Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä tarviin kriisiapua

Vierailija
28.05.2026 |

Mies löytänyt uuden naisen 2kk erosta. Kuulemma rakastaa mua ja tarvii multa tiedon haluanko enää olla yhdessä että voi naisen kanssa edetä. Oltiin erottu. Henkinen väkivalta.ite työkyvytön. Miehellä menee lujaa..

Mä en selviä. Itkettää vaan 

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuvakaappaukset miehen viesteistä uudelle naiselle, ja vastaa miehelle, että et halua ottaa takaisin, jatkakoon uuden kanssa.

Vierailija
22/45 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita kuvakaappaukset miehen viesteistä uudelle naiselle, ja vastaa miehelle, että et halua ottaa takaisin, jatkakoon uuden kanssa.

Muuten hyvä idea mutten tiedä kuka on. Mies asuu vielä yksin isossa talossa minkä isäni rakensi meille. Mies käyttänyt vain hyväkseen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi se haluaa tiedon että haluutko olla yhdessä? Meinaako palata vai. Oliko eroon hyvä syy, ettet halua miestä takas enää. Jos homma ei toimi, kai silloin erillään. Aika auttaa, vaikeaa kyllä nämä.

Tarvii tiedon kun rakastaa vielä mua. Mulla on niin huono olo. En selviä tästä. En jaksa elää. En oo vastannut mitään hänelle. On laittanut viestejä. Mun elämän piti mennä näin, miksi?

Ap

Mennä miten? Ero? Aika monella elämä menee voin. Harva suhde jatkuu, useammin ero tulee. Jotain tolkkua nyt. Elämä jatkuu. Tulee uusia kriisejä. Ja miehiä riittää kyllä.

Vierailija
24/45 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kukaan halua, päävikainen, en töissä, ongelmallinen jne miehillä helpompaa

Ap

Ja Pöh! Nyt sulla olla hyvä tilaisuus voimaantua. Otat miehen muka takaisin, ja kun tuo uusi nainen on siirtynyt eteen päin, heität ukon luiskaan. Näin olet itse se, joka päättää suhteen, mikä tuo sinulle omanarvontuntoa. Ja mies saa ansionsa mukaan. 

Älä vähätteke itseäsi. 

Vierailija
25/45 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha. No sano miehelle että "painu helvettiin" ja mene ostamaan itsellesi purkki jäätelöä. Sitten blokkaat miehen ja teet jotain kivaa koko loppuelämäsi.

Vierailija
26/45 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa jo joku ennemmin kehotti tarttumaan pulloon ja aloittamaan juomisen.
Minä olen samaa mieltä, viina on ratkaisu moneen ongelmaan, kannattaa ainakin
kokeilla. Harjoittele vaikka 1kk:n putkella ja katso mikä sitten tilanne.
T.Skäbä

Vierailija
27/45 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä idea mutten tiedä kuka on. Mies asuu vielä yksin isossa talossa minkä isäni rakensi meille. Mies käyttänyt vain hyväkseen.

Ap

Miten isäsi rakentama talo jäi miehelle? Vai tarkoitatko, että isäsi oli apuna rakentamisessa? Oletko puhunut asiasta isäsi kanssa? (Oletan että on vielä elossa)

Vierailija
28/45 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miten isäsi rakentama talo jäi miehelle? Vai tarkoitatko, että isäsi oli apuna rakentamisessa? Oletko puhunut asiasta isäsi kanssa? (Oletan että on vielä elossa)

Joo oli apuna, miltein 90% rakensi ja hoiti asioita. Mies passiivinen. Mun isä aina auttanut meitä. Hänen puoleltaan ei juuri mitään apua. 

Mies jäi taloon kun lähdin itse turvakotiin ja hommasin oman asunnon. Nyt asuu yksin ja kohta varmaan kaksin

Ap

Vierailija
29/45 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

50/50 omistus. En halua olla missään yhteydessä exään. Hommaan pesänjakajan vaikka meneekin rahaa.

Ap

Vierailija
30/45 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko isäsi auttaa sinua?   Tai joku muu sukulainen.

Vierailija
31/45 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi se haluaa tiedon että haluutko olla yhdessä? Meinaako palata vai. Oliko eroon hyvä syy, ettet halua miestä takas enää. Jos homma ei toimi, kai silloin erillään. Aika auttaa, vaikeaa kyllä nämä.

Tarvii tiedon kun rakastaa vielä mua. Mulla on niin huono olo. En selviä tästä. En jaksa elää. En oo vastannut mitään hänelle. On laittanut viestejä. Mun elämän piti mennä näin, miksi?

