Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö Lidlin paistopisteillä ole enää ilta-alea ollenkaan?

Vierailija
28.05.2026 |

Vai olenko ollut vain liian aikaisin liikkeellä?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään Lidlin ilta-alesta.

- 4 kpl voicroissant

- 2 kpl korvapuusti

- 4 kpl omenatasku

- 2 kpl toffeewviineri

- 2 kpl nakkicroissant

Ja puoleen hintaan🙂

Onko suurperhe ja herkkupäivä?

Vierailija
22/30 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeisen aukiolotunnin ajan on -50% ale. Itse menen usein ajoissa paikalle, laitan paistopistetuotteet kärryyn ja odottelen ilta-alen alkamista. 

-tarjouskotka

Tässäpä se syy juuri oli, miksi lopetettiin. Näitä "tarjouskotkia" kun on useita, koko ajatus alesta vääristyy. Tullaan tunteja ennen haalimaan tuotteet kärryyn ja sitten vetelehditään että saadaan ne halvemmalla. Tämä on tarjouksen väärinkäyttöä.

Mikään sanomastasi ei ole totta.

-ilta-alea ei ole lopetettu

-tuo on täysin sallittua, ei ole tarjouksen väärinkäyttöä

Vaikka se on lailla sallittua, se on silti väärinkäyttöä.

No onhan se että jäädään parveilemaan pitkäksi aikaa niiden ostosten kanssa tai kauppaan mennään notkumaan tunniksi ennen noita varten.. Sitä riittää jos riittää. Ei tartte olla ahne

Ymmärrän, jos jaksaa tunnin vetkuta S-kaupoissa, joissa ilta-aleen kuuluu kaikki laputetut tuotteet, eli ysiltä voi saada -60% alennukseen kaikenlaista lohesta sisäfileeseen, mutta että joku odottelee Lidlin paistopistetuotteiden kanssa tunnin? Tuossahan on arvo omalle ajallekin aivan päin prinkkalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisen aukiolotunnin ajan on -50% ale. Itse menen usein ajoissa paikalle, laitan paistopistetuotteet kärryyn ja odottelen ilta-alen alkamista. 

-tarjouskotka

Minä teen usein niin, että menen paikalle ajoissa ja noukin ihmisten kärryistä kaikkia laputettuja tuotteita ja palauttelen niitä hyllyihin. Kaupan omaisuuttahan ne ovat kunnes ne on maksettu. Paikallisen Lidlin myyjät tuntevat minut ja naureskelevat toiminnalleni. 

Vierailija
24/30 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-tarjouskotka

Minä teen usein niin, että menen paikalle ajoissa ja noukin ihmisten kärryistä kaikkia laputettuja tuotteita ja palauttelen niitä hyllyihin. Kaupan omaisuuttahan ne ovat kunnes ne on maksettu. Paikallisen Lidlin myyjät tuntevat minut ja naureskelevat toiminnalleni. 

Et tee. Lidlillä ei ole mitään ilta-alea laputetuille tuotteille, joten ei siellä kukaan niitä hilloa etukäteen kärryihin.

Vierailija
25/30 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- 4 kpl voicroissant

- 2 kpl korvapuusti

- 4 kpl omenatasku

- 2 kpl toffeewviineri

- 2 kpl nakkicroissant

Ja puoleen hintaan🙂

Onko mikään muu ilta-alessa kuin paistopiste?

Vierailija
26/30 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- 4 kpl voicroissant

- 2 kpl korvapuusti

- 4 kpl omenatasku

- 2 kpl toffeewviineri

- 2 kpl nakkicroissant

Ja puoleen hintaan🙂

Onko mikään muu ilta-alessa kuin paistopiste?

Päiväyksien mukaan tuotteita laitetaan ilta aleen

Vierailija
27/30 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin tänään Lidlin ilta-alesta pari munkkirinkeliä. Prismassa ei ollut kuin pari jotain leivonnaista. Siellä ihmiset kerää kaikki just joskus kuuden-seitsemän aikaan viimeistään ja sitten odottavat yhdeksään.

Vierailija
28/30 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-tarjouskotka

Et tee. Lidlillä ei ole mitään ilta-alea laputetuille tuotteille, joten ei siellä kukaan niitä hilloa etukäteen kärryihin.

Niin ei teillä ehkä ole. Meilläpä on. Törkimykset kerääntyvät lähes joka ilta paikalle.

Vierailija
29/30 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- 4 kpl voicroissant

- 2 kpl korvapuusti

- 4 kpl omenatasku

- 2 kpl toffeewviineri

- 2 kpl nakkicroissant

Ja puoleen hintaan🙂

Onko suurperhe ja herkkupäivä?

Yksin asun. Syön nuo loppuun tänään.

Vierailija
30/30 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi mysteeriksi, onko vai ei. En ole ikinä nähnyt lähimmässä Lidlissä mainintaa ilta-alesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi