Osaako naiset sanoa miksi aina päätyvät jonkun jännämies hullun kumppaniksi tai vaimoksi?
Aika paljon sellaisia suhteita ja naiset kertoo niistä itse. Lehdessäkin koko ajan juttua miten naisia hakataan.
Kommentit (25)
Naiset? Aina?
Katselepa ympärillesi. Tavalliset naiset yhdessä tavismiesten kanssa.
Miksi Suomessa ainoa vaihtoehto on vihainen tai outo mies eli jännä tai hiirimies joka on rupelo pieni? Eikö ole mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa sinut ajattelemaan että olet jotenkin parempi tai "kiltti" , vaikka olet täynnä räjähdysaltista vihaa ja katkeruutta?
Tämä.
Jos ainoa mitä miehellä on tarjota naiselle, on tämä "olen kiltti, en lyö", niin heikoilla ollaan.
Sen, ettei lyö, pitäisi olla jo muutenkin ihan ehdoton lähtökohta miehelle, eikä mikään erikseen mainittava lisäominaisuus. Sari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska jokaisen naisen genetiikassa on kiltin miehen vihaaminen ja jännänmiehen loputon kaipuu.
Ja tohtorin väitöskirjan teit milloin?
Ei sitä ihmistä kovin nopsaan opi tuntemaan. Hämmästyttävää. Olen osunut kahteen hyvin väkivaltaiseen mieheen.en ikinä oli uskonut, jos olisi ennustettu. Kummallakaan ei yhtään itsetuntoa. Vakavat keskustelut ihan kiellettyjä. Vain toinen riehui humalassa, toinen kävi päälle selvänäkin.
Oli vielä isompi kummastus minulle.
En ole mikään nalkuttaja, olen työssä käyvä normaali nainen, mutta huonosti on mennyt. Rikosilmoituksia en ole tehnyt, laitoin eron lopulta vireille.
Jep. Tarjoaa ruuat ja juomat, kehuu ulkonäköä, kertoo avoimesti itsestään yms.
Itsellä tällainen jäi deittailuasteelle, mutta ymmärrän miksi tähän langetaan! Perusmies on niin ujo, jäykkä ja sosiaalisesti taitamaton, edes puolilasta flirttiä ei saa.