Ap

Sori, mutta ei rakasta, eikä ikinä ole rakastanutkaan. Nyt jätät vastaamatta kaikkiin noihin sen typeryyksiin! Se ei halua mitään muuta kuin ruhjoa sut henkihieveriin, se nauttii siitä, ymmärrä jo!

Vierailija
32/45 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mies penää multa vastausta ja lupaa edetä uuden naisen kanssa

Ap

Vierailija
33/45 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä selviät. Olet vahvempi kuin uskotkaan. Hetki kerrallaan eteenpäin. Tee pieniä asioita, jotka tuovat sinulle parempaa oloa (kuppi teetä, kävely luonnossa, tanssiminen, mikä vain sulle iloa tuova juttu). Totesit, että suhteessanne oli henkistä väkivaltaa. Tiedät, että ansaitset parempaa. Yksin on parempi kuin vahingollisessa suhteessa. Älä lähde enää miehen peleihin mukaan. Päästä tyypistä irti ja ala rakentaa omaa elämää pala kerrallaan. Paha olo ja suru helpottavat vielä. 

Biisisuositus: Gloria Gaynor, I will survive. 

Idiootti. Oot tyhmä.

Ja .itun biisi. Oot hullu.

Kuppi teetä.

Tanssi.

Kävely ihmisten ilmoilla.

Ei pysty.

Vierailija
34/45 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50/50 omistus. En halua olla missään yhteydessä exään. Hommaan pesänjakajan vaikka meneekin rahaa.

Ap

Olitteko naimisissa, vai miten 50/50 omistussuhteet? Teillä yhteinen asuntolaina?  Jos pystyt osoittamaan, että isäsi rakensi 90%:sti talon, voit vedota suurempaan osuuteen. 

Miksi ihmeessä miehesi jäi taloon asumaan? Jo tuo, että jouduit menemään turvakotiin, on raskauttavaa miehesi kannalta.  Sinun 9lisi pitänyt tehdä heti rikosilmoitus turvakodissa ollessa (auttavat siellä), ja poliisi olisi käynyt ainakin puhuttamassa miestä. Jos pahoinpitely ei ollut fyysistä vaan uhkailua, poliisi tosin ei tee mitään.

Vierailija
35/45 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olitteko naimisissa, vai miten 50/50 omistussuhteet? Teillä yhteinen asuntolaina?  Jos pystyt osoittamaan, että isäsi rakensi 90%:sti talon, voit vedota suurempaan osuuteen. 

Miksi ihmeessä miehesi jäi taloon asumaan? Jo tuo, että jouduit menemään turvakotiin, on raskauttavaa miehesi kannalta.  Sinun 9lisi pitänyt tehdä heti rikosilmoitus turvakodissa ollessa (auttavat siellä), ja poliisi olisi käynyt ainakin puhuttamassa miestä. Jos pahoinpitely ei ollut fyysistä vaan uhkailua, poliisi tosin ei tee mitään.

Niin meillä avoliitto. En pysty osoittamaan että isäni rakensi pääosin talon. Oksettaa ajatuskin että kohta uusi nainen huushollaa talossa ja sisustaa! 

Ap

Vierailija
36/45 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on se mielisairas nainen joka saa 1400€/kk eläkettä. Ei osaa elää yksin. Palaa aina joka toinen viikko ilkeilevän exänsä luokse.

Jos olisinkin niin mitä mä sulle oon tehnyt?

Ap

Sä palaat aina takaisin. Miehesi ei rakasta sinua enää. Hän rakastaa uutta naistaan.

Ap:n ex-mies ei rakasta kuin itseään!

Vierailija
37/45 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä ny helvetissä ota sitä enää takasin. Jukoliste nainen, maailma on täynnä miehiä. 

Vierailija
38/45 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin meillä avoliitto. En pysty osoittamaan että isäni rakensi pääosin talon. Oksettaa ajatuskin että kohta uusi nainen huushollaa talossa ja sisustaa! 

Ap

Teen jo niin.

Vierailija
39/45 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joo oli apuna, miltein 90% rakensi ja hoiti asioita. Mies passiivinen. Mun isä aina auttanut meitä. Hänen puoleltaan ei juuri mitään apua. 

Mies jäi taloon kun lähdin itse turvakotiin ja hommasin oman asunnon. Nyt asuu yksin ja kohta varmaan kaksin

Ap

Ja sä edes harkitset yhteen palaamista tän kultakimpaleen kanssa?????? Miksi?????

Kaivat nyt selkärankasi ja hankkiudut  VIHDOIN eroon tästä paskasuhteesta. 

Vierailija
40/45 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi