Mihin parisuhteista on kadonnut romantiikka? Miksi miehet eivät enää hemmottele/näe vaivaa?
Kaukana ovat ajat kun mies toi vaimolleen kukkia ja kohtelivat kuin prinsessaa, pitivät huolta.
Jos katsoo Itä-Euroopan maita, niin siellä miehet kohtelevat usein naista kuin ladya.
Kommentit (26)
Se on miesten tapa vi ttuilla takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät uskalla koska pelkäävät metoota. Naisia tulee kohdella etäisen asiallisesti.
Pelkäätkö metoota miestenkin taholta?
Et siis osaa käyttäytyä ihmisiksi nimenomaan naisia kohtaan, kun muna ottaa ohjat?
Hei, sun ongelma on siis muna. Opettele käyttämään aivoja sen sijaan.
Miksi siitoshullu taas antaa ohjeita asiaan, josta hänellä ei ole mitään kokemusta? Nimittäin romanttisuudesta tai parisuhteista.
Miksi jankutat kyrvästä, ootko poika puutteessa? Minä voin tulla antamaan.
M
Vain otettu lääke auttaa siitoshullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä on edes lähtenyt oletus että nainen on edes vaivan arvoinen?
Juon sen tuopin mielummin itse.
Tuo on ihan paras tapa syrjäytyä parisuhdemarkkinoilta. Emotionaalinen suojamuuri heikolle miehelle.
Parisuhdanteet noudattaa Laasasen tasoteoriaa.
Silloin kun ei tule kukki on rakkaus loppuu. Silloin huutaa vain porttojen kurkut eikä ilosta.
Vierailija kirjoitti:
Enää nykypäivänä ei ole naisia jotka nuo kaikki ansaitsee miehiltä. Kun te vihaarte miehiä niin te ette ansaitse miehiltä lahjoja ja huomiointia. Kun kerran et saa hemmotteluja ja lahjoja niin kannattaa etsiä syytä peilistä ja siittä miten itse kohtelee miehiä. Vaikka te naiset haluaisitte kaiken mahdollisen ansaitsematta niin todellisessa elämässä teidänkin kuuluu ansaita asioita ja siihen ei todellakaan riitä se että teillä on pillu.
Tämä! Pillu ei ole riittävä meriitti.
Miksi jankutat kyrvästä, ootko poika puutteessa? Minä voin tulla antamaan.
M