Vaalit on tulossa. Orpo haluaa julkaista Tiitisen listan poliittisista syistä mustamaalatakseen demareita
Kommentit (249)
Pikku-Maija ja pikku-Matti kirjoittavat joululahjatoivelistansa Joulupukille. Sen nappaakin naapuri ennen kuin se ehtii Korvatunturille. Kyse on siis lasten lahjatoiveista.
Ottaako asiasta tiedon saanut suku ja menee rikkomaan ne listalla mainitut lelut Joulupukin ja tonttujen lahjapajasta? Vai ovatko hiljaa tai yrittävän muilla keinoin saada tietoonsa lasten lahjatoiveita? Nehän voi vaikka katsoa Ruusupuu-kaupan haastatteluvideolta. Aivan samalla tavalla nämä suomalaiset Supon tietämät löytyvät ihan Roseholz-aineistosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on aihetta, niin on mustamaalattava. Listan tulee olla julkinen kaikilta osin. Jokainen MAANPETTURI on nimettävä.
Paitsi ettei ole aihetta, kun lista ei ole Stasin vakoilijoista, vaan niistä jotka Stasi olisi halunnut vakoilijoiksi.
Oikeisto esittää tyhmää.
Älä nyt viitsi valehdella ja sotkea tätä keskustelua.
Kyseessä kitenkin on lista, jossa nimetään poliitikot, jotka luottamustehtävässään syyllistyivät vieraan vallan palvelijoiksi.
Kysymyksessä on mm. salaisten sisäisten asioiden vuotaminen Tehtaankadun kautta Neuvostoliittoon.
Seppo Tiitinen on sanonut
"Listan perusteella ei ole konkretiaa negatiivisesta toiminnasta."
Loistavaa...sittenhän sen listan voi julkaista vaikka huomenna.
Se ei kuulu hallituksen päätettäväksi vaan supolle. Edes toimittajat ei ole oikeuden päätöksillä saaneet listaa vaikka ovat vaatineet.
Ja näin Orpo muuttui populisti-persuksi, hups vaan!
Huomenna ilmoittaa olevansa jatkossa kahden puolueen johtaja, sillä Purra ei kääntänyt takkia kuin 49 prosenttia, vaikka piti olla vähintään 55 prosenttia.
Orpolla hätä kädessä. Nyt olisi näytön paikka. Lista pöytään Orpo nyt heti tai sitten pelle ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on aihetta, niin on mustamaalattava. Listan tulee olla julkinen kaikilta osin. Jokainen MAANPETTURI on nimettävä.
Paitsi ettei ole aihetta, kun lista ei ole Stasin vakoilijoista, vaan niistä jotka Stasi olisi halunnut vakoilijoiksi.
Oikeisto esittää tyhmää.
Älä nyt viitsi valehdella ja sotkea tätä keskustelua.
Kyseessä kitenkin on lista, jossa nimetään poliitikot, jotka luottamustehtävässään syyllistyivät vieraan vallan palvelijoiksi.
Kysymyksessä on mm. salaisten sisäisten asioiden vuotaminen Tehtaankadun kautta Neuvostoliittoon.
Seppo Tiitinen on sanonut
"Listan perusteella ei ole konkretiaa negatiivisesta toiminnasta."
Loistavaa...sittenhän sen listan voi julkaista vaikka huomenna.
Se ei kuulu hallituksen päätettäväksi vaan supolle. Edes toimittajat ei ole oikeuden päätöksillä saaneet listaa vaikka ovat vaatineet.
Ei varmaan joo, kun poliittisesti aikoinaan nimitetty SuPo:n Seppo Tiitinen piilotti asiakirjan suojelupoliisin kassakaappiin.
Kyse tässä on moraalinen. Jotkut poliitikot myivät moraalinsa oman edun tai ideoligian edessä vastoin Suomen itsenäisyyden ja/tai oman edun nimissä.
Esim. vaikuttaja-agentit saivat poliittista nostetta uralleen ja toki myös rahaa.
Poliitikolle riitti, että se tiedotti salaisista asioista ja teki vieraan vallan mieleisiä poliittisia päätöksiä.
Suomessa voi olla vaikka nukkuvia agentteja, eri maista. Täällä jauhetaan vaan tiitiäisistä ja menninkäisistä.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa voi olla vaikka nukkuvia agentteja, eri maista. Täällä jauhetaan vaan tiitiäisistä ja menninkäisistä.
Aivan varmasti on, mutta nämä kyseisen listan henkilöt ovat "nuhteettomia" Suomen kansalaisia jotka ovat pettäneet isänmaan ja äänestäjänsä myymällä sielunsa ja mielensä Neuvostoliitolle.
Maalle, joka yritti ensin talvisodan ja myöhemmin jatkosodan aikana miehittää maan ja kuten viro-latvia-liettua, liittää Suomen suureen ja mahtavaan sosialistiseen perheeseen.
Ei hän sitä halua tai uskalla julkaista, kun ei siellä ole demareita sen enempää kuik kokoomuslaisiakaan. Hän vain haluaa luoda mielikuvan, että siellä olisi demareita, muttei halua julkaista, kun silloin totuus paljastuisi omastakin puolueestaan.
Minkäs sille mahtaa että listalla on koko entinen ja nykyinen demarien ja vassarien puoluejohtoon.
Maanpettureita.
on siellä moni kokkarikin, esimerkiksi eräs "bz" on siellä satavarmasti
Vierailija kirjoitti:
Minkäs sille mahtaa että listalla on koko entinen ja nykyinen demarien ja vassarien puoluejohtoon.
Maanpettureita.
ja moni kepulainen ja kokoomuslainen
Vierailija kirjoitti:
Suomessa voi olla vaikka nukkuvia agentteja, eri maista. Täällä jauhetaan vaan tiitiäisistä ja menninkäisistä.
juurikin näin, esimerkiksi tiedämme minkä maan asialla persut on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäs sille mahtaa että listalla on koko entinen ja nykyinen demarien ja vassarien puoluejohtoon.
Maanpettureita.
ja moni kepulainen ja kokoomuslainen
Linkki?
Vierailija kirjoitti:
Minkäs sille mahtaa että listalla on koko entinen ja nykyinen demarien ja vassarien puoluejohtoon.
Maanpettureita.
Ey mainitse mitään että myöskin kokoomus on syyllinen massamaahanmuuttoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäs sille mahtaa että listalla on koko entinen ja nykyinen demarien ja vassarien puoluejohtoon.
Maanpettureita.
Ey mainitse mitään että myöskin kokoomus on syyllinen massamaahanmuuttoon
Sitäkö siellä listalla käsitellään, taidat olla täys idiootti.
No pelottaako demareita, mitä siitä paljastuu. Kyllä ne ihmiset ovat jo majan majoilla, eivätkä ole loukkaantumassa.
Olisihan tuo ihan aika jo julkaista.
Vierailija kirjoitti:
No pelottaako demareita, mitä siitä paljastuu. Kyllä ne ihmiset ovat jo majan majoilla, eivätkä ole loukkaantumassa.
Olisihan tuo ihan aika jo julkaista.
ei julkaista koska siellä on moni kokoomuslainen
Jos vielä nykyisinkin ovat jotkut puolueet samanlaisella agendalla, kuin silloisen STasin kanssa nämä listalaiset suhraamassa Suomen vihollisten puolesta. Niin joutaisi kyllä nuo vanhat ensin julkaista.
Jännä että ap:kin arvaa mitä porukkaa listalla on.