Hain ulosotosta vapaakuukautta silmälasien vuoksi, saa nähdä saanko sitä
Mulla oli alkuvuodesta yksi vapaakuukausi ja enempää en ollut oikeutettu kokopäiväisen työn vuoksi. Huhtikuusta lähtien olen tehnyt 60% työaikaa, mutta ulosottovirkailija sanoi, että vasta syksyllä voisi katsoa toista vapaakuukautta, jos sinne asti on 60% työaika.
Mä olisin tarvinnut jo aiemmin uudet silmälasit koska vanhat on yksitehot ja mä tarvitsen nyt kyllä jo monitehot. Lisäksi on taittovika joka nostaa myös linssien hintaa. Pitää olla linssien ohennuskin joka sekin maksaa.
Alkuvuoden vapaakuukauden suurempi palkka meni auton korjaamiseen ja auto on pakollinen täällä maalla, että pääsee edes töihin. Lisäksi on lääkärinkäyntejä yms. Lisäksi alkuvuodesta oli isot kaukolämpölaskut joihin upposi rahaa.
Helpottaisi, jos saisin tuon vapaakuukauden silmälaseihin eikä tarvitsisi omasta ruoasta tinkiä. Syön jo muutenkin pienellä summalla kuukaudessa koska ruokaan menee n.150€/kk eikä siinä ole paljon tinkimisen varaa. Silmälasit maksaa kuitenkin satoja euroja.
Ei tarvitse tulla soittamaan suutansa. Ohita aloitus, jos ei kiinnosta. Ihmisiä mekin ollaan jotka ollaan ulosotossa. Mä kuitenkin maksan koko ajan palkastani ulosottoon ja velat on maksettavissa. Jos tulisin teitä kadulla vastaan, niin te ette tietäisi mun olevan ulosotossa. Sitä ei näe ulospäin vaikka jotkut niin luuleekin.
Kommentit (69)
En saanut vapaakuukautta, mutta seuraavasta palkasta jätetään silmälasien verran enemmän mulle. Sain silmälasit kohtuulliseen hintaan koska sain tuttavan kautta -50% alen. Ilman alea olisi tullut lasit maksamaan yli 1000€. Paljon ei jää kesäkuusta ulosottoon, mutta sitten taas jatkuu normaalisti ulosmittaus. Kyllä helpotti tämä päätös niin ei tarvitse ruoasta yms. tinkiä, että saa lasit maksettua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En saanut vapaakuukautta, mutta seuraavasta palkasta jätetään silmälasien verran enemmän mulle. Sain silmälasit kohtuulliseen hintaan koska sain tuttavan kautta -50% alen. Ilman alea olisi tullut lasit maksamaan yli 1000€. Paljon ei jää kesäkuusta ulosottoon, mutta sitten taas jatkuu normaalisti ulosmittaus. Kyllä helpotti tämä päätös niin ei tarvitse ruoasta yms. tinkiä, että saa lasit maksettua.
Ap
Jo on hinnakkaat silmälasit, viimeksi maksoi kahdet monitehot 79 euroa linsseineen ja on taittovirhe korjattu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jo on hinnakkaat silmälasit, viimeksi maksoi kahdet monitehot 79 euroa linsseineen ja on taittovirhe korjattu
No voi kun kiva! Ei ole mun syytä, että en saa laseja halvalla. Mä haen lasini kunnon liikkeestä enkä tilaa ties mistä netin kautta. En todellakaan ole saanut koskaan edes liikkeestä yksitehoja 79€:lla!
Ap
Ulosotossa, ja alat tarkoituksella tehdä lyhennettyä työaikaa. Hyvää nälkää.
Vierailija kirjoitti:
Ohita palsta, jos et kestä palautetta. Ulosotosssa olevat ovat ihmisistä halveksittavampia, ja sitten sinä paska vielä teet lyhennettyä työaikaa. Ei sulla paljon päässä liiku.
Haista sä paska!!!! Mä teen lyhennettyä työaikaa terveyssyistä!!!!!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Puhu vielä enemmän paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Ulosotossa, ja alat tarkoituksella tehdä lyhennettyä työaikaa. Hyvää nälkää.
Terveyssyistä teen lyhennettyä työaikaa vi tun ääliö!!!!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hieno juttu. Toivottavasti saat pian velkasi maksettua niin eläminenkin helpottuu ja saat rahaa säästöön seuraavia silmälaseja varten.
Ei nämä jotkut tällaista ymmärrä. Voi tulla useita ikäviä tapahtumia ja säästöt on syöty ennen kuin tilanne paranee. Kaikilla ei myöskään ole mahdollisuuksia säästää paljoa. Se on helppo huudella toisille, kun itsellä on asiat kunnossa.
Nimimerkillä ulosotosta selvinnyt.