Eduskunnan kyselytunti 28.5.2026
Nyt keskustellaan suvivirrestä, ei työttömyydestä, vanhustenhoidosta tai turvallisuudesta.
Kommentit (73)
Oppositio ei osaa kuin valittaa. Suomessa on asiat hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Työministeri hehkuttaa nuorten työllisyysseteliä. Tuhannet nuoret ovat kuulemma työllistyneet. Paitsi eivät ole eivätkä tule.
Marttinen ei hae hyväksyntää.
-winner-
Marttinen sysää vastuun muille. Näin toimii kokoomusväki.
Marttinen se siinä näyttää, mitä on tehnyt työttömyyskriisin ratkaisemiseksi: heiluttaa käsiään.
Yksi nuori palkattu leipomoon Marttisen setelillä - TORILLE!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marttinen suuttui. Kokoomuksessa ei seteliä saa pilkata - se on pyhä arvo.
Marttinen pillastui: olen mä tehnyt kaikkeni, mutta ei vaan onnistu.
Setelillä töihin, mutta työpaikat puuttuu.
Tätä teini ei ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Oispa vielä Satonen.
Kun yksi ardaani lähtee niin kolme penkkiä vapautuu.
Marttinen: Hyvät kansanedustajat - älkää vähätelkö seteliä! :D
Orpo on suuri pääministeri. Valtiomies.
Äänestän Orasta seuraavissa vaaleissa.
Nuoren palkkaaminen yritykseen EI OLE MAHDOLLISTA ilman valtion tarjoamaa tukitonnia. Tulihan se sieltä. Yrittäjät ovat täysin riippuvaisia tukirahoista.
-winner-
Petteri kehui hallituksen vähentävän hiilidioksidipäästöjä lisäämällä turpeenpolttoa.
Marttinen taas seteleiden jaossa 🤣🤣
Ei kuitenkaan omistaan jakele, kok tyyliin kyllä käsi toisten taskuilla.
Vierailija kirjoitti:
Äänestän Orasta seuraavissa vaaleissa.
Varsin hyvä valinta.
-winner-
Vieläkö Suomen turvallisuus on Riikka Purran panttivankina vai edistetäänkö droonien torjuntaa Riikasta huolimatta?
Eduskunta lie yksimielinen joten turha siitä on puhua.
Tuhvelo taas valehtelee - tällä kertaa hallituksen ympäristötoimista. Riikkakin vilkaisi,että etkö taas muutakaan keksinyt, toihan oli härskiä potaskaa.
Kiitos kun jaksat muistuttaa, mutta pian alkaa jääkiekko, taitanee jäädä tämänkertainen istunto väliin, samaa jaaritusta se on torstaista torstaihin ja vuodesta toiseen. Palaan ensi viikolla. Käyn lukemassa hyviä kommentteja myöhemmin. Tai voin nyt jo kirjoittaa, että työttömyys on kaameaa, vanhustenhuolto on kaameaa ja turvallisuus sitä sun tätä, droonit lentelee eikä tutka niitä näe. Hauskaa päivää kaikille !
Marttinen pillastui: olen mä tehnyt kaikkeni, mutta ei vaan onnistu.