Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaako ulkonäkösi luonnettasi?

Vierailija
29.05.2026 |

Minulla on ollut koko elämäni kummallinen tunne, että ulkonäköni ei vastaa luonnettani eikä kiinnostuksiani. Olen mielestäni eteerinen, henkevä, esoteerinen, sielun puolen asioista kiinnostunut ihminen, mutta näytän white trash -lähiömutsilta. Eikä minulla edes ole lapsia!

Ulkonäköihanteitani ovat mm. Minna Tervamäki, Jonna Järnefelt, Kate Moss ym. eteeriset kaunottaret. Näytän itse karjakolta!

Tunnen, etten saa huomiota henkeviltä miehiltä, kun pajunvitsan sijaan muistutan lypsyjakkaraa!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni aika hyvin vastaa molemmat toisiaan.

Vierailija
22/31 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja ei. Näytän kiltiltä mitä olen. Toisaalta mun ulkonäkö yhdistettynä ujoon luonteeseen on tulkittu usein ylimielisyydeksi mitä en ole. Erityisesti nuorempana kun oli näyttävämpi tyyli pidettiin myös automaattisesti bimbona enkä koe olevani sitäkään. Ollut tilanteita että ihmiset yllättyivät kun paljastuinkin fiksuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin.

Haluaisin olla vähän luisevampi. Viisi kiloa, tuo riittäisi.

Olen ehkä myös valinnut elämäntavan missä en vaan istu. En osaa nähdä itseäni kokaikaisena istujana vaikka en ole mikään erityisen toimelias tai aikaansaapa. Tykkään nähdä itseni vähän työjuhtana yhtenä ominaisuutenani.

Vierailija
24/31 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että ulkonäköäni voisi luonnehtia kotipuolen termillä "prehjuhousu",  ja se vastaa kyllä luonnettani. Todellinen sosioekonominen asema on kyllä hieman korkeammalla, mutta vähät siitä. 

Vierailija
25/31 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin. Ennen näytin Milla Magialta, nykyään päivä päivältä enemmän Matami Mimmiä.

Vierailija
26/31 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se aika hyvin vastaa. Moni ei tahdo myöntää sitä, tai esittää, että ulkonäkö ei muka kertoisi ihmisestä mitää. Oikeasti se kertoo todella paljon. Pukeutuminen on toinen.

Vierailija
27/31 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan tunteen. Aina sitä jotenkin yllättyy, että mikäs pallinaama  sieltä peilistä tuijottaa

Vierailija
28/31 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen luonteeltani osittain melko "äijämäinen" ja kuuntelen raskasta musiikkia. Ulkoisesti olen kukkamekkoihin pukeutuva hento nainen. 

Saatan varmaan myös vaikuttaa isommassa porukassa kylmältä, ylpeältä ja etäiseltä, vaikka oikeasti olen lämmin ja empaattinen ihminen. Olen vain ujo. 

Vierailija
29/31 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla taitaa olla just toisinpäin..näytän hyvältä/tyylikkäältä, tykkään laittautua ja mua usein luullaan tosi ns korkeatasoiseks mutta oikeesti oon alkoholisti ja kokenut traumoja niin paljon että rampannu elämäni psykiatreilla sekä omistan neurologisia häiriöitä mitkä osittain vaikuttaa siihen että käyttäydyn kuten wt vaikka en aina tajua. :( 

Pakko lisätä et tosin oon sit henkisesti taas tosi avoin ja sellanen rento vaikka saatan näyttää ns. hienohelmalta. Eli tosiaan ei yhtään vastaa oikee mun ulkonäköö tää persoona ja siks usein miehet pettyy jossain kohtaa kun odotti sellasta tosi reipasta äitimäistä naista, mä en vaan oo sellanen 

Erikoista. Itse en ajattelisi, että ihminen, joka näyttää tyylikkäältä ja tykkää laittautua olisi reipas äitimäinen nainen. Tuosta ensimmäisestä kuvauksesta nimittäin tulee enemmän mieleen lapseton uranainen, ulkonäköön panostava ihminen, joka tykkää keskittyä itseensä. Miten ihmeessä korkeatasoinen = äitimäinen?

Vierailija
30/31 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se aika hyvin vastaa. Moni ei tahdo myöntää sitä, tai esittää, että ulkonäkö ei muka kertoisi ihmisestä mitää. Oikeasti se kertoo todella paljon. Pukeutuminen on toinen.

Onko joku sanonut, ettei se kertoisi mitään? 

Jos sinä tapaat kukkamekkoisen, ujon ja hiljaisen tytön, niin et ensimmäisenä etkä toisenakaan hetkenä ajattele, että hän varmasti tykkää kuunnella punkia. 

Vierailija
31/31 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielestäni nuori ja nätti, mutta peilissä ja valokuvissa on mummelin esiaste. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan