Onko 20 m2 asunto nykyään liian iso kahdelle hengelle?
Kaveri kertoi heti arvanneensa asunnon koosta että aiomme lisääntyä.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 m2 riittää, kun muu aika menee töissä.
Entäs työttömillä?
Niille riittää neliön häkki
Miksi kotona oleva työtön tarvitsisi pienemmän kuin poissa kotoa oleva työllinen?
Vierailija kirjoitti:
Miten niin nykyään? Olen 82v ja aina asunut suurin piirtein tuon kokoisessa ja lapsena meitä oli 5 tuon kokoisessa.
Samaa ihmettelen. Uudet 90-luvun talot ovat paljon suurempia kuin vaikkapa 50-luvun talot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin nykyään? Olen 82v ja aina asunut suurin piirtein tuon kokoisessa ja lapsena meitä oli 5 tuon kokoisessa.
Samaa ihmettelen. Uudet 90-luvun talot ovat paljon suurempia kuin vaikkapa 50-luvun talot.
Oletteko huomanneet että siinä välissä oli yltäkylläinen sukupolvi? Nykyään asunnot taas pienenevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talojen keskikoko on kasvanut tuona aikana 80 m2 -> 160 m2. Jatkuvaa kasvua tavoitellessa pitäisi nykyään olla 320 m2 eikä pienentyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs työttömillä?
Miksi kotona oleva työtön tarvitsisi pienemmän kuin poissa kotoa oleva työllinen?
Tämä. Verotusta pitäisi kiristää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs työttömillä?
Hyvä. Veroprosentti nyt yli 30% eli nettotuntipalkka alle kympin. Vielä on varaa kiristää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs työttömillä?
Hyvä. Veroprosentti nyt yli 30% eli nettotuntipalkka alle kympin. Vielä on varaa kiristää.
Kuule minulla on 1,30€ tilillä ja sillä pitäisi pärjätä loppukuu ja lisää lapsia syntyy kohta!! PITÄISIKÖ TÄSSÄ VIELÄ TÖIHINKIN REVETÄ?!