Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuori nainen, joka ei harrasta baareilua tai irtosuhteita ärsyttää muita naisia?

Vierailija
28.05.2026 |

Itse olen 27-vuotias ja harrastanut seksiä elämäni aikana vain yhden miehen kanssa. Miksi mua katsotaan nykyään kuin kummajaista, jos asia tulee puheeksi muiden naisten kanssa? 

Tosi monella mun ikäisellä naisella tuntuu riittävän niitä miehiä joka sormelle ja heitä selkeästi ärsyttää kun ilmoitan että en halua itse elää niin. 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. 

Uskollisuus on tärkeää.

N 26

Vierailija
2/21 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri Orpo on tyhmä mies imho.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ärsytä. Yrität nyt ehkä vaan tehdä itsestäsi numeron tässä asiassa. 

Vierailija
4/21 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jälkikristillisessä ajassa kevytkenkäisyys on hyve ja normaalia. Siitä poikkeaminen nähdään uhaksi itselle, koska saattaa aiheuttaa omien valintojen kyseenalaistamista. 

Vierailija
5/21 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä ärsytä. Yrität nyt ehkä vaan tehdä itsestäsi numeron tässä asiassa. 

Juuri näin. Ei kukaan ihaile kevytkenkäisiä bimboja.

Vierailija
6/21 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin riittää ihan vaan ,että on nainen. Ei näe kuin vikoja hänessä.Kertoo vaan omasta epävarmuudestaan.

Vierailija
7/21 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tää ärsytys näkyy? Hanki parempia (enemmän itsesi kaltaisia) kavereita, jos ne katsoo sua vinoon. Ei ihmisiä yleensä ärsytä. 

Vierailija
8/21 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Mun ympärillä ei ole kuin sun kaltaisia naisia (ja miehiä.) Millainen on tuo tuttavapiirisi?

Vierailija
9/21 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas jonkun lame ass -palstamiehen trollailualoitus.

Ei nimittäin ketään naista ärsytä tollanen, ihan on jotain nettiluuserimiesten fantasiaa koko juttu.

Vierailija
10/21 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nimittäin ketään naista ärsytä tollanen, ihan on jotain nettiluuserimiesten fantasiaa koko juttu.

Sinä se luuserimies olet. 

Vierailija
11/21 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä.

Vierailija
12/21 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin riittää ihan vaan ,että on nainen. Ei näe kuin vikoja hänessä.Kertoo vaan omasta epävarmuudestaan.

Juuri näin, näitä ap:n kaltaisia luuserimiehiä netissä ärsyttää nimenomaan jo pelkästään se, että on nainen.

Kuluuhan se elämä noinkin, ei käy kyllä kateeksi.

Vierailija
13/21 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 🥱

Vierailija
14/21 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua voisi ärsyttää, jos ap elvistelisi asialla ja olisi kuin hänen tapansa olisi se ainut oikea ja muissa on vikaa.

Tai jos olisin itse ollut ikäni sinkku ja tuskaillut parisuhteen saamisella ja hän sitten elvistelisi, miten ihana mies hänellä onkaan ja miksette te muut hanki kivaa miestä.

Vierailija
15/21 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että ärsyttää. Me ollaan suurin osa samanlaisia.

N23

Vierailija
16/21 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua voisi ärsyttää, jos ap elvistelisi asialla ja olisi kuin hänen tapansa olisi se ainut oikea ja muissa on vikaa.

Tai jos olisin itse ollut ikäni sinkku ja tuskaillut parisuhteen saamisella ja hän sitten elvistelisi, miten ihana mies hänellä onkaan ja miksette te muut hanki kivaa miestä.

Mutta kun ei tuollaisia nussimisella suuntaan tai toiseen elvisteleviä naisia oikein ole.

Siitäkin huomaa, että manosfäärissä aivonsa sulattaneen, nettiriippuvaisen ja podcast bro -maailman "alfoja" ihailevan miehen trollailua koko aloitus.

Vierailija
17/21 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin, näitä ap:n kaltaisia luuserimiehiä netissä ärsyttää nimenomaan jo pelkästään se, että on nainen.

Incelihullu? 

Vierailija
18/21 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoria naisia ei päästetä "baareihin", niissä on niin korkea ikäraja.

Vierailija
19/21 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Incelihullu? 

Sori, mutta ei mua oikeen kiinnosta incelit. Sitäpaitsi uli-miehistä vain osa on inceleitä, ja naisvihaaa ja katkeruutta on muuten vaan pölvästeillä ja huonoluonteisilla miehillä ilman inceli-ongelmaakin.

Vierailija
20/21 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoria naisia ei päästetä "baareihin", niissä on niin korkea ikäraja.

Lukuunottamatta huvipursien "baarit". Ruotsin- ja Eestinlaivoilla pääsee  nuoret kinkut "baariin" siinä missä herrasmiehetkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi