Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reilusti vanhempi puoliso ei tuntunut isolta asialta ennenkuin nyt,kun mieheen tuntuu toden teolla iskevän kaikki vanhuuden vaivat. On 57

Vierailija
28.05.2026 |

Ja mä 40. Yhdessä ollaan oltu,avoliitossa ei naimisissa 14vuotta, yksi lapsi 12v.

Miehen  terveys mennyt alas järkyttävää vauhtia parin vuoden sisällä. On ollut pissaongelmia ja höylätty eturauhasta,korkeaa verenpainetta,lähinäkö heikentynyt ja pelkää kortin menetystä.

Myös miehen persoona on muuttunut,hänestä on tullut kärttyisä kotihiiri. Jokin aika sitten meidän piti mennä elokuviin ja syömään, pari tuntia ennen näytöksen alkua ilmoitti ettei hän jaksa eikä edes huvita. Kesälomareissusta kun ollaan puhuttu niin ihmettelee,miksi on pakko mennä johonkin. Töiden jälkeen lähinnä katsoo netflixiä, hieroo kännykkää ja keittelee kahvia.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla päinvastoin. Mies on minua 30 v vanhempi, mutta vain ihanampi kuin koskaan aiemmin. N45

Ylläpito, poistakaa tällaiset.

Tämä on miesvihaketju!

Vierailija
42/64 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on aika tehdä voimauttava liike. Suomi on täynnä kiimaisia Muhametteja. Yhteyden saaminen heihin lienee helppoa. Ja jos et muuta keksi niin tilaa taksi. Kiihkeä kohtaaminen on väistämätön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tykkää kun saa hyvän omaishoitajan :D

Vierailija
44/64 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat otsikossa "reilusti vanhempi".

Tämä on se fakta. Kaikki tuntemani suuren ikäeron pariskunnat ovat eronneet. Paitsi jos thai-puoliso. He osaavat varautua toisen vanhenemiseen, koska suuri ikäero on kulttuurissa hyvä asia.

Vierailija
45/64 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten on ukkosi mieskunnon suhteen? Matoa koukkuun vai miten se meni. 

-eri

Ei ole mitään mieskuntoa

Ei ole olemassa mitään impotenssia. On vain naisia joissa ei ole tippaakaan sexiä.

Vierailija
46/64 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eturauhasen höyläys vie mieskunnon. Lääkärit eivät siitä toki kerro etukäteen ja jälkikäteen sanovat että on vain "ajallinen yhteys".

Vierailija
47/64 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisit olla puolisoa valitessa vähän hölmö ja lyhytnäköinen

Tai sitten mies meni 50-kymppisenä kolmevitosesta farmariasussaan ja totuus paljastui vasta nyt.

Vierailija
48/64 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia setiä tulee karttaa viimeiseen asti. Fyysistä työtä tekevä mies on ihan loppuun kulutettu jo viisikymppisenä.

Vierailija
49/64 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eturauhasen höyläys vie mieskunnon. Lääkärit eivät siitä toki kerro etukäteen ja jälkikäteen sanovat että on vain "ajallinen yhteys".

🐁🐭jee ihaana mies

Vierailija
50/64 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla päinvastoin. Mies on minua 30 v vanhempi, mutta vain ihanampi kuin koskaan aiemmin. N45

Pyllyposket roikkuu velttoina ja värähtelee hitaasti paljaana kun mies kävelee horjuen illalla alasti suihkuun 😄

Palstalla huomaa aina näistä viesteistä, että täällä kirjoittelee lähinnä alemman sosioekonomisen aseman naiset. 

Tämä on kopioitu tv-sarjasta missä ajatuksen esitti varakas nainen. Ja kyllä, naiselta meni halut.

Vierailija
51/64 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia setiä tulee karttaa viimeiseen asti. Fyysistä työtä tekevä mies on ihan loppuun kulutettu jo viisikymppisenä.

Tämä on tosi.

Vierailija
52/64 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitat otsikossa "reilusti vanhempi".

Tämä on se fakta. Kaikki tuntemani suuren ikäeron pariskunnat ovat eronneet. Paitsi jos thai-puoliso. He osaavat varautua toisen vanhenemiseen, koska suuri ikäero on kulttuurissa hyvä asia.

Heille kyse onkin rahan käärimisestä. Eivät jätä muusta syystä.

Vierailija
53/64 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun puoliso muuttui vihaiseksi kuin ampiainen tossa iässä.

Saa huutokohtauksia helposti.

Mun mies muuttui tuollaiseksi viime vuonna, täytti silloin 76 v. Olen saman ikäinen. 

Minun isäni muuttui tuollaiseksi tuossa iässä ja aina vaan useammin saa raivareita.

Vierailija
54/64 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thai nainen omistaa maan Thaimaan talosta. Vaikea on ukon mennä exän omistamalla maalla olevalle talolleen jos hän kieltää. Goodbye money honey.

Vierailija
55/64 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Extrana tulee vielä vanhan ihmisen epämiellyttävä haju. Hohhoijaa.

57-vuotias mies ei ole vanha. Odotahan miltä itse haiset 87-vuotiaan.a

Vierailija
56/64 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valita vaan toimi ja vaihda miestä. Homma ratkaistu. Älä jää roikkumaan sairastajan kanssa. Törkeää ehkä mutta jos tilanne olisi toisinpäin niin ei mies siinä kauaa pyörisi

Vierailija
57/64 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalistihan tuo tapahtuu jo ennen viittäkymppiä. Kiihtyy vain kuin hiusten lähtö, kun aloittaa paniikissa epätoioisen urheiluharrastuksen nuorentaakseen itseään, mutta aineenvaihdunta nopeutuu ja vanheneminen nopeutuu samalla. Siinä ne lähti sitten hiuksetkin päästä ja rupsahdus pikakelautui. 

Jos havaitsette vanhenemisen, niin ei ainakaan kannata jatkaa liikuntaharrastusta siitä mhin se jäi joskus kolmekymppisenä, vaan hitaita rauhallisiä kävelylenkkejä ja pappavoimistelua liikkuvuuden lisäämiseksi. 

Hikoilu vain vanhentaa nopeammin.

Vierailija
58/64 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittaako aloitus Päivi Lipposen antamaan haastatteluun?  En ole kyseistä rouvaa arvostanut ennenkään, minusta ei ole hienotunteista kertoilla heidän avioliittonsa tilasta koko kansalle. Haastattelussa ei tietäääkseni kysytty Paavo Lipposen käsityksiä tilanteesta. Päivi L oli eronnut äiti-ihminen heidän mennessään naimisiin, elämän realiteetit olivat taatusti selvillä.  Vaikuttaa henkisesti keskenkasvuiselta naiselta.

Vierailija
59/64 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin makaa kuin petaa.

Vierailija
60/64 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on vaihdevuodet tossa iässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme