Eppu Normaalin päähahmot Syräjän veljekset ovat miljonäärejä!
Kokonaislipputulot: Rumpali Aku Syrjä on kertonut haastattelussa, että vuoden 2026 Kaikki häipyy, on vain nyt -jäähyväiskiertue tahkoaa pelkästään lipputuloja noin 13–14 miljoonaa euroa, minkä lisäksi oheistuotemyynti tuo merkittäviä lisätienestejä
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osoitus siitä että paskallakin voi tahkota rahaa jos sen osaa myydä oikein.
Mites ite? Ootko osannu?
Tuota, kyllä paskaa ainakin on riittänyt...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osoitus siitä että paskallakin voi tahkota rahaa jos sen osaa myydä oikein.
Mites ite? Ootko osannu?
Täällä ei keskustella minusta vaan Syrjän sakista.
Keskustelu koskee nyt sinua. Ootko osannu?
Hienoa, että punk vaurastutti täälläkin. Tykkäsin etenkin alkuaikojen Epuista. Rahalla kaikki elävät.
Eikö ne ole olleet jo ajat sitten? Luultavasti isältään ja äidiltään jäi jo lähes miljoonaperintö.
Tuskin itse haluavat isoa numeroa tehdä tästä asiasta. Minusta on hienoa, että näinkin voi Suomessa saavuttaa vaurautta. Moni yrittää, harva onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin itse haluavat isoa numeroa tehdä tästä asiasta. Minusta on hienoa, että näinkin voi Suomessa saavuttaa vaurautta. Moni yrittää, harva onnistuu.
Joo. Olympistadionilla asian kertominen 40 000 ihmiselle on kovin suomalaista vähäeleisyyttä.
Eppu Normaali Oy:n liike voitto yli 2 miljoonaa vuosina 2024 ja 2025 vaikka liikevaihto paljon pienempi. He myivät sisaryhtiö Akun tehtaan vuonna 2024. Johtuuko tuosta?
Tietysti ovat. Tehneet hyvää musiikkia vuosikymmenet. Sanoituksen mestareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Olympistadionilla asian kertominen 40 000 ihmiselle on kovin suomalaista vähäeleisyyttä.
Milloin ne Olympiastadionilla ovat esiintyneet?
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne ole olleet jo ajat sitten? Luultavasti isältään ja äidiltään jäi jo lähes miljoonaperintö.
Suututtaa. Miksi minulla ei ole miljoonaa??
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Syrjän veljesten isän sukunimi?
Syräjä tietysti, lue otsikko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olet paljon huonompi mitä Eput ovat.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Syrjän veljekset on saaneet 50- vuoden aikana pelkästään teosto ja gramex- maksuja miljoonilla. SiSiihen Lisäksi kaikki muut tulot.
Mites muut Eput? Onko saaneet yhtälailla vai pää"hahmot"ko vain ovat rikastuneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin ne Olympiastadionilla ovat esiintyneet?
1984, et ollut silloin vielä syntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaikki eput ovat olleet miljonäärejä jo 1980-luvulla. Ovat vaan pitäneet matalaa profiilia rahoistaan.
No mä tunnen yhden (epuista siis) joka oli kaukana miljonääristä 2000-luvulla. En tiedä mikä tilanne on nyt.
Joo Epuilla 40+ vuosikymmentä keikkaa, nyrkkeilijä Rautanyrkki korvanpurija ym. Tyysoni mike kuittasin parhaillaan puolen minuutin matsista kymmeniä miljoonia eli avaruus on laaja ja kaikki on suhteellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olet paljon huonompi mitä Eput ovat.
No en varmasti ole huonompi, olen paljon parempi ja sehän tässä suututtaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaikki eput ovat olleet miljonäärejä jo 1980-luvulla. Ovat vaan pitäneet matalaa profiilia rahoistaan.
No mä tunnen yhden (epuista siis) joka oli kaukana miljonääristä 2000-luvulla. En tiedä mikä tilanne on nyt.
Panitko??
Mitä ne miljonääriyteen liittyy? Ei rumuus, vanhuus tai alkoholismi sitä estä.