Reilusti vanhempi puoliso ei tuntunut isolta asialta ennenkuin nyt,kun mieheen tuntuu toden teolla iskevän kaikki vanhuuden vaivat. On 57
Ja mä 40. Yhdessä ollaan oltu,avoliitossa ei naimisissa 14vuotta, yksi lapsi 12v.
Miehen terveys mennyt alas järkyttävää vauhtia parin vuoden sisällä. On ollut pissaongelmia ja höylätty eturauhasta,korkeaa verenpainetta,lähinäkö heikentynyt ja pelkää kortin menetystä.
Myös miehen persoona on muuttunut,hänestä on tullut kärttyisä kotihiiri. Jokin aika sitten meidän piti mennä elokuviin ja syömään, pari tuntia ennen näytöksen alkua ilmoitti ettei hän jaksa eikä edes huvita. Kesälomareissusta kun ollaan puhuttu niin ihmettelee,miksi on pakko mennä johonkin. Töiden jälkeen lähinnä katsoo netflixiä, hieroo kännykkää ja keittelee kahvia.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Miten on ukkosi mieskunnon suhteen? Matoa koukkuun vai miten se meni.
-eri
Ei ole mitään mieskuntoa
Vierailija kirjoitti:
Tuossahan se 40v viimeistään naisillakin ikävaivat iskee.
Minulla iski kuuskymppisenä.
Ymmärrän.
Äiti meni 36-vuotiaana uudelleen naimisiin 20 vuotta häntä vanhemman miehen kanssa, vanha pappa muutti kotiin.
Tytärenä en kannattanut ideaa, vanhus vaati lepoa.
40 ja 57
45 ja 62 KAMALAA
50 ja 67 HIRVEETÄ
55 ja 72 OKSETTAVAA
60 ja 77 HAISEVAA
65 ja 82 OKSENNUSTA JA PASKANNUSTA
70 ja 87
75 ja 92
80 ja 97
Miksi. Oi miksi?
Kuinka huonosti pitää elää, jos 58v on ysikymppisen terveysmurheet?
Vierailija kirjoitti:
Mulla päinvastoin. Mies on minua 30 v vanhempi, mutta vain ihanampi kuin koskaan aiemmin. N45
Pyllyposket roikkuu velttoina ja värähtelee hitaasti paljaana kun mies kävelee horjuen illalla alasti suihkuun 😄
Ihan tyypillistä. Miehen vanheneminen kiihtyy +55 vuoden jälkeen. Yhteiskunta ja media nostaa sen takia yksittäisiä nuorekkaita miehiä framille.
Vierailija kirjoitti:
40 ja 57
45 ja 62 KAMALAA
50 ja 67 HIRVEETÄ
55 ja 72 OKSETTAVAA
60 ja 77 HAISEVAA
65 ja 82 OKSENNUSTA JA PASKANNUSTA
70 ja 87
75 ja 92
80 ja 97
Miksi. Oi miksi?
82+ ukon nimi hautakiveen... Ja sinä pääset eläkkeelle. Vihdoin loppui vanhuksen kiukku.
Minulla on pari vuotta nainen vanhempi ja hän ei enää oikein tahdo pysyä menossa mukana, ei mieli eikä kroppa. Nyt sitten olen koeajelemassa parikymmentä vuotta itseäni nuorempaa naista ja hyvältä tuntuu. Mieskuntokin virkistyi teinivuosien tasolle synnyttämättömän ja kiinteän naisen kanssa. Taidankin vaihtaa kun jään kohta eläkkeelle ja pinkka kestää elättää tämän nuoremman. Olisi siis jatkuvaa laatuaikaa.. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Mun puoliso muuttui vihaiseksi kuin ampiainen tossa iässä.
Saa huutokohtauksia helposti.
Mun mies muuttui tuollaiseksi viime vuonna, täytti silloin 76 v. Olen saman ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pari vuotta nainen vanhempi ja hän ei enää oikein tahdo pysyä menossa mukana, ei mieli eikä kroppa. Nyt sitten olen koeajelemassa parikymmentä vuotta itseäni nuorempaa naista ja hyvältä tuntuu. Mieskuntokin virkistyi teinivuosien tasolle synnyttämättömän ja kiinteän naisen kanssa. Taidankin vaihtaa kun jään kohta eläkkeelle ja pinkka kestää elättää tämän nuoremman. Olisi siis jatkuvaa laatuaikaa.. 🥰
Säälin sekä nykyistä että nuorempaa. Nuorempaa sinun rumasta ulkonäöstä ja vanhan miehen elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun puoliso muuttui vihaiseksi kuin ampiainen tossa iässä.
Saa huutokohtauksia helposti.
Mun mies muuttui tuollaiseksi viime vuonna, täytti silloin 76 v. Olen saman ikäinen.
"Kyllä minä tiedän!" Älä sinä yritä määräillä, kun vanhus itse on ihan pihalla kuin lumiukko.
Millä tavalla ajokortti lähtee, jos ei näe helposti lukea? Yleensä ajaessa olisi tarkoitus katsoa sinne oman auton ulkopuolelle....
Ilmeisesti aika kusiset geenit. Eikö miehen vanhemmista voinut päätellä mitään? Normaali 57-vuotias on aivan voimainsa tunnossa (paitsi tällä palstalla, jolla ovat olleet haudassa jo 10 vuotta).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälin sekä nykyistä että nuorempaa. Nuorempaa sinun rumasta ulkonäöstä ja vanhan miehen elämästä.
Voi reppana, kun tietäisit.. 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla päinvastoin. Mies on minua 30 v vanhempi, mutta vain ihanampi kuin koskaan aiemmin. N45
Pyllyposket roikkuu velttoina ja värähtelee hitaasti paljaana kun mies kävelee horjuen illalla alasti suihkuun 😄
Palstalla huomaa aina näistä viesteistä, että täällä kirjoittelee lähinnä alemman sosioekonomisen aseman naiset.
Tuossahan se 40v viimeistään naisillakin ikävaivat iskee.