Vastaako ulkonäkösi luonnettasi?
Minulla on ollut koko elämäni kummallinen tunne, että ulkonäköni ei vastaa luonnettani eikä kiinnostuksiani. Olen mielestäni eteerinen, henkevä, esoteerinen, sielun puolen asioista kiinnostunut ihminen, mutta näytän white trash -lähiömutsilta. Eikä minulla edes ole lapsia!
Ulkonäköihanteitani ovat mm. Minna Tervamäki, Jonna Järnefelt, Kate Moss ym. eteeriset kaunottaret. Näytän itse karjakolta!
Tunnen, etten saa huomiota henkeviltä miehiltä, kun pajunvitsan sijaan muistutan lypsyjakkaraa!
Kommentit (24)
Joo ja ei. Näytän kiltiltä mitä olen. Toisaalta mun ulkonäkö yhdistettynä ujoon luonteeseen on tulkittu usein ylimielisyydeksi mitä en ole. Erityisesti nuorempana kun oli näyttävämpi tyyli pidettiin myös automaattisesti bimbona enkä koe olevani sitäkään. Ollut tilanteita että ihmiset yllättyivät kun paljastuinkin fiksuksi.
Aika hyvin.
Haluaisin olla vähän luisevampi. Viisi kiloa, tuo riittäisi.
Olen ehkä myös valinnut elämäntavan missä en vaan istu. En osaa nähdä itseäni kokaikaisena istujana vaikka en ole mikään erityisen toimelias tai aikaansaapa. Tykkään nähdä itseni vähän työjuhtana yhtenä ominaisuutenani.
Luulisin että ulkonäköäni voisi luonnehtia kotipuolen termillä "prehjuhousu", ja se vastaa kyllä luonnettani. Todellinen sosioekonominen asema on kyllä hieman korkeammalla, mutta vähät siitä.
Mielestäni aika hyvin vastaa molemmat toisiaan.