Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reilusti vanhempi puoliso ei tuntunut isolta asialta ennenkuin nyt,kun mieheen tuntuu toden teolla iskevän kaikki vanhuuden vaivat. On 57

Vierailija
28.05.2026 |

Ja mä 40. Yhdessä ollaan oltu,avoliitossa ei naimisissa 14vuotta, yksi lapsi 12v.

Miehen  terveys mennyt alas järkyttävää vauhtia parin vuoden sisällä. On ollut pissaongelmia ja höylätty eturauhasta,korkeaa verenpainetta,lähinäkö heikentynyt ja pelkää kortin menetystä.

Myös miehen persoona on muuttunut,hänestä on tullut kärttyisä kotihiiri. Jokin aika sitten meidän piti mennä elokuviin ja syömään, pari tuntia ennen näytöksen alkua ilmoitti ettei hän jaksa eikä edes huvita. Kesälomareissusta kun ollaan puhuttu niin ihmettelee,miksi on pakko mennä johonkin. Töiden jälkeen lähinnä katsoo netflixiä, hieroo kännykkää ja keittelee kahvia.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan se 40v viimeistään naisillakin ikävaivat iskee. 

Vierailija
22/37 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on ukkosi mieskunnon suhteen? Matoa koukkuun vai miten se meni. 

-eri

Ei ole mitään mieskuntoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan se 40v viimeistään naisillakin ikävaivat iskee. 

Minulla iski kuuskymppisenä.

Vierailija
24/37 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän.

Äiti meni 36-vuotiaana uudelleen naimisiin 20 vuotta häntä vanhemman miehen kanssa, vanha pappa muutti kotiin.

Tytärenä en kannattanut ideaa, vanhus vaati lepoa.

Vierailija
25/37 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 ja 57

45 ja 62 KAMALAA

50 ja 67 HIRVEETÄ

55 ja 72 OKSETTAVAA

60 ja 77 HAISEVAA

65 ja 82 OKSENNUSTA JA PASKANNUSTA

70 ja 87

75 ja 92

80 ja 97

Miksi. Oi miksi?

Vierailija
26/37 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka huonosti pitää elää, jos 58v on ysikymppisen terveysmurheet?

Vierailija
27/37 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla päinvastoin. Mies on minua 30 v vanhempi, mutta vain ihanampi kuin koskaan aiemmin. N45

Pyllyposket roikkuu velttoina ja värähtelee hitaasti paljaana kun mies kävelee horjuen illalla alasti suihkuun 😄

Vierailija
28/37 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyypillistä. Miehen vanheneminen kiihtyy +55 vuoden jälkeen. Yhteiskunta ja media nostaa sen takia yksittäisiä nuorekkaita miehiä framille. 

Vierailija
29/37 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40 ja 57

45 ja 62 KAMALAA

50 ja 67 HIRVEETÄ

55 ja 72 OKSETTAVAA

60 ja 77 HAISEVAA

65 ja 82 OKSENNUSTA JA PASKANNUSTA

70 ja 87

75 ja 92

80 ja 97

Miksi. Oi miksi?

82+ ukon nimi hautakiveen... Ja sinä pääset eläkkeelle. Vihdoin loppui vanhuksen kiukku.

Vierailija
30/37 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pari vuotta nainen vanhempi ja hän ei enää oikein tahdo pysyä menossa mukana, ei mieli eikä kroppa. Nyt sitten olen koeajelemassa parikymmentä vuotta itseäni nuorempaa naista ja hyvältä tuntuu. Mieskuntokin virkistyi teinivuosien tasolle synnyttämättömän ja kiinteän naisen kanssa. Taidankin vaihtaa kun jään kohta eläkkeelle ja pinkka kestää elättää tämän nuoremman. Olisi siis jatkuvaa laatuaikaa.. 🥰

Vierailija
31/37 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun puoliso muuttui vihaiseksi kuin ampiainen tossa iässä.

Saa huutokohtauksia helposti.

Mun mies muuttui tuollaiseksi viime vuonna, täytti silloin 76 v. Olen saman ikäinen. 

Vierailija
32/37 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pari vuotta nainen vanhempi ja hän ei enää oikein tahdo pysyä menossa mukana, ei mieli eikä kroppa. Nyt sitten olen koeajelemassa parikymmentä vuotta itseäni nuorempaa naista ja hyvältä tuntuu. Mieskuntokin virkistyi teinivuosien tasolle synnyttämättömän ja kiinteän naisen kanssa. Taidankin vaihtaa kun jään kohta eläkkeelle ja pinkka kestää elättää tämän nuoremman. Olisi siis jatkuvaa laatuaikaa.. 🥰

Säälin sekä nykyistä että nuorempaa. Nuorempaa sinun rumasta ulkonäöstä ja vanhan miehen elämästä.

Vierailija
33/37 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun puoliso muuttui vihaiseksi kuin ampiainen tossa iässä.

Saa huutokohtauksia helposti.

Mun mies muuttui tuollaiseksi viime vuonna, täytti silloin 76 v. Olen saman ikäinen. 

"Kyllä minä tiedän!" Älä sinä yritä määräillä, kun vanhus itse on ihan pihalla kuin lumiukko.

Vierailija
34/37 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla ajokortti lähtee, jos ei näe helposti lukea? Yleensä ajaessa olisi tarkoitus katsoa sinne oman auton ulkopuolelle....

Vierailija
35/37 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti aika kusiset geenit. Eikö miehen vanhemmista voinut päätellä mitään? Normaali 57-vuotias on aivan voimainsa tunnossa (paitsi tällä palstalla, jolla ovat olleet haudassa jo 10 vuotta).

Vierailija
36/37 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälin sekä nykyistä että nuorempaa. Nuorempaa sinun rumasta ulkonäöstä ja vanhan miehen elämästä.

Voi reppana, kun tietäisit.. 😍

Vierailija
37/37 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla päinvastoin. Mies on minua 30 v vanhempi, mutta vain ihanampi kuin koskaan aiemmin. N45

Pyllyposket roikkuu velttoina ja värähtelee hitaasti paljaana kun mies kävelee horjuen illalla alasti suihkuun 😄

Palstalla huomaa aina näistä viesteistä, että täällä kirjoittelee lähinnä alemman sosioekonomisen aseman naiset. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän