahdu hetkessä. Jotain pientä hyvää elämään ja siitä alku jollekin positiiviselle kehälle, joka kasvaa hiljakseen. Minulta vielä askelet hukassa mutta jotain tämän suuntaista olen ymmärtänyt parantumisen vaativan.
Voimia aloittajalle.
Kiitos sulle! Paljon voimia ja kaikkea hyvää elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terapoin itseäni. Ehkä löydän joskus tieni ulos tästä paskasta.
Todennäköisesti et löydä. Sun loppuelämä on pelkkää yksinoloa ja kipua. Sun olemus inhottaa ihmisiä.
Yksinolo on luksusta, kun toiset ihmiset ovat tarpeeksi pahasti satuttaneet. En kaipaa enää toisia ihmisiä. Ihan itseni tähden tässä vielä yritän.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla vaan tottunut makoilee sohvalla ja katteleen netflixia? Mikäs siinä kun muut joutuu maksamaan sun surkean elämän. Olet laiska vätys.
Edellinen kirjoittaja heijastaa itseään toiseen.
"Projektio (heijastaminen) on tiedostamaton psyykkinen puolustusmekanismi, jossa omat epämiellyttävät tunteet, ajatukset tai motiivit siirretään toiseen ihmiseen. Ihminen voi esimerkiksi syyttää toista vihasta, vaikka todellisuudessa hän on itse vihainen. Se toimii mielen suojakeinona. [1, 2, 3]"
Vierailija kirjoitti:
Liittyykö sulla tuohon lamaavaa uupumusta? Onko lääkärissä verikokeet tehty?
Ei, mullekin tuli mieleen että veriarvoissa voi olla jotain häikkää.
Otan asian puheeksi lääkärin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostavaa! Millä tavalla? Luetko jotain tai katsotko esim. Youtubesta?
Kävin aikoinaan terapiassa ja olen jatkanut sitä työtä itsenäisesti, kun ei terapiaan enää ole varaa. Kirjoittamalla, visualisoinnilla ja kehollisilla menetelmillä koitan löytää tien ulos uskomuksista ja selviytymiskeinoista, jotka eivät enää palvele.
Oikeasti masennus voi johtua eri asioista. Mikään, töihin meno ei ole ratkaisu. Itse olen työkyvyttömyyden takia eläkkeellä ja juuri eronnut. Paha olla, vaikka onkin lääkitys vaihdettu. Tervarin psyk hoitajalle ei pääse.
Vierailija kirjoitti:
Anaaliyhdyntä , kolme kertaa päivässä ilman liukastetta, kuollutkin jo siinä vaiheessa herää.
Hahhaa..joo suosittelen tätä ap:lle. Vai ootko ap läski? Sitten sun pitää laihduttaa jotta voisit olla ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti et löydä. Sun loppuelämä on pelkkää yksinoloa ja kipua. Sun olemus inhottaa ihmisiä.
Palstasadisti koulukiusaaja saapui paikalle. Ignore.
Joo.
Kyllä mä olen mieluummin jopa masentunut niin rankkaa kuin tämä onkin kuin ilkeä paskiainen. Se on pysyvää, siitä ei parane.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinolo on luksusta, kun toiset ihmiset ovat tarpeeksi pahasti satuttaneet. En kaipaa enää toisia ihmisiä. Ihan itseni tähden tässä vielä yritän.
Miksi? Ei sulla ole enää mitään syytä yrittää. Olisko aika poistua tästä maailmasta?
Syy on se, että haluan löytää elämänhalun ja paremman loppuelämän. Jos haluat mut pois tästä maailmasta, joudut itse tappamaan mut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo.
Kyllä mä olen mieluummin jopa masentunut niin rankkaa kuin tämä onkin kuin ilkeä paskiainen. Se on pysyvää, siitä ei parane.
Tottakai kun saat vain maata kotona ja laiskotella.
Masentuneet on kuin läskit. Paljon haittaa ja kuluja, ei mitään iloa tai hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Kiva maksaa masentuneiden elämä🤷
Ai sinäkö sen maksat? Luulin, että mulle maksaa vakuutusyhtiö. Ja melkein 50 vuotta ehdin ensin vakuutusmaksuja kerryttää.
-en ole aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Ei sulla ole enää mitään syytä yrittää. Olisko aika poistua tästä maailmasta?
Syy on se, että haluan löytää elämänhalun ja paremman loppuelämän. Jos haluat mut pois tästä maailmasta, joudut itse tappamaan mut.
Toivottavasti saat syövän
Kolmannes meistä sairastuu syöpään elinaikanaan. Kannattaa sunkin varautua. Sitä sä varmaan täällä projisoitkin, omaa pelkoasi, että kuolet yksinäsi syöpään. Se on täysin mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Kiva maksaa masentuneiden elämä🤷
Et kykene maksamaan edes omaasi.
Mistä näitä ilkeitä ihmisiä riittää? Tulee miettineeksi näitä ilkeitä kommentteja toista kohtaan eli ap.ta, että mistä se oikeasti kumpuaa? Ei kukaan täysijärkinen, myötätuntoinen sekä sinut itsensä kanssa oleva ihminen tämän kaltaisia ilkeyksiä suolla masentuneelle. Suosittelen näille ilkeikeilijöille katsomaan omaan peiliin ja käsittelemään niitä omia traumojaan ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti saat syövän
Kolmannes meistä sairastuu syöpään elinaikanaan. Kannattaa sunkin varautua. Sitä sä varmaan täällä projisoitkin, omaa pelkoasi, että kuolet yksinäsi syöpään. Se on täysin mahdollista.
Onneksi en ole yksin toisin kuin nää masentuneet luuserit. Sen yhdenkin ukko jätti, kun akasta ei ollut kuin ruikuttaan ja itkeen pahaa oloa. Todennäköisest oli lihavakin. Mulla on myös katravatvterveysvakuutukset, joten saan heti hoidon.
Oletko saanut apua ketamiinihoidosta?
Mua se auttoi kyllä, mutta teho kestää vain muutaman kuukauden.
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä ilkeitä ihmisiä riittää? Tulee miettineeksi näitä ilkeitä kommentteja toista kohtaan eli ap.ta, että mistä se oikeasti kumpuaa? Ei kukaan täysijärkinen, myötätuntoinen sekä sinut itsensä kanssa oleva ihminen tämän kaltaisia ilkeyksiä suolla masentuneelle. Suosittelen näille ilkeikeilijöille katsomaan omaan peiliin ja käsittelemään niitä omia traumojaan ym.
Yksi ja sama trolli. Pahaluonteisia ihmisiä on maailma täynnä.